چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-05-08
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 34656 |
|
تاریخ انتشار : ۱۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۰ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

افتتاح دانشکده دامپزشکی درآمل سنگر سازان بی سنگر عرصه عمران و اقتصاد اینبار برای به راه اندازی دانشگاه تخصصی فناوری های نوین شهرستان آمل نقش ماندگاری را از خود بجا گذاشتند. رئیس دانشگاه تخصصی فناوری های نوین آمل از اخذ رتبه پنجم از ۲۸ دانشگاه جامع کشور در رتبه بندی اخیر AC خبر داد به […]

افتتاح دانشکده دامپزشکی درآمل

سنگر سازان بی سنگر عرصه عمران و اقتصاد اینبار برای به راه اندازی دانشگاه تخصصی فناوری های نوین شهرستان آمل نقش ماندگاری را از خود بجا گذاشتند.

رئیس دانشگاه تخصصی فناوری های نوین آمل از اخذ رتبه پنجم از ۲۸ دانشگاه جامع کشور در رتبه بندی اخیر AC خبر داد

به گزارش پایگاه خبری سیده آمل: طی مراسم افتتاح دانشکده دامپزشکی دانشگاه تخصصی فناوری های نوین شهرستان آمل با حضور محمدعلی زلفی گل وزیر علوم، سلگی، معاونت سیاسی استاندار مازندران، امام جمعه آمل، فرماندار ویژه شهرستان و مسئولین شهرستان آمل ازخانواده خیرتفضلی قدردانی شد.

ضرورت راه اندازی دانشگاه قوی در شهرستان آمل

دکتراکبرحاجی زاده،در گزارشی به استناد بیانات علامه جوادی آملی درسال ۱۳۸۸ مبنی بر اینکه”درآمل با وجود مراکز متعدد علمی و آموزشی هنوز یک دانشگاه عمیق که دولتی باشد وجودندارد واین نیاز راسالها به مسئولین گفتم”ادامه داد:دانشگاه ما،سال۱۳۸۸با ۲رشته بهداشت مواد غذایی و بازرسی گوشت که برای اولین بار در ایران دانشجو گرفت و حتی سرفصل هم نداشت براساس ماموریتی از طرف وزارت علوم تعیین و آغاز به کارکرد.

افتتاح دانشکده دامپزشکی درآمل
افتتاح دانشکده دامپزشکی درآمل
seyyedeamol.ir

وی همچنین اذعان داشت: آقای دکتر علیزاده ریاست آن وقت از افتخارات دانشگاه مازندران که راه اندازی این دانشگاه را بعهده داشت مجوز این ساختمان نیمه کاره را بر اساس تبصره ماده ۶۹ از هیات دولت و جهاد کشاورزی دریافت کرد.

حمایت خیرین از توسعه علوم بومی

حاجی زاده با اشاره به کمک های خیرخواهانه خانواده تفضلی و خیرین شهرستان بیان داشت: این ساختمان نیمه کاره در سال ۱۳۸۵ با الحاق صلح نامه زمین های روستای نمارلاریجان ازسوی این خیر بزرگوار تبدیل به احسنت شده و ظرف ۱۴ ماه کارهای اولیه آن با هزینه ۵۰۰ میلیون تومان آن زمان به انجام رسید.

افتتاح دانشکده دامپزشکی درآمل
افتتاح دانشکده دامپزشکی درآمل
seyyedeamol.ir

افتتاح دانشکده دامپزشکی درآمل

به گفته رئیس دانشگاه تخصصی فناوری های نوین آمل مورخ ۱۶/ ۲/ ۱۳۹۲ این دانشگاه با چارت سازمانی ۳ معاونت و ۱۱ مدیر ایجاد شد که درحال حاضر با ۴ دانشکده فعال: دامپزشکی، زیست فن آوری ، علوم گیاه هان دارویی و مهندسی فن آوریهای نوین مشغول به کار هست.

حاجی زاده تاکید کرد: دانشکده فضای مجازی نیاز جامعه امروز از دانشکده های مهم هست که به تصویب هیات امنا رسیده ولی هنوز در دفتر گسترش وارد نشده است.

گزارش جامع از دانشگاه تخصصی فن آوری نوین

وی با بیان اینکه درحال حاضر دانشجویان ما در ۴ رشته کارشناسی ارشد بهداشت مواد غذایی، زیست فن آوری میکروبی، مهندسی گیاهان دارویی و مهندسی برق شبکه همچنین ارشد انرژی و ۵ رشته کارشناسی ارشد و ۱۲ رشته کارشناسی و ۲ رشته کاردانی تکنسین تربیت نیروهای ماهر و تکنسین گیاهان دارویی فعالیت دارند.

دکتر حاجی زاده خاطرنشان شد: دانشگاه تخصصی فناوری های نوین آمل با ۱۷۰۰ دانشجو دارای ۵۰ نفر هیات علمی و ۴۲ یاوران علمی مشغول به همکاری هستند که از ۵۰ هیات علمی ما یک نفر استاد تمام و ۲ دانشمند یک درصد هستند و ۱۳ نفر دانشیار با بهترین آراء ممیزی کشور و ۳۶ نفر استادیار است.

۷۰۰ دانشجوی غیربومی منتظر خوابگاه

وی با اعلام اینکه بزرگترین دغدغه ما داشتن خوابگاه دانشجویی است اضافه کرد: تعداد ۷۰۰ دانشجوی ما غیربومی هستند که برای اسکان و خوابگاهشان جا نمایی شده اما هنوز اقدامی برای ساخت آن صورت نگرفت که با پیگیری های مجموعه طبق ماده ۲۳ قانون توانستیم برای احداث خوابگاه ردیف ملی را تا سال ۱۴۰۲ الی ۱۴۰۵ بگیریم.

اکبر حاجی زاده اظهارکرد: دانشکده دامپزشکی در ۴ فاز با ۳۶ میلیارد تومان هزینه کامل شد.

رئیس دانشگاه تخصصی فناوری های نوین آمل از اخذ رتبه پنجم از ۲۸ دانشگاه جامع کشور در رتبه بندی اخیر AC خبر داد و گفت: طبق آمار از مجموع دانشگاه جامع زیر۲۰سال ضریب تاثیرنشریه ومقالات دانشگاه تخصصی فناوری های نوین آمل رتبه اول را کسب نموده است.

تخصیص ۱۰ میلیارد تومان برای خوابگاه دانشجویی

در پایان این مراسم دکتر متکان از اهداء ۱۰ میلیارد تومان برای کمک هزینه ساخت خوابگاه خبرداد.

 

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید