یکشنبه, ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-28
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 35164 |
|
تاریخ انتشار : ۰۳ تیر ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۴ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

آمل دارای ماهیتی بی نظراست زارعی:چرا باید زمینی در قالب قرارداد ۹۹ ساله بعنوان ماده ۲۷ واگذار شود؟! این اصلا قابل قبول نیست. گزارش پایگاه خبری سیده آمل: فرماندار ویژه شهرستان آمل درجلسه گردهمایی نواب هیات های ورزشی این شهرستان با تقدیر از زحمات جمشیدپناه، رئیس اداره ورزش و جوانان آمل بیان داشت: انصافا ایشان […]

آمل دارای ماهیتی بی نظراست

زارعی:چرا باید زمینی در قالب قرارداد ۹۹ ساله بعنوان ماده ۲۷ واگذار شود؟! این اصلا قابل قبول نیست.

گزارش پایگاه خبری سیده آمل: فرماندار ویژه شهرستان آمل درجلسه گردهمایی نواب هیات های ورزشی این شهرستان با تقدیر از زحمات جمشیدپناه، رئیس اداره ورزش و جوانان آمل بیان داشت: انصافا ایشان درهر مقطعی که در حوزه ورزش مسئولیت داشت منشاء بسیاری از کارهای بزرگ بود، چه دراستان بعنوان معاون مدیرکل ورزش و چه در شهرستان که از سالهای دهه ۸۰ بعنوان رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان آمل فعالیت کرد.

زارعی در ادامه خاطرنشان شد: بنده به شخصه در ۲ جا حس و حال خوبی پیدا می کنم، یکی در هیات های مذهبی که جوانان خیمه عزاداری عاشقانه ای برای ابا عبدالله حسین برپا می کنند و دیگری لحظاتی که جوانان ورزشکار با شور و نشاط در میادین و مسابقات بین المللی برای کشور افتخارآفرینی می کنند.

وی با تاکید براینکه بعد از نقش تاثیرگذار مذهب در نشر ارزش های اجتماعی، ورزش می تواند منشاء اثرگذاری خوبی درجامعه بخصوص درقشر جوانان ما باشد افزود: آن هنگام که پرچم انقلاب اسلامی در میادین جهانی به اهتزاز درمی آید و یا سرود کشورما بعنوان هویت ایرانی بهمراه پرچم جمهوری اسلامی ایران در کشورهای دیگر با تلاش ورزشکاران طنین انداز می شود، چه چیزی برای یک ملت بالاتر و ارزشمندتر از این می تواند باشد؟

فرماندار آمل از دیگر مزایای ورزش به ایجاد روحیه شجاعت و ایثار و مبارزه با ظلم و ظالم اشاره و ابراز کرد: حس رعایت هنجارها و شئونات اخلاقی و اجتماعی از دیگر نقش های بی بدیلی است که یک ورزشکار بعنوان یک نماد و یک الگو بین مردم و همسالان جوان خود بروز می دهد.

توجه دولتمردان به تقویت ورزش

زارعی با استناد به گفته بنیان گذار انقلاب که (( من ورزشکار نیستم؛ ولی ورزشکاران را دوست دارم)) به توجه خاص جمهوری اسلامی ایران به امر ورزش پرداخت و گفت: از منظر ما ورزش می تواند درعرصه های بین المللی بعنوان یک نماد منشاء وحدت آفرینی مطرح باشد اما آیا آنهایی که داعیه طرفداری از حقوق بشررادارند به ورزش بعنوان یک نماد فرهنگی، اجتماعی وحدت آفرین نگاه می کنند؟

به گفته فرماندارویژه شهرستان آمل: دول غربی و آمریکایی ها از یک طرف داعیه حمایت از جوانها و حقوق بشر را دارند ولی از طرف دیگر اگر با کشوری دچار چالش شوند اجازه ورود آن کشور را به میادین و عرصه های بین المللی نمی دهند و این رفتار دوگانه ایست که از آن دولتها بارها دیده شد.

آمل دارای ماهیتی بی نظراست

وی بابیان اینکه آمل به تنهایی دارای ماهیت بی نظیری است، تصریح کرد: آمل شهرستانی است که در حوزه صنعت ۴۶درصدازصنایع اقتصادی استان رابخود اختصاص داده ودرحوزه صادرات۷۰درصدمحصولات استان را شامل شده است و در مقوله برنج ۲۲ درصد و ۴۰ درصد تولیدات ماهیان سردابی مازندران،متعلق این شهرستان هست.

پیگیری ستادتخصصی ورزش برای رفع چالش ورزشی آمل

زارعی با اظهار نگرانی عنوان کرد: چرا بایدزمینی درقالب قرارداد ۹۹ ساله بعنوان ماده ۲۷ واگذار شود؟! این اصلا قابل قبول نیست.

این نماینده دولت در شهرستان آمل تاکیدکرد: هرآنچه که در حوزه ورزش هزینه شود بحساب هزینه نمی آید بلکه سرمایه گذاری است که در دراز مدت ؟آورده های خوبی را برای شهرستان به ارمغان خواهد آورد.

وی با اشاره به ۱۱۴ مدال آوری توسط ورزشکاران شهرستان آمل طی ۳سال اخیر اذعان داشت: این افتخار بزرگی است که از آن شهروندان آملی و ما شد تا با رسیدن به این افتخار مسئولین بدانند این شهر دارای چه ظرفیت بزرگی در حوزه ورزش در همه رشته ها و ابعاد است که برای آنها برنامه ریزی بهتری را داشته باشند و برای حل مشکلات آنهاازقبیل بازسازی سالنهای ورزشی باتشکیل ستادبررسی وپیگیری رفع چالش های ورزشی در این شهرستان توسط آقای جمشید پناه به نتایج مطلوب برسیم.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید