شنبه, ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-20
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 11831 |
|
تاریخ انتشار : ۰۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۳ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

یک نماینده اصلاح‌طلب مجلس شورای اسلامی گفت که در جریان رقابت‌های انتخابات ریاست جمهوری احتمالا فقط حسن روحانی از بین اصلاح‌طلبان و اعتدالیون در صحنه رقابت باقی می‌ماند. محمدکاظمی اظهار کرد: به نظر من ترکیب کاندیداهای احراز صلاحیت شده از سوی شورای نگهبان ترکیب خوب و مناسبی است و همه نحله‌ها و گروه‌های فکری فعال […]

یک نماینده اصلاح‌طلب مجلس شورای اسلامی گفت که در جریان رقابت‌های انتخابات ریاست جمهوری احتمالا فقط حسن روحانی از بین اصلاح‌طلبان و اعتدالیون در صحنه رقابت باقی می‌ماند.

محمدکاظمی اظهار کرد: به نظر من ترکیب کاندیداهای احراز صلاحیت شده از سوی شورای نگهبان ترکیب خوب و مناسبی است و همه نحله‌ها و گروه‌های فکری فعال در جامعه را شامل می‌شود.

وی افزود: اینکه آیا تمامی شش کاندیدا تا پایان در رقابت‌های انتخابات ریاست جمهوری باقی می‌مانند یا خیر بستگی به شرایط یکی دو هفته آینده و وضعیت آرای آنها دارد.

نماینده مردم ملایر در مجلس ادامه داد: به نظر می‌رسد از طیف اصلاح‌طلب و اعتدالی تنها آقای روحانی در صحنه رقابت باقی بماند اما روشن نیست که در بین اصولگرایان چه شرایطی خواهد بود زیرا آنها در جمنا هم به نتیجه قطعی نرسیدند و ممکن است نتوانند به توافق برسند که در این صورت همه آنها تا پایان در عرصه رقابت باقی خواهند ماند.

کاظمی یادآور شد: همه تریبون‌داران، مطبوعات و صداوسیما باید تلاش کنند فضای انتخابات را گرم کنند البته با شروع تبلیغات انتخاباتی، حضور کاندیداها در صداوسیما و پخش مناظره‌های تلویزیونی فضا قدری گرم‌تر خواهد شد.

این عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس در پایان از کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری خواست نسبت به رعایت اخلاق، انصاف، عدالت و کرامت انسانی در جریان رقابت‌های انتخاباتی اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

انتهای پیام

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید