شنبه, ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-27
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 35064 |
|
تاریخ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۹ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

ازآمل تالهستان باکشتی ملی برای اولین بار خیمه کشتی گیران ملی پوش کشور در شهرستان آمل برپا شد. این اردو می تواند یک فرصت طلایی برای کشتی گیران خطه شمال کشور بخصوص آمل قهرمان پرور باشد تا درکنار مردان آب دیده چغر تشک قرمز این رشته ورزشی مشق پل زدن به رسیدن تجربه ها تا […]

ازآمل تالهستان باکشتی ملی

برای اولین بار خیمه کشتی گیران ملی پوش کشور در شهرستان آمل برپا شد.

این اردو می تواند یک فرصت طلایی برای کشتی گیران خطه شمال کشور بخصوص آمل قهرمان پرور باشد تا درکنار مردان آب دیده چغر تشک قرمز این رشته ورزشی مشق پل زدن به رسیدن تجربه ها تا وصال آرزوهایشان با یکی دوخم، روی آینده سازی خود بارانداز کنند.

محسن کاوه مربی اول تیم ملی کشتی آزاد جوانان درگفتگوی اختصاصی با سیده آمل ضمن تقدیر از زحمات دست اندرکار هیات کشتی شهرستان آمل برای برپایی اردوی تیم ملی کشتی جوانان کشور درآمل، بیان داشت: این اردویی که هم اکنون درآمل برگزارشد ششمین اردوی امسال تیم ملی کشتی جوانان هست.

کاوه درادامه تصریح کرد: این اردو برای آماده سازی کشتی گیران برای حضوردرمسابقات قهرمانی آسیا که اواخر تیرماه هست همچنین قهرمانی جهان که اواخر مرداد ماه درلهستان برگزار می شود است.

ازآمل تالهستان باکشتی ملی
ازآمل تالهستان باکشتی ملی
seyyedeamol.ir

وی با تاکیدبراینکه بچه های ما درجام شهید جهان پهلوان تختی هم خوش درخشیدند، اذعان داشت: دریک فاصله نزدیک که همین پنج شنبه و جمعه هست ما جام شهید هاشمی نژاد را در شهرستان بهشهر پیش رو داریم.

اعلام تاریخ مسابقات تیم کشتی

محسن کاوه همچنین اظهار کرد: بعد ازجام شهید هاشمی نژاد امیدواریم دوم تیرماه نیز کشتی گیران ما باحضور درمسابقات بین المللی یاشاردوغل ترکیه آموخته های خود را به خوبی بکار ببرند و به آنچه که استحقاقشان هست برسند.

هدف از برپایی اردوی جوانان تیم ملی کشتی

به گفته مربی تیم ملی کشتی آزاد جوانان کشور تمام هدف ما این است که این جوانان مستعد را شناسایی سپس باتجاربی که در تمرینات این اردو کسب می کنند به سمت تیم بزرگسالان سوق داده شوند.

ازآمل تالهستان باکشتی ملی

کاوه از برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا به تاریخ ۲۵ تیر ماه خبرداد وگفت: یکماه بعد از مسابقات قهرمانی آسیا بتاریخ ۲۵ مرداد ماه نیز مسابقات قهرمانی جهان را در لهستان پیش رو داریم.

وضعیت کشتی گیران جوان در اردوگاه آمل

 این مربی تیم ملی کشتی وضعیت همه کشتی گیران حاضر در اردوگاه را خوب و مناسب اعلام کرد و افزود: ما همه این علاقمندان به فنون کشتی را به یک چشم می بینیم و امیدواریم تیم خوب و آماده ای را روی تشک کشتی مسابقات ببینیم.

محسن کاوه در این مصاحبه تاکیدکرد: شهرستان آمل از ظرفیتهای خوب؛بااستعدادهای درخشان مثل امیرحسین زارع بهره مند است که اگر برای کشتی گیران این شهرستان برنامه ریزی درست به اجرا درآید؛ ما در آینده نزدیک، شاهد شکوفایی بیشتری از جوانان کشتی گیر آملی خواهیم بود.

ازآمل تالهستان باکشتی ملی

 

 

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید