شنبه, ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-05-04
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 36384 |
|
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۹:۱۰ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

الزام مشارکت مردمی برای آمل زیبا عملیات اجرایی ۲ پروژه شهری آمل با هزینه بالغ برهزار و سیصد میلیارد ریال آغاز شد. آئین کلنگ زنی پروژه ها در پیاده راه سازی هسته مرکزی و عملیات اجرایی زیباسازی میدان هزارسنگر در سالروز میلاد حضرت علی(ع) و حماسه مقاومت هزارسنگر ۶بهمن آمل برگزار شد. به گزارش پایگاه […]

الزام مشارکت مردمی برای آمل زیبا

عملیات اجرایی ۲ پروژه شهری آمل با هزینه بالغ برهزار و سیصد میلیارد ریال آغاز شد.

آئین کلنگ زنی پروژه ها در پیاده راه سازی هسته مرکزی و عملیات اجرایی زیباسازی میدان هزارسنگر در سالروز میلاد حضرت علی(ع) و حماسه مقاومت هزارسنگر ۶بهمن آمل برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری سیده آمل: مراسم کلنگ زنی پروژه ها با حضور اعضای شورای اسلامی شهر ، شهردارآمل ، مسئولین شهرستان، جمعی از خانواده های شهدا و اعضای ستاد گرامیداشت حماسه ۶ بهمن آمل ، با تخریب ساختمان شماره ۴ شهرداری آمل برگزار شد

دراین مراسم احمد محمدی رئیس شورای اسلامی شهر آمل ضمن تبریک میلاد امام علی (ع) و روز پدر و گرامیداشت حماسه ۶ بهمن آمل ، گفت: پروژه پیاده راه سازی هسته مرکزی ، پروژه ماندگاری در آمل خواهد شد که میتواند چهره شهر را تغییر دهد و در دراز مدت در جذب توریست و گردش اقتصادی تاثیر بسزایی بگذارد.

الزام مشارکت مردمی برای آمل زیبا
الزام مشارکت مردمی برای آمل زیبا
seyyedeamol.ir

اجرای پروژه های آمل توسط سرمایه گذار بومی

رئیس شورای اسلامی شهرآمل با اشاره به اجرایی شدن این پروژه توسط سرمایه گذار بومی، ابراز داشت: اطلس سرمایه گذاری شهر آمل در دست تدوین است که با تصویب آن بسیاری از پروژه های عمرانی و ترافیکی را می توان با مشارکت سرمایه گذار اجرایی کرد.

اجرای پروژه های زیباسازی درآمل

 در ادامه علی داودی شهردار آمل ضمن اشاره به خاص بودن پروژه پیاده راه سازی هسته مرکزی بیان کرد: از نظر وسعت اجرای پروژه های پیاده راه سازی ، این پروژه در استان بی نظیر و درکشور کم نظیر است.

الزام مشارکت مردمی برای آمل زیبا

وی ازمشکلات وحواشی اجرای پروژه های بزرگ گفت وافزود: اجرای پروژهای بزرگ حمایت و همدلی مدیریت شهری ، مسئولین شهرستان ، مردم و اصحاب رسانه را می طلبد.

خارج شدن پل معلق از دور چرخه ترافیکی

 علی داودی با بیان اینکه طبق مکاتبات شرکت سازنده پل معلق ، این پل از نظر ایمنی دیگر قابلیت تردد خودرو را ندارد خاطر نشان کرد : در فاز اول این پروژه محوطه داخلی شهرداری و در فاز دوم از دبیرستان امام تا پل معلق و حد فاصل پل دوازده چشمه تا میدان مدافعان حرم پیاده راه سازی خواهد شد و همچنین بازسازی و زیباسازی پل دوازده چشمه و پل معلق که از نماد های آمل هستند در دستور کار قرار خواهد گرفت.

زیباسازی میدان هزارسنگر

قابل ذکر است عملیات اجرایی پروژه زیباسازی میدان هزارسنگر نیز با حضور مدیران و مسئولین شهری آغار شد.

عملیات ساماندهی هسته مرکزی

گفتنی است مساحت پروژه پیاده راه سازی هسته مرکزی ۱۵ هزار مترمربع شامل اجرای سنگ فرش ، جداره سازی عمارت و ساختمان اداری شهرداری ، نصب المان و نصب سردیس مشاهیر و مفاخر و احداث ۳۴ غرفه تجاری است که با مشارکت سرمایه گذار به ارزش  ۹۷۰ میلیارد ریال انجام می گیرد.

زیباسازی میدان هزار سنگر نیز با وسعت ۱۳ هزارمترمربع از فضای میدان هزارسنگر و محوطه پیرامونی آن با طراحی فضای سبز و پیاده رو سازی ، سنگ فرش و نورپرداری انجام می شود که از شاخصه های این پروژه احداث المان دروازه ورودی از سمت شهر بابل به آمل است که با طول ۵۰ متر ، ارتفاع ۱۷ متر و عمق ۵ متر با طراحی و مصالح سنتی و با اعتبار ۳۳۰ میلیارد ریال اجرا می شود.

اعلام زمان بازدهی ۲ پروژه

مدت زمان اجرای پروژه پیاده راه سازی هسته مرکزی ۱۲ ماه و پروژه زیباسازی میدان هزار سنگر ۱۸ ماه می باشد.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید