شنبه, ۷ مهر ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-09-28
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 37500 |
|
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۰ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

تحول وقف درتمدن سازی همزمان با افتتاح ۴۰پروژه استانی سرمایه گذاری موقوفات و بقاع متبرک مازندران درهمایش یاوران وقف امامزاده عبدالله شهرستان آمل مطرح شد. به گفته یوسف نوری: وقف هم به سمت تمدن سازی رفت و ساختار فرهنگی و اقتصادی وقف در خدمت ارتقاء فرهنگ و جهش تولید با مشارکت مردم قرارگرفت. به گزارش […]

تحول وقف درتمدن سازی

همزمان با افتتاح ۴۰پروژه استانی سرمایه گذاری موقوفات و بقاع متبرک مازندران درهمایش یاوران وقف امامزاده عبدالله شهرستان آمل مطرح شد.

به گفته یوسف نوری: وقف هم به سمت تمدن سازی رفت و ساختار فرهنگی و اقتصادی وقف در خدمت ارتقاء فرهنگ و جهش تولید با مشارکت مردم قرارگرفت.

به گزارش پایگاه خبری سیده آمل: استاندارمازندران در برگزاری استانی همایش یاوران وقف در آستان مقدس امامزاده عبدالله شهرستان آمل با تبریک تقارن هفته وقف با هفته دفاع مقدس به کارجهادی واقفان اشاره کردوگفت: همانگونه که شهیدان ما با جهاد خود در ۸ سال دفاع مقدس ماندگارشدند از خودگذشتگی مالی واقفان نیز کم از کارجهادی ندارد.

تاگید تحول بنیادین رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب

وی باتقدیر وتشکر ازنماینده مقام معظم رهبری درسازمان اوقاف و امورخیریه و همکاران ایشان دراستان مازندران ابرازداشت: کارهای بزرگی مبتنی بر فرمان مقام معظم رهبری دربیانیه گام دوم انجام شد که می توان از آن بعنوان جهشی در تحول بنیادین این سازمان یادکرد.

تحول وقف درتمدن سازی

به گفته یوسف نوری: وقف هم به سمت تمدن سازی رفت و ساختار فرهنگی و اقتصادی وقف در خدمت ارتقاء فرهنگ و جهش تولید با مشارکت مردم قرارگرفت.

استاندارمازندران تصریح کرد: جادارد تشکر کنیم از واقفان و خیرین و آرزوی علو درجات و غفران را برایشان داشته باشیم که این عزیزان رفتند ولی نامشان ماندگارشد.

۱۳۶۱ امامزاده واجب التعظیم فعال در مازندران

نوری با اعلام اینکه استان مازندران با هزارو سیصد و شصت و یک امامزاده فعالیتهای خوبی در زمینه حل مشکلات مردم داشت، عنوان کرد: وقف می تواند یکی از راههای تامین مالی باشد که اگر مدیران برنامه ریزی متناسبی را نیز همراه داشته باشند؛ می توانند کارهای بزرگی را درکشور به بهره برداری برسانند.

تجلیل از واقفین و خیرین مازندران

استاندار مازندران در پایان با تقدیر و تشکر از ۸۰ فعال واقف و خیر و مدیرانی که در زمینه رفع مشکلات استان همت گمارده اند تجلیل به عمل آورد

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید