پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل

پایگاه خبری تحلیلی سیده آمل

  • خانه
  • بین الملل
  • ایران
  • مازندران
  • سیاسی
    • سیاست خارجی
    • سیاست داخلی
    • گزارش تحلیلی
  • اقتصادی
    • ارتباطات و فن آوری اطلاعات
    • اشتغال
    • بازرگانی
    • تولید
    • عمران
  • اجتماعی
    • آموزش و پرورش
    • انتظامی
    • حوادث
    • محیط زیست
  • فرهنگی
    • ادبیات/کتاب
    • دینی مذهبی
    • رسانه
    • گردشگری/میراث
  • هنری
  • ورزشی
    • ورزش بانوان
  • علمی
    • پژوهش
    • علم فن آوری ایران
    • علم وفن آوری جهان
  • سلامت
  • اخبار بورس
آبان ۱۵, ۱۴۰۴
  • صفحه اول
  • اجتماعی
  • اقتصادی
  • سیاسی
  • فرهنگی
  • ورزشی
  • هنری
  • مجلس
  • یادداشت
  • طاها ستاره شمالی
  • اخبار بورس
  • بین الملل
  • درباره ما
سازمان بنادر گزارش نهایی از سانچی را اعلام کرد

سازمان بنادر گزارش نهایی از سانچی را اعلام کرد

به گزارش واحد خبری سیده آمل، سازمان بنادر و دریانوردی پس از چند ماه بررسی علت اصلی حادثه به وجود آمده برای کشتی سانچی را تغییر مسیر کشتی فله‌بر چینی اعلام کرد. به گزارش واحد خبری سیده آمل، نادر...

گلناز پیغمبرزاده
کد خبر :20371 ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۷
چاپ

به گزارش واحد خبری سیده آمل، سازمان بنادر و دریانوردی پس از چند ماه بررسی علت اصلی حادثه به وجود آمده برای کشتی سانچی را تغییر مسیر کشتی فله‌بر چینی اعلام کرد.

به گزارش واحد خبری سیده آمل، نادر پسنده- مدیرکل امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی- در نشست خبری در تشریح گزارش نهایی سانحه سانچی اعلام کرد که پس از بررسی‌های طولانی مدت سرانجام کشورهایی که در بررسی این حادثه حضور دارند، در نهایت برای ارائه علت نهایی حادثه به دو گروه تقسیم شده‌اند. در این رابطه ایران به همراه پاناما و بنگلادش به این نظریه رسیده‌اند که علت اصلی این حادثه تغییر مسیر کشتی فله بر چینی کریستال ۱۵ دقیقه قبل از حادثه بوده است.

این مقام سازمان بنادر همچنین اعلام کرد که کشورهای چین و هنگ کنگ به عنوان دیگر کشورهای حاضر در بررسی این حادثه معتقدند که کشتی سانچی در این اتفاق به عنوان کشتی راه دهنده حضور داشته که باید پیش از برخورد با کشتی چینی تغییر مسیر می‌داده و در این زمینه کشتی کریستال مقصر نیست.

بر اساس گزارش سازمان بنادر دو طرف روی این موضوع نیز تاکید دارند که هر دو کشتی سانچی و کریستال نتوانسته‌اند به چند بند از قانون کنوانسیون جلوگیری از تصادف دریایی پایبند باشند و مواردی همچون الزام دیده‌بانی کامل از سوی دو طرف و ارزیابی دقیق از شرایط حادثه مسائلی بوده که هیچ یک از دو کشتی حاضر در این سانحه نتوانسته‌اند آن را اجرایی کنند.

اخبار دیگر

دلیل پایین آمدن قدرت خرید مردم
قبلی

دلیل پایین آمدن قدرت خرید مردم

شناخت کمیته های ورزشی توسط کمیته تحول
بعدی

شناخت کمیته های ورزشی توسط کمیته تحول

هیچ نظر! یکی از اولین.

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار

  • برخوردقاطع بامتصرفان اراضی ملی
  • همراه بادلدادگان امام رضا
  • بایدآیندگان خودراازغرب پس بگیریم
  • اهداف برگزاری جشنواره ابازر
  • اعلام سنجش خبرنگار ترازانقلاب
  • قدمهای مهربانی برای ایتام
  • لبریز شدن صبر مالباختگان
  • رویکرد جدیدمسئولین امامزاده عبدالله
  • بردشهرداری چیای گرگان ازکاله مازندران
  • بابکان به هوشمندسازی کدپستی کشورپیوست
  • بابکان همگام باتوسعه هوشمندسازی
  • هم راستایی علم وعمل
  • نسل آلفا را دریابید
  • دیورزبعنوان روستای نمونه معرفی شد
  • پرونده های قضایی درآمل رسیدگی شد

پایگاه خبری تحلیلی سیده آمل

  • صفحه اول
  • اجتماعی
  • اقتصادی
  • سیاسی
  • فرهنگی
  • ورزشی
  • هنری
  • مجلس
  • یادداشت
  • طاها ستاره شمالی
  • اخبار بورس
  • بین الملل
  • درباره ما

جهت ارتباط با مدیر سایت و یا سفارش تبلیغات در سایت و ارسال اخبار با شماره 09112210914 و یا 09364131095 تماس بگیرید.

تمامی حقوق این سایت برای پایگاه خبری تحلیلی سیده آمل محفوظ است