سه شنبه, ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-23
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 13276 |
|
تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۱ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش سیده آمل ، محسن صالحی‌نیا عصر روز گذشته در حاشیه بازدید از طرح‌های صنعتی استان زنجان، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: رونق تولید و حمایت از واحدهای تولیدی باید مستمر و ادامه‌دار باشد و این‌گونه است که واحدهای تولیدی می‌توانند روی پای خود بایستند. این مسئول ادامه داد: در راستای حمایت از واحدهای […]

به گزارش سیده آمل ، محسن صالحی‌نیا عصر روز گذشته در حاشیه بازدید از طرح‌های صنعتی استان زنجان، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: رونق تولید و حمایت از واحدهای تولیدی باید مستمر و ادامه‌دار باشد و این‌گونه است که واحدهای تولیدی می‌توانند روی پای خود بایستند.

این مسئول ادامه داد: در راستای حمایت از واحدهای تولیدی، نخستین بند سیاست‌های ابلاغی ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی به موضوع ادامه طرح رونق تولید اختصاص دارد.

وی افزود: اجرای طرح رونق تولید برای ۱۰ هزار واحد صنعتی کوچک و متوسط ابلاغ شده است که هفت‌هزار مورد از این تسهیلات به واحدهای کوچک اختصاص می‌یابد.

صالحی‌نیا تصریح کرد: سهم واحدهای ومتوسط از تسهیلات طرح رونق تولید یک‌هزار مورد بوده و دو هزار فقره تسهیلات نیز به واحدهای بالای ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی اعطا می‌شد. همچنین همه زیرساخت‌های طرح رونق تولید فراهم شده است و سامانه مخصوص این طرح طراحی شده و طبق جلسات برگزار شده با بانک مرکزی موافقت‌های لازم برای اعطای تسهیلات اخذ شده است.

وی افزود: تا اواخر هفته آینده سامانه طرح رونق تولید فعال می‌شود تا واحدهای متقاضی از طریق کارگروه‌های استانی تسهیل و رفع موانع تولید بتوانند از این تسهیلات بهره‌مند شوند.


 

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید