شنبه, ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-05-04
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 36515 |
|
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۹:۲۵ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

افتتاح۹۰پروژه مخابراتی درآمل اولین تکنولوژی مخابراتی ۵g مازندران درشهرستان آمل نصب شد. به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد فجر انقلاب، یکی از بزرگترین پروژه های مخابراتی FTTH مازندران درشهرستان آمل به بهره برداری رسید. به گزارش پایگاه خبری سیده آمل مهندس نوروزی، مدیرعامل مخابرات مازندران بابیان اینکه به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب […]

افتتاح۹۰پروژه مخابراتی درآمل

اولین تکنولوژی مخابراتی ۵g مازندران درشهرستان آمل نصب شد.

به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد فجر انقلاب، یکی از بزرگترین پروژه های مخابراتی FTTH مازندران درشهرستان آمل به بهره برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری سیده آمل مهندس نوروزی، مدیرعامل مخابرات مازندران بابیان اینکه به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ۴۵ پروژه FTTH و ۴۵ پروژه درحوزه های مختلف درشهرستان آمل افتتاح شدافزود: جمعا ۹۰ پروژه مخابراتی با تخصیص اعتباری بالغ بر۲۵۰ میلیارد تومان دراین ایام مبارک افتتاح شد.

افتتاح۹۰پروژه مخابراتی درآمل

به گفته نوروزی سایتی که هم اکنون درمیدان ۱۷ شهریور آمل مورد بهره برداری قرارگرفت، هم ازلحاظ تعداد پوشش و هم به لحاظ تعداد پهنای باندی که مشترکین محترم مصرف می کنند، یکی از سایتهای استراتژیک و بی نظیر در منطقه شمال کشورهست.

نصب اولین تکنولوژی ۵g مازندران درآمل

وی درادامه توضیحات خود با اعلام اینکه اولین تکنولوژی مخابراتی ۵g مازندران درشهرستان آمل نصب شد، اذعان داشت: این سایت به دلیل نصب سیستم مخابراتی ۵g تعداد مشترکین شناوری دارد که به لحاظ فنی و تکنولوژی می تواند باندهای ۲g و ۳g  و ۴g  را هم تحت پوشش قراردهد و محدودیتی درظرفیت نداشته بسته به پهنای باندی که تزریق می شود مشترکین می توانند از آن بهره مندشوند.

پوشش فیبرنوری در روستاها

مدیرعامل مخابرات مازندران ازبرنامه آتی مخابراتی استان اینگونه می گوید: برنامه مخابراتی آتی استان بالغ بر۳۰ کیلومتر فیبرنوری پروژه USO در منطقه چلاو هست که قبل از نوروز ۱۴۰۳ استارت خواهدخورد.

وی همچنین ابرازداشت: درخصوص روستاها هرروستایی که از طریق خودیاری تمایل به تحت پوشش قرارگرفتن فیبر نوری هستند نیز ما آمادگی خود را برای ارائه خدمات اعلام می کنیم.

نوروزی از حمایتهای مسئولین استانی قدردانی کردوگفت: آمل یکی از شهرهای پیشرو در حوزه ارتباطات و مخابراتی است وجادارد از نماینده آمل جهت تخصیص اعتبارات این پروژه ها که نقش خوبی داشتند سپاسگزاری کنیم.

 

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید