چهارشنبه, ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-05-15
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 29121 |
|
تاریخ انتشار : ۱۱ تیر ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۴ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

اتمام پروژه های نیمه کاره دستورکار سال۹۹ جلسه بررسی پروژه های عمرانی با حضور دکتر رضا حاجی پور نماینده مردم نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی ـ سید جعفر رسولی معاون استاندار وفرماندار ویژه شهرستان آمل ـ شهرداران و دیگر مدیران شهرستانی ـ ۱۱ تیر ۹۹ . ‎ به گزارش واحدخبری سیده آمل:سید جعفر […]

اتمام پروژه های نیمه کاره دستورکار سال۹۹

جلسه بررسی پروژه های عمرانی با حضور دکتر رضا حاجی پور نماینده مردم نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی ـ سید جعفر رسولی معاون استاندار وفرماندار ویژه شهرستان آمل ـ شهرداران و دیگر مدیران شهرستانی ـ ۱۱ تیر ۹۹ . ‎

به گزارش واحدخبری سیده آمل:سید جعفر رسولی معاون استاندار فرماندار ویژه شهرستان آمل با تبریک دهه کرامت و هفته قوه قضائیه ،وتشکر و قدردانی از زحمات رؤسای ادارات و خیرمقدم به دکتر رضا حاجی پور نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی اظهارداشت:باتوجه به اینکه ۳۱ تیرماه پایان سال مالی دستگاههای اجرایی است، بعد از آن جلسه کمیته برنامه ریزی جهت تصویب پروژه های عمرانی سال ۹۹ برگزار می گردد.

وی با اشاره به اینکه همه مدیران می بایست ابتدا پروژه های نیمه کاره را معرفی نمایند افزود:در صورت عدم پروژه نیمه کاره می توانید طرحها و پروژه های جدید را معرفی نمایید تا بتوان اعتبارات لازم را تخصیص داد .

معاون استاندار با بیان این مطلب که بیشترین اعتبارات مربوط به اداراتی است که امروز در جلسه حضور دارندگفت:در این زمینه با استفاده از ظرفیت نماینده محترم در مجلس می توان بهره های بیشتری ببریم که سهم بسزایی در توسعه شهرستان دارند .

وی همچنین تصریح کرد: با توجه به پایان سال مالی وشروع سال جدید ۹۹ ، در کسب اعتبارات سال جدید هم افزایی داشته باشیم چرا که در سال گذشته با اعتباراتی که پیش بینی کردیم و در کمیته برنامه ریزی سال ۹۸ مطرح گردید مبلغ ۶۲ میلیارد و ۷۱۳ میلیون تومان، در ارتباط با تخصیص اعتبارات مشکلات مالی وجود داشته و در این رابطه تخصیص باتوجه به پیش بینی ها، انجام نشد

فرماندار آمل با اعلام اینکه ابلاغ تخصیصی سال گذشته ۲۰ میلیارد تومان بوده است افزود:با تلاش دکتر یوسفیان جذب اعتبارات بسیار قابل توجهی داشتیم و امیدواریم جناب آقای دکتر حاجی پور نماینده محترم نیز در بحث اعتبارات ملی نیز موفقیت هایی برای شهرستان به ارمغان بیاورند .

سید جعفر رسولی با تاکیدبراینکه سیاست دولت اجرای پروژه های نیمه کاره شهرستان می باشدو این مهم را در جلسه شورای اداری نیز بیان کرده ام ابراز داشت: همه دستگاهها موظفند کمک کنند تا موضوعات را تفکیک کرده و با اولویت بندی اتمام پروژه های عمرانی نیمه کاره در راستای رضایت مطالبات مردم گام بردارند .

فرماندار آمل بیان داشت : در پروژه راه و شهرسازی ـ شهرداری ـ ورزش و جوانان و آب وفاضلاب روستایی به پروژه های شهری و روستایی اکتفا نکردیم و بودجه ملی را استفاده کنیم و چنین فرصتی را ما داریم ، بطور مثال در سال گذشته اداره راه و شهرسازی که کار بزرگ زیرگذر اکسین ـ دوربرگردان قلعه کش ازظرفیت ملی استفاده نمود این محقق نمی شود مگر با برنامه هایی که ما ارائه خواهیم داد و نماینده محترم نیز پیگیر بودجه ملی برای شهرستان شوند .

در ادامه دکتر رضا حاجی پور نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی ضمن تقدیر و تشکر از فرماندار ویژه شهرستان آمل و حضور رؤسای ادارات و نهادها در جلسه گفت : باتوجه به اینکه پروژه های عمرانی در دست اجرا بوده و تعدادی از قبل شروع و به صورت نیمه کاره رها شده اند ، باتوجه به سیاستهای پیش رو ابتدا باید پروژه های نیمه کاره و اولویت دار تأمین اعتبار شوند تا مردم خدمات را ببینند و به آینده امیدوار گردند .

اتمام پروژه های نیمه کاره دستورکار سال99
اتمام پروژه های نیمه کاره دستورکار سال۹۹
seyyedeamol.com

نماینده آمل بیان داشت : باتوجه به اینکه  سد هراز بعد از گذشته ۱۰ سال ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و در رابطه با بحث پسماند دولت اعتباراتی را از قبل گذاشته و چهار بانده کردن محور هراز باتوجه به بودجه ۱۰۰۰ میلیارد برای اتمام آن مورد نیاز می باشد،ما نیز می دانیم که به این آسانی امکان پذیر نیست که تمام پروژه ها را سرانجام برسانیم ،

حاجی پور همچنین تصریح کرد:با کمک دولت و شما مدیران و فرماندار عزیز ، امیدواریم بتوانیم پروژه ها را به پایان برسانیم . ما برای اتمام پروژه های نیمه کاره باید به کار سرعت ببخشیم ،

در ادامه هریک از ادارات پروژه های اولویت دار خود را معرفی و مبالغ مورد نیاز جهت اجرای پروژه ها را اعلام نمودند و فرماندار ویژه شهرستان آمل همکاری همه جانبه جناب آقای دکتر حاجی پور نماینده محترم مردم آمل در مجلس شورای اسلامی و دیگر مدیران را خواستار شد .

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید