پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل

پایگاه خبری تحلیلی سیده آمل

  • خانه
  • بین الملل
  • ایران
  • مازندران
  • سیاسی
    • سیاست خارجی
    • سیاست داخلی
    • گزارش تحلیلی
  • اقتصادی
    • ارتباطات و فن آوری اطلاعات
    • اشتغال
    • بازرگانی
    • تولید
    • عمران
  • اجتماعی
    • آموزش و پرورش
    • انتظامی
    • حوادث
    • محیط زیست
  • فرهنگی
    • ادبیات/کتاب
    • دینی مذهبی
    • رسانه
    • گردشگری/میراث
  • هنری
  • ورزشی
    • ورزش بانوان
  • علمی
    • پژوهش
    • علم فن آوری ایران
    • علم وفن آوری جهان
  • سلامت
  • اخبار بورس
مرداد ۲۶, ۱۴۰۴
  • صفحه اول
  • اجتماعی
  • اقتصادی
  • سیاسی
  • فرهنگی
  • ورزشی
  • هنری
  • مجلس
  • یادداشت
  • طاها ستاره شمالی
  • اخبار بورس
  • بین الملل
  • درباره ما
فعالیت دیگر آراءسبز

فعالیت دیگر آراءسبز

فعالیت دیگر آراءسبز این روزها با فرا گیری تورم، دیگر مدیریت امر تامین معاش به یک نفر بعنوان سرپرست خانوار ختم نمی شود. با تغییرات فرهنگ و آداب و رسوم جوامع و روی کار آمدن تنوع محصولات و تحولات کسب و...

گلناز پیغمبرزاده
کد خبر :37437 ۲۳ شهریور ۱۴۰۳
چاپ

فعالیت دیگر آراءسبز

این روزها با فرا گیری تورم، دیگر مدیریت امر تامین معاش به یک نفر بعنوان سرپرست خانوار ختم نمی شود.

با تغییرات فرهنگ و آداب و رسوم جوامع و روی کار آمدن تنوع محصولات و تحولات کسب و کارها در فضای حقیقی و روی کار آمدن فضای مجازی، مدیریت تامین معاش و کسب درآمد نیزدچاردگرگونی فاحشی شده است.

اگر درسالهای دور، فروشندگان دوره گرد ازطریق بلندگوهای دستی شیپور،تبلیغات محصولات خود را جارمی زدند امروزه شیپورتبلیغاتی درشبکه های مختلف فضای مجازی جایگزین آن بلندگوها شده است با این تفاوت که در این فضا به آن سادگی ها هم که فکرمی کنیم نمی توان بایک جمله « آی سبزی فروش آمده» یا«پارچه آوردم» مخاطبین را جذب کرد بلکه ترفندهای جذب مخاطب بعداز شناسایی مشتریان که در فضای مجازی تحت عنوان مخاطبین نامبرده می شوند، استفاده از ابزارکهایی مانند قلاب ها و یاترفندهای مکث به فکر بردن خریدارکالا برای صاحبان حرف مختلف چالش برانگیز شده است.

مریم پروین از برگزاری همایش جمعه بازار کسب و کاری در قالب برپایی نمایشگاه عرضه کالا در «مرکز آراء سبز» به پایگاه خبری سیده آمل خبر داد و گفت: باتوجه به سبقه کاری برپایی نمایشگاه از طریق «انجمن آراءسبز» و بخاطر تغییرات مدل فروش محصولات از بازار عرضه به فضای مجازی، تصمیم گرفتیم دوستانی که با این انجمن آشنا بودند را امروز به دور هم بیاوریم تا شهروندان آملی و هموطنان دیگر از طریق فضای مجازی هم با محصولات این عزیزان آشنا شده و رونقی در کسب و کار آنها بوجود بیاید.

فعالیت دیگر آراءسبز

این بانوی فعال اجتماعی اذعان داشت: حضور دوستانی که دارای کسب و کار در فضای آنلاین شاپ هستند و از طریق این نمایشگاه که حمایت انجمن آراءسبز را دارند معرفی می شوند، اعتماد بیشتر مخاطبین و مشتریان را فراهم خواهدآورد.

پروین درخصوص انتخاب روز جمعه برای فعال بودن نمایشگاه کسب و کار ابرازداشت: باتوجه به تعطیلات زیاد در تقویم کاری ما ، همچنین تعطیلات آخر هفته که افزایش ورود مسافران شهرهای ساحلی را داریم و از سوی دیگر شهروندان آملی به ییلاقات می روند با راه اندازی نمایشگاه جمعه بازار می خواهیم از آسیب و خلاء کسب و کاری که سرپرستهای خانوار وصاحبان مشاغل متحمل می شوند کاسته شود.

ادبی نژاد، دبیر اجرایی این نمایشگاه نیزافزود: با ورود تکنولوژی در عرصه بازار سعی ما با برپایی این نمایشگاه شناسایی صاحبان کسب و کار با فضای مجازی است تا تبلیغات چهره به چهره محصولات خود را از شبکه های فضای مجازی به مخاطبین معرفی کنند.

نقدی بر عرضه کالا در سوشال مدیاها

دکتر مهدی فرامرزیان دکترای کسب و کار در جمع صاحبان مشاغل نمایشگاهی با نقدی از چگونگی عرضه کالا در فضاهای کسب و کاری سوشال مدیاها بیان داشت: چالشی که امروز متوجه کسب و کارهای کوچکی که برای بهتر دیده شدن تلاش می کنند این هست که کسب و کارها برای معرفی خودشان یک جمله یا آغاز خوبی را ندارند.

استفاده از ابزارهای جذب مخاطب در فضای مجازی

وی بااشاره به استفاده ازابزارکهای لازم برای جذب مخاطبین فضای کسب وکارمجازی ادامه داد:صاحبان حرف مختلف باید به قلابهایی که مخاطب را به کالای درحال عرضه فقل کند بپردازند یعنی اول محصول خود را بخوبی بشناسند و با شناسایی مخاطبین که از چه رنج سنی و جنسی هستند جملات متناسب و منطبق با سلیقه مشتریان بکارببرند.

دکتر فرامرزیان تصریح کرد: برای ما خیلی مهم خواهدبود که مخاطبی که با انبوهی از اطلاعات فضای مجازی مواجه هست، در استارت معرفی کالایمان مطالب ما آنقدر برایش جذاب و جالب باشد که برای خرید آن کالا مبادرت کند.

 

برچسب ها:

آنلاین شاپبرپایی نمایشگاه اقتصاد مقاومتیبرپایی نمایشگاه کسب و کارجمعه کسب و کاریسوشال مدیاشرکت آراء سبزمدیرعامل شرکت آراءسبز

اخبار دیگر

برگزاری پیش کنگره شهداءمازندران
قبلی

برگزاری پیش کنگره شهداءمازندران

از گزارش تا تجلیل
بعدی

از گزارش تا تجلیل

هیچ نظر! یکی از اولین.

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار

  • بنام قشرخبرنگار بکام دیگران
  • نقش مشارکت درتوسعه کشور
  • اربعین تکرار حماسه بیداری
  • امنیت غذایی کشوردرآتش کوچکسازی
  • پروژه مارینا درسواحل چالوس
  • گپ دوستانه جمعی ازخبرنگار
  • اعلام آخرین آمارخبرنگاران آملی
  • پیام انجمن صنفی رسانه های رسمی آمل
  • پالایش جدیدفرهنگ و ارشاداسلامی
  • تشریح تسهیلات ۴۰۰میلیون تومانی روستایی
  • سفری با بال فرشتگان
  • اعلام برنامه پیاده روی اربعینی آمل
  • ازعدم وفاق تاابترماندن زیرساختها
  • قطع برق قطع امید
  • تغییرمسیر حکمرانی دولت پزشکیان

پایگاه خبری تحلیلی سیده آمل

  • صفحه اول
  • اجتماعی
  • اقتصادی
  • سیاسی
  • فرهنگی
  • ورزشی
  • هنری
  • مجلس
  • یادداشت
  • طاها ستاره شمالی
  • اخبار بورس
  • بین الملل
  • درباره ما

جهت ارتباط با مدیر سایت و یا سفارش تبلیغات در سایت و ارسال اخبار با شماره 09112210914 و یا 09364131095 تماس بگیرید.

تمامی حقوق این سایت برای پایگاه خبری تحلیلی سیده آمل محفوظ است