شنبه, ۶ مرداد ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-07-27
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 36886 |
|
تاریخ انتشار : ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۹ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

اعزام۳۲کاروان حج تمتع ازمازندران همزمان با میلادخجسته کریمه اهل بیت حضرت معصومه سلام الله علیه همایش متمرکزآموزشی باحضورمدیرکل حج وزیارت استان مازندران وفرمانده پلیس فرودگاه مازندران برای زائرین حج تمتع۱۴۰۳شهرستان های آمل- نور- محمودآباد در سالن پیامبراعظم شهرستان آمل برگزرشد. مدیرکل حج و زیارت استان مازندران در گفتگوبا پایگاه خبری سیده آمل با اشاره به […]

اعزام۳۲کاروان حج تمتع ازمازندران

همزمان با میلادخجسته کریمه اهل بیت حضرت معصومه سلام الله علیه همایش متمرکزآموزشی باحضورمدیرکل حج وزیارت استان مازندران وفرمانده پلیس فرودگاه مازندران برای زائرین حج تمتع۱۴۰۳شهرستان های آمل- نور- محمودآباد در سالن پیامبراعظم شهرستان آمل برگزرشد.

مدیرکل حج و زیارت استان مازندران در گفتگوبا پایگاه خبری سیده آمل با اشاره به اینکه امسال ۳۲ کاروان به ظرفیت چهارهزار و ۲۴۰ زائر به همراه ۱۲۰ عوامل کاروان و ۲۲ عوامل مجموعه از استان ما راهی سرزمین وحی می‌شوند، افزود: همه کاروان‌های مازندران درمدینه قبل هستند پروازها از این استان برای رفت از ششم خرداد شروع و تا ۱۲ خرداد ادامه دارد و تمام کارگزاران و مجموعه اجرایی در این روز در سرزمین وحی خواهند بود.

اعزام۳۲کاروان حج تمتع ازمازندران

به گفته عباس اسماعیلی؛ برای پروازهای برگشت از شانزدهم تیرماه تا نوزدهم تیرماه به مدت سه روز انجام می‌شود که با برنامه ریزی های انجام شده مدت اقامت زائران در این ایام ۳۸ تا ۴۰ روز خواهد بود.

وی همچنین خاطرنشان شد: تاکنون همه برنامه‌ریزی‌ها برای اعزام زائران همچون عملیات ثبت‌نام، آموزش، انجام معاینات، واکسیناسیون وبیمه حجاج اعزامی انجام شده است، حتی برنامه زمان‌بندی اسکان و خروج زائران و آموزش اعمال مناسک حج نیز با جزئیات کامل صورت گرفته است.

مدیرکل حج و زیارت استان مازندران تصریح کرد: تمام خدمات از قبیل تغذیه، اسکان و تدارکات آنها ترتیب داده شد و هیچ نگرانی نداریم.

توصیه مدیرکل حج و زیارت به زائران سرزمین وحی

وی باتوصیه به زائران ادامه داد:حجاج بزرگوار پس از ۱۸سال انتظارباهزینه‌های آنچنانی قدر این فرصت را بدانند و با شناخت کامل، حضور با معرفت حجی مقبول با سعیی مشکورداشته باشند و با حوصله در آموزش‌های مناسک حضور یابند.

اسماعیلی با تاکیدبراینکه حتما به توصیه‌های اجرایی و ایمنی امنیت سفر در ایام حج از سوی مدیران و مسئولان کاروان انجام می‌شود توجه داشته باشند، ابرازداشت: انشاالله با رعایت موازین شرعی و توصیه های ایمنی و پزشکی سفر معنوی باطعم شیرین حج را تلخ نکنند.

زائران سفرحج سفیران کشور

وی بااشاره به منویات مقام معظم رهبری به عنوان یک نماینده شایسته برای نظام جمهوری اسلامی ایران و ملت شیعه ایرانی تاکیدکرد: حجاج بزرگواربامورد توجه قراردادن ورعایت تذکرات، همچنین دستورالعمل‌های داخل کشورواوامر کشورعربستان ، با نوع رفتار خود شانیت این سفرمعنوی را حفظ کنند.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید