شنبه, ۶ مرداد ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-07-27
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 36892 |
|
تاریخ انتشار : ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۵ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

دختران امروز مادران فردا بمناسبت گرامیداشت خجسته میلادحضرت فاطمه معصومه(س) و بزرگداشت جایگاه مقام دختران کشور، کمیسیون اموربانوان فرمانداری ویژه شهرستان آمل جشن مهر دخت را باحضور دکترمیثم معافی، مدیرکل کمیته امداد استان مازندران و مسئولین شهرستانی در تالار بزرگ اریکه آریایی آمل برگزارکردند. مدیرکل کمیته امداد مازندران روز دختر را روز مادران آینده توصیف […]

دختران امروز مادران فردا

بمناسبت گرامیداشت خجسته میلادحضرت فاطمه معصومه(س) و بزرگداشت جایگاه مقام دختران کشور، کمیسیون اموربانوان فرمانداری ویژه شهرستان آمل جشن مهر دخت را باحضور دکترمیثم معافی، مدیرکل کمیته امداد استان مازندران و مسئولین شهرستانی در تالار بزرگ اریکه آریایی آمل برگزارکردند.

مدیرکل کمیته امداد مازندران روز دختر را روز مادران آینده توصیف واضافه کرد: دشمنان ما می خواهند خانواده شکل نگیرد بلکه بجای خانواده لانه واده شکل بگیرد، لانه واده یعنی محل زندگی کردن با حیوانات شکل بگیرد، آنچه که درسبک زندگی برخی از خانه ها مرسوم شده است.

به گزارش پایگاه خبری سیده آمل: امام جمعه آمل در ابتدای مراسم به نکته کلیدی و اساسی جایگاه زن و دختر درنظام هستی پرداخت و گفت: آدم برای رسیدن به مرتبه ای ازجمال آفریده شد وجمال یعنی ظهور همه خیروبرکت و تحقق اوصاف و اسماءالهی در وی و عاشق خدا شدن.

دختران منهای خیر و برکت خانواده

حجت الاسلام یعقوبیان ادامه داد: و آن عشق همه خیر و برکت را باخودش دارد و آنکه باعث رسیدن به این هدف می شود، دختر است که زنان و مادران آینده خواهندشد.

وی به استنادبرفرمایش مولا علی علیه السلام عنوان کرد: همه عقلانیت و مدار و محور عقلانیت زن هست، زن رسانای بشر به منتهای خیر و سعادت در جامعه است که همه بهشت و سعادت و کمال وابسته به این حقیقت است.

دختران امروز مادران فردا
seyyedeamol.ir

به گفته امام جمعه آمل: جامعه اگر بخواهد به هر خیر و کمالی برسد باید قدر زنان خودش و دختران گلش را بداند و باید درخدمت این صنف شریف باشد تا زمینه سعادت جامعه فراهم شودو این نشستها برای تکوین یک چنین مقامی است.

حجت الاسلام یعقوبیان با اظهار امیدواری از نجات زنان مظلوم عالم از ستم دنیاپرستان و هوامداران ابرازداشت: انشاالله آنچه که از معرفت در این زمینه هست و آن قدمی که باید برای این قشر از جامعه برداشته شود از سوی مسئولین امر اتفاق بیافتد.

دختران امروز مادران فردا

در ادامه مدیرکل کمیته امداد مازندران روز دختر را روز مادران آینده توصیف واضافه کرد: دشمنان ما می خواهند خانواده شکل نگیرد بلکه بجای خانواده لانه واده شکل بگیرد، لانه واده یعنی محل زندگی کردن با حیوانات شکل بگیرد، آنچه که درسبک زندگی برخی ازخانه ها مرسوم شده است.

میثم معافی با اشاره به تربیت صحیح دختران درخانواده افزود: دختران ما باید طوری تربیت بشوند که اول مادر باشند.

وی بابیان اینکه مفهوم مادرخیلی ارزشمنداست، تصریح کرد: دشمنان ما بدنبال پروژه بهشت زیرپای مادران نیست، هستند درصورتیکه به فرمایش علامه حسن زاده آملی در وصف مقام مادر تمام شخصیت ما در رحم مادر شکل می گیرد و این جایگاه زنان ما است.

دختران ایرانی سیبل اهدافی دشمن

معافی با اعلام اینکه در این دوره از تحریم ها ۲۰میلیون دلار لوازم آرایشی وارد کشور ما شد، ادامه داد: این حجم از ورود لوازم آرایشی نشان دهنده پروژه اغفال دختران است آن هم رژهایی که بعداز آزمایش معلوم شد به جیوه و سرب و سموم بیماری زا آلوده اند تا نسل آینده ما را به مخاطره بیاندازند.

روشنگری زنان غربی

مدیرکل کمیته امداد مازندران تاکیدکرد: زنانی که در کشورهای آمریکایی و اروپایی زندگی می کنند مسلمان نیستند اما زن هستند، مادرهستند و مادران و زنان فلسطین و غزه را درک می کنند که زیربار ظلم استکبارفرزندان خود را درآغوش می کشند ودر کمپین انسان دوستانه از شرکتهای مک دونالد مدافع  اسرائیل غاصب خرید نمی کنند.

تربیت دختران آینده ساز در خانواده

میثم معافی با آرزوی اینکه ان شاالله همه دختران ما زیرسایه پدر و مادران خود شاد باشند، اضافه کرد: همچنانکه حضرت معصومه سلام الله علیه نقش سیاسی و اجتماعی مثبتی را درجامعه ایفاء می کرد به حول قوه الهی تربیت دختران ما هم آنگونه که باید شایسته باشد و به طوری تربیت شوند که نقش اجتماعی مفیدی در جامعه داشته باشند نه نقش خاکستری و بی تفاوت به مسائل اجتماع خود.

دختران امروز مادران فردا
دختران امروز مادران فردا seyyedeamol.ir
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید