سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-30
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 36245 |
|
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۷:۴۰ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

امامزاده عبدالله درتوسعه شهری حسن نژاد از سیاست کاری دفاع از حق و حقوق حریم شهروندان شهرش، امامزاده عبدالله تا مدیریت تامل برانگیز بستن بودجه شهرداری دوران تصدی کارش گفت. شهردارامامزاده عبدالله درنشست خبری با اصحاب رسانه شهرستان آمل با قدردانی ازهمدلی شورای شهرامامزاده عبدالله و نتیجه این وحدت رویه در راستای پیشرفت و توسعه […]

امامزاده عبدالله درتوسعه شهری

حسن نژاد از سیاست کاری دفاع از حق و حقوق حریم شهروندان شهرش، امامزاده عبدالله تا مدیریت تامل برانگیز بستن بودجه شهرداری دوران تصدی کارش گفت.

شهردارامامزاده عبدالله درنشست خبری با اصحاب رسانه شهرستان آمل با قدردانی ازهمدلی شورای شهرامامزاده عبدالله و نتیجه این وحدت رویه در راستای پیشرفت و توسعه شهری این شهربه ارائه گزارشی ازعملکرد قریب به ۳ ساله این مجموعه پرداخت وافزود: دربحث اجرای پروژه های عمرانی و برنامه های فرهنگی اگر اتحاد بین این عزیزان و حمایتهای امام جمعه محترم نبود امروز ما نمی توانستیم حرفی برای گفتن با رسانه ها داشته باشیم.

به گزارش پایگاه خبری سیده آمل: مهندس مهدی حسن نژاد عمرانی، با بیان اینکه باتوجه به پرژه های عمرانی شهرامامزاده عبدالله شهری را تحویل گرفتم که از ۱۹۵ هزارمترمربع تنها ۶۵هزارمتر مربع طی ۱۰سال کسب عنوان شهری عملیات زیر سازی آسفالت آن صورت گرفت، اظهارداشت: به لطف خداوند امروز ۱۲۵هزارمتر مربع از کوچه های خاکی این شهر، زیرسازی و آسفالت شد که ۳۳هزارمترمربع هم باقراردادپیمانکار درحال زیر سازی است که انشاالله تا قبل از عید سال ۱۴۰۳ هیچ کوچه خاکی را در شهر امامزاده عبدالله نخواهیم داشت.

امامزاده عبدالله درتوسعه شهری

وی درخصوص ایجادفضای نشاط پارک عنوان کرد: حتی یک پارک که ازلحاظ تاسیسی وموقعیت مکان یابی دسترسی فعالی برای شهروندان نداشت، براساس تصمیم و سیاستگزاری که شورا برای ما تبیین نمود شادی و نشاط کودکان را با ایجاد پارک و فضای بازی کودکان برای هر۳ محله امامزاده عبدالله ۱ پارک بازی راه اندازی شد که درجمع امروز ۳ پارک در این شهر برای کودکان فعال هست.

اجرای کارهای عمرانی شهر امامزاده عبدالله

حسن نژاد درخصوص اجرای رفروژ و چراغهای دکوراتیو خیابان ۳۵ متری ادامه داد: ۷۵۰متر دردوره گذشته شهرداری انجام داده بود که ما یک و ۲ دهم کیلومتر آن را با ۹ میلیارد تومان هزینه اجرایی کردیم و درحال حاضر نیز ۵/۱ کیلومتر باقی مانده که جادارد از هیات امنای آستان مقدس امامزاده عبدالله تشکرکنم.

شهردار امامزاده عبدالله بیان داشت: ساختمانی متعلق به شهرداری فاقد امکانات و تجهیزات لازم را تحویل گرفتیم که دراین مدت با ساماندهی آن و ۷۵۰ متر مسیر سلامت که قابل دسترسی برای همه اقشار بخصوص جامعه معلولین هست هم تمهیداتی دیده شد.

حفظ منابع طبیعی در محدوده شهرداری امامزاده عبدالله

وی از کاشت ۳۰۰اصلح درخت هیرکانی در محوطه شهرداری و ورودی شهرخبرداد واضافه کرد: بواسطه اینکه اداره راه داری و شهرداری آمل از پارک هلومسر و آرامستان شهرما منتفع هستند طبق صورتجلسه ای که در فرمانداری شهرستان تنظیم کردیم مقررشد از ورودی جاده هراز که دقیقا شناسنامه دو شهر آمل و امامزاده عبدالله است زیبا سازی آن را بگونه ای به اجرا دربیاوریم که درشان و منزلت شهروندان این ۲شهر باشد که متاسفانه دربازه زمانی این ۲ ارگان هیچ همکاری را دراین خصوص عملی نکرده اند.

عدم همکاری شهرداری آمل و راهداری شهرستان

به گفته مهندس مهدی حسن نژاد؛ شهرداری امامزاده عبدالله این آمادگی را دارد که از روبروی پمپ گاز جمشیدی هراز تا ورودی شهرک کاله و آمل طیور نور که جاده کمربندی محسوب می شود ولی به دلیل عدم همکاری بصورت جاده میان شهری درآمده را با اجرای رفروژ وسط و نصب چراغهای دکوراتیوی که درحال حاضرداخل انبار شهرداری است وهرکدام ۶۰ میلیون تومان می باشد را عملیاتی کند اما متاسفانه این تعامل ازسمت شهرداری آمل و اداره راهداری نیست.

انجام به موقع کارهای ذاتی شهرداری

وی خاطرنشان کرد: یکسری کارهای روتین مانند جمع آوری سگهای بلا صاحب برای ایجاد آرامش و امنیت شهروندان و رنگ آمیزی جداول و نظافت شهری که از وظایف شهرداری هاست نیز بخوبی انجام داده می شود.

دفاع حسن نژاد ازحقوق شهروندان امامزاده عبدالله

این شهردارتلاشگر بااشاره به معضلات محیط زیستی، آرامستان برای شهروندان امامزاده عبدالله،اذعان داشت: طبق توافقنامه با شهرداری آمل ۵۰% از درآمدهای خالص آرامستان سهم شهروندان ما خواهدشد.

تعیین تکلیف پارک هلومسر با شهرداری آمل

وی ازباقی مانده ۸ ساله بازه زمانی قرارداد۳۰ ساله شهرداری آمل با منابع طبیعی بابت پارک هلومسر نیز توضیح داد: هم اکنون شهرداری امامزاده عبدالله نمی تواند این پارک را از منابع طبیعی تحویل بگیرد چرا که ۸ سال و نیم از قرارداد ۳۰ ساله شهرداری آمل باقی مانده ولی طبق توافقنامه جدید که توسط استاندار محترم تنظیم شد پارکهایی که در محدوده شهری و حریم شهرداری های مربوط آن قرار دارند باید تحویل داده شده و واگذارشود.

تعیین تکلیف ساخت و سازهای غیرمجاز با شهرداری آمل

حسن نژاد باتاکیدبراینکه قطعا ازحق وحقوق مردم شهرامامزاده عبدالله دفاع خواهم کرد، ادامه داد: باتوجه به قوانین هرگونه ساخت و سازو صدورپروانه ساختمانی بایستی ازفیلتر شهرداری عبورکند که براساس این ماده قانون طبق قراردادی که در فرمانداری تنظیم کردیم قرارشد شهرداری آمل تمام حق و حقوقی را که درخصوص ساخت و سازهای غیرقانونی انجام داد به شهرداری امامزاده عبدالله پرداخت نماید.

بودجه های پیش بینی شده در ۳ سال اخیر

شهردارامامزاده عبدالله همچنین از بسته شدن بودجه می گوید: درسال ۱۴۰۰بودجه ای را که برای شهرامامزاده عبدالله پیش بینی کرده بودیم ۲۰میلیارد تومان بودکه از بدو ورود ما درحدود ۷ میلیارد از آن محقق شده بود که از نیمه دوم تا پایان سال ۲۵ میلیارد تومان را محقق نمودم.

وی در توضیحات بیشترخودابرازداشت: ازاین ۲۵ میلیارد تومان ۸۲% یعنی ۲۰میلیارد و۵۰۰هزار تومان سهم پروژه های عمرانی شد و هزینه های جاری با ۱۸% باقی مانده به انجام رسید.

حسن نژاد اظهارکرد: درسال ۱۴۰۱ بودجه ای را که برای این شهرتنظیم کردم ۲۳میلیاردو ۵۰۰ هزارتومان بود و آنچه محقق شد ۳۵میلیاردو ۶۰۰ هزارتومان بود که ۷۸% سهم پروژه های عمرانی و ۲۳% هزینه های جاری بود که براساس تصمیمگیری ها و سیاستگزاری شورایشهر برای شهردار امامزاده عبدالله تدوین کردند قرارشد ما از هزینه های جاری کاسته و به سهم پروژه های عمرانی اضافه کنیم.

این شهردارجوان همچنین تصریح کرد: پیش بینی بودجه سال ۱۴۰۲ از ابتدا ۲۸میلیاردتومان بود که نزدیک به ۲۳ میلیارد تومان آن تاکنون محقق شد که درادامه پیش بینی می شود تا ۳۵میلیارد تومان برسد.

عملکرد مثبت تقسیم بودجه عمرانی و جاری شهرداری

مهندس مهدی حسن نژادبا اکیدبراینکه بیشترین درآمد شهرداری ها ۳ماه پایانی سال هست،بیان داشت: سهم پروژه های عمرانی امسال تاکنون ۸۴% بود و سهم پروژه های جاری ۱۶% که درکل شهرهای استان مازندران تحقیقی بعمل بیاورید معمولا در خوشبینانه ترین عملکرد سهم بودجه عمرانی شهرها ۷۰% به ۳۰% جاریست که برای پروژه های عمرانی شهرامامزاده عبدالله از مرز۸۰% نیز عبور کرد و این موضوعی است که باید برآن تامل شود و جای دارد از همکاری پرسنل خدوم و همبستگی شورا با شهرداری امامزاده عبدالله برای همکاری در توسعه شهری سپاسگزاری کنم.

امامزاده عبدالله درتوسعه شهری
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید