شنبه, ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-27
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 24374 |
|
تاریخ انتشار : ۰۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۶ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

دیدار فرماندار و اعضای شورای تأمین شهرستان آمل با اعضای شورای اسلامی شهر آمل به مناسبت نهم اردیبهشت روز شورا . به گزارش واحد خبری سیده آمل : در این دیدار که با حضور سید جعفر رسولی معاون استاندار وفرماندار ویژه شهرستان آمل ـ طالبی دادستان آمل ـ حضرتی رئیس دادگستری آمل و دیگر مسئولین […]

دیدار فرماندار و اعضای شورای تأمین شهرستان آمل با اعضای شورای اسلامی شهر آمل به مناسبت نهم اردیبهشت روز شورا .

به گزارش واحد خبری سیده آمل : در این دیدار که با حضور سید جعفر رسولی معاون استاندار وفرماندار ویژه شهرستان آمل ـ طالبی دادستان آمل ـ حضرتی رئیس دادگستری آمل و دیگر مسئولین شهرستانی با اعضای شورای اسلامی شهر آمل دیدار نمودند .

در ادامه فرماندار ویژه شهرستان آمل ضمن تبریک نهم اردیبهشت روز شورا به همه اعضای شورای اسلامی شهر آمل و شوراهای اسلامی روستاها بیان داشت : با توجه به اینکه شورا یک نهاد مردمی است و با انتخاب مردم هستند ، لذا شوراها باید برای مردم تلاش نمایند و درخواستهای آنها را در حیطه قانون جوابگو باشند و به فکر مردم باشند .

این مسئول در ادامه افزود : با توجه به جلسه اول بعد از انتخابات که برای تشکیل هیأت رئیسه شورا برگزار گردید بیان نمودم که این دوره از شورا بهترین دوران انتخابات می باشد چون از چهره های جوان و افراد خوشنام شهر تشکیل شده که همه با پتانسیل خوبی که دارند می توانند خدمات ارزنده ای به شهروندان محترم آملی بدهند .

معاون استاندار بیان داشت : شهر آمل ، شهر بزرگی است ، با توجه به قدمت و ساختار قدیمی آن در زمانهای قدیم باتوجه به کمبود امکانات بهترین کارها صورت گرفته و آبهای سطحی در زمانهای دور مدیریت می شدند ، اما هم اکنون با مدیریت خود دستگاههای ذیربط می تواند کارهای خوبی انجام داد و اعضای شورای شهر با پتانسیل خوبی که دارند می توانند با وفاق و همدلی با همکاری شهرداری در رابطه با اجرای پروژه های عمرانی تلاش مضاعف نمایند تا شهروندان از پروژه های عمرانی بهره مند شوند .

سید جعفر رسولی بیان کرد : آمل شهر نوگرایی می باشد و آملیها تحول را خیلی دوست دارند و در بحث شهرسازی بهترین عامل اصلی بحث مدیریت می باشد و شورای شهر علاوه بر اجرای کار سنتی می تواند کارهای جدید با ایده پردازی خوبی اجرا نمایند تا در دید مردم قرار بگیرد و شهروندان از آن بهره مند گردند و همچنین در بحث نقشه تفضیلی ده ساله برای پیشرفت شهر باید زیربنایی کارد شود و در سطح استانی هیچ شهرستانی مثل آمل کارهای عمرانی انجام نداده اند و باتوجه به ظرفیت موجود در آمل می توان به موفقیت های بیشتری دست یافت .

فرماندار ویژه شهرستان آمل گفت : باتوجه به اینکه اولویت اول ما بحث زباله است که این موضوع باید ساماندهی شود و در دستور کار همه مدیران ذیربط قرار گیرد و موضوع بعدی بحث لایروبی و ساماندهی انهار موجود در سطح شهرستان می باشد و با توجه به حجم وسیع آب و وجود زمینهای کشاورزی در پائین دست در رابطه با آبرسانی به این مناطق باید با مدیریت خود و لایروبی بموقع می توان کارهای مثبتی انجام داد تا کشاورزان دغدغه کمتری در این زمینه داشته باشند .

وی بیان داشت : بحث کشتارگاه ـ پایش تصویرشهری نیز در اولویت بعدی کار شورا و دستگاههای ذیربط می باشد ، باتوجه به جمعیت ۲۰۰ هزار نفری شهر آمل در مورد پایش تصویری کارهای خوبی انجام شد و در زمان وقوع حوادث آتش سوزی و تصادفات جرحی و همچنین درگیری و نزاع دستگاههای ذیربط در کمترین زمان ممکن سر صحنه حضور می یابند و نسبت به رفع مشکل اقدام می نمایند که می طلبد اعضای محترم شورا در این زمینه کارهایی انجام دهند .

سید جعفر رسولی افزود : انجام کارهای فرهنگی و ایجاد شور و نشاط اجتماعی درسطح شهرستان توسط اعضای شورای تأمین و اعضای شورای اسلامی شهرنیز می تواند فرصت خوبی باشد تا شهروندان در کنار مسئولین شهرستانی ایجاد امنیت کنند و موجب رضایت آنها گردد .

معاون استاندار وفرماندار ویژه شهرستان آمل در پایان اظهار داشت : ما دست نیاز به سمت شورا دراز کردیم و در خدمت دوستان شورا هستیم ، انتظار داریم باتوجه به وجود نیروهای خوب کارهای خوبی برای مردم انجام دهیم ، باتوجه به اینکه زمان زود می گذرد و در طول ۴ سال باید طوری کار بشود تا مردم ۴۰ سال از این خدمات بهره مند گردند و اعضای شورای تأمین با اراده جدی و قوی درکنار اعضای شورای اسلامی پای کار هستند تا خدمات ارزنده به مردم ارائه گردد .

 

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید