شنبه, ۷ مهر ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-09-28
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 37523 |
|
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۴۰۳ - ۶:۵۷ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

یک عالم بامجموعه علوم روزجمعه درسومین سالگردارتحال آیت الله حسن زاده آملی، استاندارمازندران همراه با مسئولین استانی، فرماندار ویژه شهرستان آمل ومعاونین، بخشداربخش لاریجان واساتید دانشگاههای آمل و مسئولین شهرستانی و علاقمندان به طریقت وسیره علامه ذالفنون حسن زاده آملی در روستای ییلاقی ایرا وبیت الرحمه آن عالم ربانی حضورپیداکردند. به گزارش پایگاه خبری سیده […]

یک عالم بامجموعه علوم

روزجمعه درسومین سالگردارتحال آیت الله حسن زاده آملی، استاندارمازندران همراه با مسئولین استانی، فرماندار ویژه شهرستان آمل ومعاونین، بخشداربخش لاریجان واساتید دانشگاههای آمل و مسئولین شهرستانی و علاقمندان به طریقت وسیره علامه ذالفنون حسن زاده آملی در روستای ییلاقی ایرا وبیت الرحمه آن عالم ربانی حضورپیداکردند.

به گزارش پایگاه خبری سیده آمل: استاندارمازندران درسومین سالگردارتحال عالم ربانی حسن زاده آملی که در زادگاهش ایرای لاریجان برگزارشد گفت: سبکی که ایشان ایجاد کردند سبک مدیریتی و شبکه ای است، تا مردم بتوانند به علما دسترسی داشته باشند؛ چرا که علما الگو و اسوه هستند و این شبکه را مرحوم ایجاد کرد.

یک عالم بامجموعه علوم

یوسف نوری با بیان اینکه علامه کرسی های مراکزعلمی زیادی تشکیل داد،ابرازداشت: اما دراینجا مستقر شد تا این شبکه گسترده تر شود واجتماعات اینچنینی شکل بگیرید.

وی همچنین تصریح کرد: مدیران بزرگ امروزه اینگونه شیوه مدیریت را تجویز می‌کنند .

استاندارمازندران باتاکیدبراینکه آرامگاه علامه امروزمکانی برای انسانهای مشتاق و زمینه ساز اسلام و منظومه نظام جمهوری اسلامی تبدیل شده است، اظهار کرد: حضور گسترده مردم از تمام اقشارکشور در تشیع پیکر این عالم و برگزاری باشکوه مراسماتش نشان از عشق وعلاقه مردم به علامه ذالفنون دارد.

مژده نوری به منطقه لاریجان

وی در حاشیه این مراسم بااشاره به مشکلات بخش لاریجان، عنوان کرد:امروز کلنگ زنی گازرسانی انجام شد و مانع چهار ساله ای که در این بخش وجودداشت با بررسی های انجام شده راههایی درنظر گرفته شد و خوشبختانه با رای زنی مسئولان شهرستان با استان موانع برطرف شد.

 نوری درادامه بیان داشت:اگر بخواهیم تنها به توجیه کارها بپردازیم کاری پیش نخواهدرفت، هنوزمشکل آب وجود دارد که باید با نشست افراد متخصص و کارشناسان موانع رفع شود.

استفاده از سیره علما

به گفته استاندار مازندران الگو گرفتن ازعلما می تواند درکارها راهگشا باشد، نباید از راههای کلیشه‌ای و مرسوم استفاده کرد، باید تمام راهها را بررسی کرد، علمای ما نیز به همین سبک گام برداشتند و موفق شدند.

یوسف نوری درپایان مراسم پس از اقامه نمازجمعه توسط حجت الاسلام حمیدرضا شکری، در بیت الرحمه برسر مزار آن علامه جلیل القدر جهت قرائت فاتحه و زیارت حضور پیدا کرد.

یک عالم بامجموعه علوم seyyedeamol.ir

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید