پنجشنبه, ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-25
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 32863 |
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۴ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

آزاد راه تهران_شمال مردمیدان می خواهد یکی ازپرماجراترین جاده های ایران آزاد راه تهران شمال که درشرایطی رفت و آمد از بخش اول آن میسر شده است. روزگذشته مسئولان بنیاد مستضعفان بهمراه رییس سازمان برنامه وبودجه ومعاون اجرایی رییس جمهور از روند پیشرفت آزادراه تهران-شمال بازدید کردند، به نظر می‌رسد تنها شرط لازم و ضروری […]

آزاد راه تهران_شمال مردمیدان می خواهد

یکی ازپرماجراترین جاده های ایران آزاد راه تهران شمال که درشرایطی رفت و آمد از بخش اول آن میسر شده است. روزگذشته مسئولان بنیاد مستضعفان بهمراه رییس سازمان برنامه وبودجه ومعاون اجرایی رییس جمهور از روند پیشرفت آزادراه تهران-شمال بازدید کردند، به نظر می‌رسد تنها شرط لازم و ضروری برای بهره‌برداری بموقع از مسیر رفت منطقه دو این محور، تامین منابع مالی باشد.

گزارش سیده آمل:روز گذشته مسعود میرکاظمی –رییس سازمان برنامه و بودجه– در بازدید مشترک به همراه صولت مرتضوی –معاون اجرایی رییس جمهور-  و پرویز فتاح –رییس بنیاد مستضعفان- بازدید مشترکی به همراه سایر دست‌اندرکاران از منطقه دو آزادراه تهران-شمال برای بررسی روند پیشرفت فیزیکی این آزادراه داشت.

میرکاظمی در این باره گفت: جلسه ای برای بررسی ابعاد مختلف کار در این منطقه از آزادراه برگزار شد و بر این اساس مسیر رفت آزادراه تهران-شمال تا پایان سال ۱۴۰۱ به بهره برداری خواهد رسید.

آزاد راه تهران_شمال مردمیدان می خواهد

وی با تاکید بر حمایت دولت برای تزریق منابع مالی در این پروژه  افزود: با توجه به حجم کار و فعالیت در این پروژه، دولت دربخش تامین مالی، به تعهدات خود عمل خواهدکرد.البته مقررشد تابابررسی های کارشناسی بیشتر، کار در منطقه سوم آزادراه تهران-شمال نیز تعیین تکلیف شود.

البته فتاح نیز درباره منابع مالی مورد نیاز برای تکمیل و بهره‌برداری باند رفت آزادراه تهران-شمال گفت: اگر دولت بتواند در اسفندماه امسال منابعی را به این پروژه تزریق کند، ان شاءالله بهره برداری از مسیر رفت منطقه دو آزادراه تا پایان سال آینده قابل انجام است چراکه در صورت پیشرفت فیزیکی ۲ درصد در هر ماه، مسیر رفت این منطقه تا اسفند ۱۴۰۱ تکمیل خواهد شد.

وی افزود: عملیات اجرایی و احداث پل ها و تونل ها در مسیر رفت منطقه دو آزادراه تهران-شمال درحال تکمیل است و بخش عمده کار، تامین تجهیزات و تاسیسات است که نیازمند هزینه قابل توجهی است و در صورت تزریق منابع مالی سهم دولت، انشالله بهره برداری از این باند طی زمان بندی صورت گرفته انجام می شود.

تونل البرز بزرگترین تونل خاورمیانه

رییس بنیاد مستضعفان ادامه داد: در حال حاضر ۶.۵ کیلومتر از مسیر رفت در منطقه ۲ که شامل تونل البرز به عنوان بزرگترین تونل خاورمیانه است تکمیل شده و کار در ۱۶ کیلومتر دیگر این مسیر ادامه دارد. همچنین در گزارش ارائه شده، اعلام شد که پیشرفت فیزیکی کار در مسیر رفت این منطقه از آزادراه تهران-شمال بیش از ۷۶ درصد است و بر زمان تکمیل این مسیر در اسفند ماه ۱۴۰۱ تاکید شده است.

این اظهارات نشان می‌دهد که شرط تامین منابع مالی برای تکمیل باند رفت منطقه دو آزادراه تهران-شمال از شروط اساسی برای اتمام و بهره‌برداری از آن است و دولت اگر می‌خواهد افتتاح این آزادراه بیش از این با وقفه مواجه نشود با وجود محدودیت منابع مالی باید سعی کند تا به موقع سرمایه مورد نیاز را تامین کند.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید