پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل

پایگاه خبری تحلیلی سیده آمل

  • خانه
  • بین الملل
  • ایران
  • مازندران
  • سیاسی
    • سیاست خارجی
    • سیاست داخلی
    • گزارش تحلیلی
  • اقتصادی
    • ارتباطات و فن آوری اطلاعات
    • اشتغال
    • بازرگانی
    • تولید
    • عمران
  • اجتماعی
    • آموزش و پرورش
    • انتظامی
    • حوادث
    • محیط زیست
  • فرهنگی
    • ادبیات/کتاب
    • دینی مذهبی
    • رسانه
    • گردشگری/میراث
  • هنری
  • ورزشی
    • ورزش بانوان
  • علمی
    • پژوهش
    • علم فن آوری ایران
    • علم وفن آوری جهان
  • سلامت
  • اخبار بورس
تیر ۱۳, ۱۴۰۴
  • صفحه اول
  • اجتماعی
  • اقتصادی
  • سیاسی
  • بین الملل
  • فرهنگی
  • هنری
  • ورزشی
  • استانها
  • طاها ستاره شمالی

حال خرید راهبردی خدمات خوب نیست/قدرت رقابت با بخش خصوصی را نداریم

به گزارش سیده آمل، محمدجواد کبیر در دیدار وزیر بهداشت با مدیران سازمان بیمه سلامت ایران با بیان اینکه حدود ۱۷ اداره کل در ستاد مرکزی سازمان داریم گفت: ۴۵۰ کارمند در این سازمان مشغول ارائه خدمت هستند....

گلناز پیغمبرزاده
کد خبر :13761 ۲۶ تیر ۱۳۹۶
چاپ

به گزارش سیده آمل، محمدجواد کبیر در دیدار وزیر بهداشت با مدیران سازمان بیمه سلامت ایران با بیان اینکه حدود ۱۷ اداره کل در ستاد مرکزی سازمان داریم گفت: ۴۵۰ کارمند در این سازمان مشغول ارائه خدمت هستند.

وی افزود: خلائی در سازمان تحت عنوان نبود برنامه راهبردی داشتیم که در سال ۹۳ برنامه استراتژیک را تهیه کردیم، این برنامه دارای ۱۱ محور و استراتژی اساسی است که توسعه دانش بیمه‌ای، پوشش همگانی بیمه پایه، خرید راهبردی، بهبود مستمر کیفیت، بهبود تعامل با سیاست گذاران و توانمندسازی بیمه شدگان از جمله آنهاست.

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران ادامه داد: ۹۳ هدف عملکردی در قالب ۱۱ محور اساسی تعیین کردیم و اکنون در هر استان شاخصه‌های لازم را مشخص کرده‌ایم.

کبیر با بیان اینکه با همت بلند بدنه کارشناسی سختکوش سازمان توانسته‌ایم شرایط سازمان را متحول کنیم گفت: گرچه راه طولانی در پیش داریم اما باید تلاش و اهتمام بیشتری بکار ببندیم.

به گزارش ایسنا، دکتر فیروزبخت، مدیرکل دفتر خرید راهبردی سازمان بیمه سلامت نیز در این دیدار اظهار کرد: حال خرید راهبردی خوب نیست و ضروریات و بسترهای لازم فراهم نشده است.

وی افزود: برای تدوین خدمات بسته سلامت هنوز متدلوژی های لازم را تدوین نکرده‌ایم. اینکه چه خدماتی و از چه کسانی خریداری شوند، خدمات را با چه قیمتی بخریم و پرداخت ها را در چه نظام پرداختی انجام دهیم؟ شفاف نیست و در این زمینه دچار مشکل هستیم.

فیروزبخت تاکید کرد: باید نظام پرداخت آینده‌نگر تدوین کنیم. قدرت رقابت با بخش خصوصی را نداریم و پرداخت دیرهنگام و تعرفه های پایین از علل آن است.

بازدید: ۷

اخبار دیگر

قبلی

مسابقات جودوی بسیج استان مازندران در نور

بعدی

خوش امدی مسافر ، فرزند وطن ته خسه تن بلاره…

هیچ نظر! یکی از اولین.

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار

  • پلاخوران در خطه کیاسرمازندران
  • صداقت مااعتمادمردم راجلب کرد
  • غنچه های نشکفته پرپرشد
  • از خانه تا زندگی
  • پیام رهبرایران به ملتش
  • راه برگزیدگان عاشق شهادت
  • رای به خروج از(NPT)
  • پس از۱۰ روزآتش بس شد
  • دفاع جانانه ازحق مسلم ایران
  • بااتحاد کمراسرائیل راخواهیم شکست
  • اعلام وضعیت اقتصادی درشرایط بحران
  • تشییع پیکر شهیددانشمند آملی
  • لزوم تحول مدیریتی درادارات
  • دورجدید حملات موشکی ایران
  • شرایط بازگشت حجاج ایرانی

پایگاه خبری تحلیلی سیده آمل

  • صفحه اول
  • اجتماعی
  • اقتصادی
  • سیاسی
  • بین الملل
  • فرهنگی
  • هنری
  • ورزشی
  • استانها
  • طاها ستاره شمالی

تمامی حقوق این سایت برای پایگاه خبری تحلیلی سیده آمل محفوظ است