جمعه, ۲۷ مهر ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-10-18
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 37585 |
تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۷ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به برندباطری توجه کنید بعد از ماجرای انفجار پیجر ها در لبنان اخباری در رابطه با توزیع گسترده یک مدل باطری اسرائیلی در فروشگاه های ایرانی منتشر شده که دقت همه هموطنان برای سلامت همگانی را می طلبد. در جنگ تمام عیار دشمن با تاکتیکها و تکنیک های منحصر به فرد خود تحت هر شرایطی […]

به برندباطری توجه کنید

بعد از ماجرای انفجار پیجر ها در لبنان اخباری در رابطه با توزیع گسترده یک مدل باطری اسرائیلی در فروشگاه های ایرانی منتشر شده که دقت همه هموطنان برای سلامت همگانی را می طلبد.

در جنگ تمام عیار دشمن با تاکتیکها و تکنیک های منحصر به فرد خود تحت هر شرایطی به دنبال نسل کشی و ترور افراد از هر آیئن و مذهب و کشوری که غیر از یهود باشد هست و در طرفند جدید جنگ سایبری اقدام به تولید انواع پیجر و انواع باطری های متحرک لیتیومی نموده که بدون بجا گذاشتن هیچ رد پایی به اهداف شوم خود دست می یابد لذا از هموطنان عزیز خواهشمندم در صورت خرید باطری به خصوص از طریق آن لاین فضای مجازی حتما به مارک آن توجه داشته باشید اگر با چنین مارکی بود مراتب را به مراجع ذی ربط امنیتی اطلاع رسانی کنید.

به گزارش پایگاه خبری سیده آمل، به نقل از نیمروز، رژیم صهیونیستی در ماجرای انفجار پیجر ها از طریق آلوده کردن باطری یک برند پیجر برخی از نیروهای حزب الله لبنان را مورد صدمه قرار داد.

صهیونیست‌ها با قرار دادن یک ماده انفجاری قوی بر روی باطری پیجرها آن ها را به بمب متحرک تبدیل کرده بودند.

حالا در فروشگاه‌های فروش باطری اینترنتی ایرانی یک مدل از باطری اسرائیلی به طور گسترده توزیع شده که می توانند خطرناک تلقی شوند.

به برندباطری توجه کنید

نحوه ورود این باطری ها به ایران مشخص نیست اما قطعا توزیع کالا های اسرائیلی در کشور ممنوع است و به نظر می رسد باطری های اسرائیلی به صورت قاچاق وارد کشور شده و به طور وسیع توزیع شده است.

ممنوعیت کالاهای صهیونیستی با هدف کمک نکردن به اقتصاد صهیونیست ها تصویب شده اما کالاهای توزیع شده در کشور با توجه به اینکه الکترونیکی محسوب می شوند می توانند منشا آلودگی های امنیتی و خرابکاری قرار بگیرند.

مارک نمونه باطری

بمب‌های بالقوه اسرائیلی در فروشگاه‌های ایرانی چه می‌کنند؟!

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید