انگشت اعتراض مردم بسوی مخابراتچی های آمل اداره مخابرات ارگانی خدمات رسان محسوب می شود. اولین چیزی که دراداره خدمات رسانی قابل لحاظ هست داشتن آداب معاشرت درست و جلب حسن نیت با برخورد و پاسخ دهی مناسب به ارباب رجوع است. به همین جهت میز خدمت را در ادارات راه اندازی کردند، تا حقی […]
انگشت اعتراض مردم بسوی مخابراتچی های آمل
اداره مخابرات ارگانی خدمات رسان محسوب می شود. اولین چیزی که دراداره خدمات رسانی قابل لحاظ هست داشتن آداب معاشرت درست و جلب حسن نیت با برخورد و پاسخ دهی مناسب به ارباب رجوع است. به همین جهت میز خدمت را در ادارات راه اندازی کردند، تا حقی از حقوق شهروندان ضایع نشودکه با توجه به عدم رعایت موارد فوق، در مخابرات آمل میز خدمتی نیز در این اداره خدمات رسان وجود ندارد.
ما از مسئولین شهرمان شعبده یاکارخارق العاده ای نمی خواهیم، همین قدردرقبال حقوق دریافتی ازبیت المال دلسوزانه به وظیفه و دستورالعملها و بخش نامه های محوله اداری خود عمل کنند کلاهمان را بالا می اندازیم.
گزارش واحدخبری سیده آمل: بعدازبه صدا درآمدن زنگ اعتراض مردم نسبت به سوء مدیریت اداره راه و ترابری شهرستان آمل و اهمال کاری این دستگاه اجرایی نسبت به رسیدگی موانع و علائم و آسفالت جاده ای دشت سرجهت حفظ و صیانت از جان رانندگان وسایط نقلیه، این بار انگشت اعتراض شهروندان آملی به سمت سوء مدیریت اداره مخابرات این شهرستان نشانه رفته است.
سال گذشته در افتتاح پروژه “تانوما“ حمیدرضا سلطانی رئیس اداره مخابرات آمل ادعا کرد: آمل با اجرای طرح FTTH و ارائه خدمات اینترنتی با سرعت دیتا و خدمات TVگیم ها در مازندران سرآمد شد.
این درصورتی است که با گذشت یکسال و اندی بسیاری از خانواده ها در نقاط مختلف شهرمان مانند میدان قائم و اهالی پاساژ قائم قدیمی از دریافت نعمت تکنولوژی اینترنت محروم هستند.
سلطانی رئیس اداره مخابرات آمل در مصاحبه دیگر مدعی بود: امروز با واگذاری ۱۰۰ مگ ما ذره ای تلرانس نداریم، یعنی با ارائه خدمات مخابراتی ۱۰۰ مگ فروش عینا ۱۰۰ مگ واگذاری خدمات اینترنت به مشترکین را داریم.
انگشت اعتراض مردم بسوی مخابراتچی های آمل
حال پای درد و دل این مشترکین می نشینیم که شدیدا از نحوه برخورد و پاسخگویی پرسنل مخابراتی شعب سبزه میدان و کلاکسر معترضند و می گویند: با مراجعه به مخابرات سبزه میدان و درخواست اینترنت درحالیکه من از ظرفیت خط خود آگاهی نداشتم به پیشنهاد کارشناسی کاربر اپراتور مخابرات ۱۶ مگ به قیمت ۳۵۰ هزار تومان خریداری کردم در حالی که ظرفیت آن منطقه و خط محل کار من ۴ مگ بود و با خرید ۱۶ مگ من با قطعی اینترنت مواجه می شدم و همین امر سبب اختلال در کارم شد.
این مشترک ادامه داد: با طمع مخابرات سبزه میدان هم درکارم مشکل بوجود آمد و هم مبلغ هنگفتی از جیب بنده گرفته شد بدون خدمات درست و بالعکس با سفسطه نه تنها پاسخگوی خوبی نبودند بلکه برخورد ناشایستی هم داشتند و سعی می کنند توپ را درزمین ارباب رجوع بیاندازند.
سلطانی در همان مصاحبه عنوان کرده بود: مشترکین جهت خرید خط ثابت با مراجعه به دفاتر پیشخوان هیچگونه مشکلی ندارند.
ثبت نام خط تلفن ثابت در دفاتر پیشخوان با وجود نداشتن ظرفیت
این درحالی است که شهروند آملی از دو بار ثبت نام با مبلغ هر بار ۲۵ هزار تومان خبر می دهد و می گوید: منزل من واقع در بلوار ولایت است که به تازگی به آنجا نقل مکان کردیم، بعداز بار اول ثبت نام خط تلفن ثابت دردفتر پیشخوان مدت ۲ماه انتظار به مخابرات مراجعه و مشکل را جویا شدم که پاسخ دادند: تاریخ و زمان آن ثبت نام گذشت باید بار دیگر ثبت نام کنید و من هم به ناچار بار دوم ثبت نام کردم و باز بعد از دوماه پیگیری تازه جواب دادند مخابرات ظرفیت فروش خط تلفن ثابت را ندارد
مشترک با تاکید بر اینکه شما بگویید مخابرات چرا از اول اعلام نکرد ما ظرفیت فروش خط تلفن ثابت را نداریم؟! این هزینه ۵۰ هزار تومان کجارفت؟! باید از چه کسی پول خودم را پس بگیرم؟ افزود: در ادامه مخابرات پاسخ داد خودتان سیم بخرید و هزینه سیم کشی را بدهید. آیا این انصاف است که مبلغ ۵۰۰ هزارتومان ازجیب من وخانواده زده شود؟ پس خدمات مخابراتی به چیست با پول عوارض نوسازی و مالیاتی که ما می دهیم؟
توپ در زمین پیمانکار شرکت مخابرات
با درمیان گذاشتن این موارد و نحوه زشت پاسخگویی مسئولین امر در مخابرات سبزه میدان به سلطانی ریاست مخابرات شهرستان آمل با این پاسخ مواجه شدیم که: مخابرات سبزه میدان بصورت خصوصی و قرارداد پیمانکاری درحال کار هستند و نمی توان توقعی از آنها داشت
سوال سیده آمل: آیا این پاسخ دلیل خوبی دراهمال کاری انجام وظایف خدماتی است یا پیچاندن وسرکارگذاشتن مردم جزء خدمات مخابراتی است.
از مدیر دستگاه جرایی صدور حکم، پیگیری، نظارت و رفع معضل می رود.
ما در عصری زندگی می کنیم که شعور سمعی بصری مردم به مرحله ای رسیده که با شنیدن چنین پاسخ هایی از مسئول مخابرات و فن آوری اطلاعات غیرقابل هضم و بعید است و در صورت تکرار راهی جز شکایت به مقامات بالاتر جهت بهبود وضعیت ندارند و درصورت نگرفتن پاسخ و خدمات بهتر ناچار سر به فریاد خواهند گذاشت تا گوش شنوایی برای شنیدن دردهایشان پیدا شود. پس قبل از وقوع فریاد فریاد رس باشید.