شنبه, ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-20
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 12635 |
|
تاریخ انتشار : ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۴ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش سیده آمل ،‌ محمود اسلامیان روز یکشنبه درمراسم اختتامیه جشنواره ورزشی بازنشستگان که در خانه والیبال برگزار شد،‌افزود:اتفاقی که در دولت تدبیر و امید در ۴ سال گذشته افتاد این بود که پرداختی حقوق ها یا بالاتر از تورم و یا برابر تورم بود که این موضوع کمک کرد تا کف حقوق بازنشسته […]

به گزارش سیده آمل ،‌ محمود اسلامیان روز یکشنبه درمراسم اختتامیه جشنواره ورزشی بازنشستگان که در خانه والیبال برگزار شد،‌افزود:اتفاقی که در دولت تدبیر و امید در ۴ سال گذشته افتاد این بود که پرداختی حقوق ها یا بالاتر از تورم و یا برابر تورم بود که این موضوع کمک کرد تا کف حقوق بازنشسته ها از ۴۹۰ هزار تومان به یک میلیون و ۱۵۰ هزار تومان در سال جاری برسد.
مدیرعامل صندوق بازنشستگی همچنین با اشاره به زیان های وارده دولت گذشته به کشورافزود: طبق گزارش بانک مرکزی، طی ۸ سال کاری دولت گذشته ۷/ ۶۷ درصد قدرت خرید بازنشستگان را کاهش داد که دلیل آن عدم تناسب افزایش حقوق ها با میزان رشد تورم بود. ‌امید است بتوانیم خسارت های وارده به کشور را بویژه در صندوق بازنشستگی جبران کنیم.
اسلامیان یادآدور شد:‌در دولت گذشته شاهد افزایش ۸۰۰ تا ۱۰۰ برابری افزایش نرخ مواد غذایی بودیم بی آنکه حقوق ها با تناسب صحیح افزایش یابد. این امر سبب شد تا قدرت خرید بازنشسته ها کاهش یابد.
این مقام مسئول تصریح کرد: ممکن است یک هنرمند حق خطا کردن داشته باشد اما یک سیاستمدار حق خطا ندارد.
در ادامه اسلامیان با اشاره به تجربه موفق برگزاری جشنواره ورزشی بازنشسته ها گفت: اگر کار به بازنشستگان فرهیخته سپرده شود خودشان اوضاع را بخوبی و با ایجاد انگیزه و نشاط مدیریت خواهند کرد.
وی با بیان اینکه ۵ هزار نفر در این دوره جشنواره ورزشی بازنشسته ها شرکت کردند، ابراز ‌امیدواری کرد که سال آینده ۲۰ تا ۳۰ هزار بازنشسته ها در جشنواره ورزشی شرکت کنند.
اسلامیان در ادامه از آموزش ۵۰۰ بازنشسته دانش آموخته علوم پزشکی در رشته تغذیه خبر داد و گفت: قرار است این افراد با حضور در خانه های امید و استانها با کسب آگاهی لازم از علم تغذیه، آموزش های لازم را به بازنشسته ها در این خصوص ارائه دهند.
در پایان این مراسم؛ از کشتی گیر پیشکسوت جهان «محمد ابراهیم سیف پور سعد آبادی» که اینک بازنشسته صندوق بازنشستگی کشوری است تقدیر بعمل آمد.
همچنین از نفرات برتر اول تا سوم مسابقات ورزشی شنا، ‌دارت،‌شطرنج و ‌تیراندازی تقدیر شد.
به گزارش ایرنا،‌ جشنواره ورزشی بازنشسته های صندوق بازنشستگی کشوری از ۱۱ اردیبهشت آغاز و تا ۱۴ اردیبهشت در تهران و استانها ادامه داشت.

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید