جمعه, ۲۷ مهر ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-10-18
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 37182 |
|
تاریخ انتشار : ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۹ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

تولیدات آنتوریوم آمل دربازار جهانی شرکت رویش طبرستان با مدیریت عامل خلیل قلی زاده  مجموعه ای مکانیزه با برند استاندارد جهانی گل های شاخه بریده و سیزی و صیفی با کیفیت استانداردهای جهانی، به کشوره های حوزه CIS و کشورهای حوزه خلیج فارس فعالیت بسیار مناسب صادراتی با هوشمندسازی به روش کشت هیدروپونیک(بدون خاک) درسطح […]

تولیدات آنتوریوم آمل دربازار جهانی

شرکت رویش طبرستان با مدیریت عامل خلیل قلی زاده  مجموعه ای مکانیزه با برند استاندارد جهانی گل های شاخه بریده و سیزی و صیفی با کیفیت استانداردهای جهانی، به کشوره های حوزه CIS و کشورهای حوزه خلیج فارس فعالیت بسیار مناسب صادراتی با هوشمندسازی به روش کشت هیدروپونیک(بدون خاک) درسطح ۵هکتار باتولید بیش ازیک میلیون و ۵۰۰هزار شاخه از گلهای آنتوریوم، با آورده مالی ۱میلیون دلارگلهای شاخه بریده برای تعداد بالغ بر ۱۰۰۰نفر ازمازندرانی ها اشتغالزایی کرده است.

یوسف نوری: باید دغدغه های صادرکنندگان را رفع و برای رشدتوسعه کاری آنها تسهیلات فراهم آوریم.

پایگاه خبری سیده آمل: باتوجه به اهمیت موضوع کشت و توسعه تولیدات محصولات گلخانه ای درسیاستگذاری های وزارت جهادکشاورزی، استاندارمازندران به همراه ریاست سازمان جهاد کشاورزی و فرمانداری ویژه شهرستان آمل و معاون برنامه و بودجه فرمانداری بازدیدویژه ای از شرکت پویش مکانیزه تولید گلهای آنتوریوم بعمل آوردند.

استفاده بهینه از منابع موجود

یوسف نوری درحاشیه این دیدار با بیان اینکه درسالی که بنام جهش تولید با مشارکت مردم هست مجموعه تولیدات گلخانه ای با مدیریت خوب قلی زاده زنجیره خوبی را ایجادکرد، گفت: دراین بازدید ما شاهد اصلاح فرآیند خوبی با استفاده از منابع طبیعی موجود را شاهد هستیم.

وی بااشاره به فن آوری به روز این مجموعه از چرخه آب و گازهای موجود برای تقویت تولیدات گیاهی افزود: با استفاده از تکنیکهای استانداردجهانی در شرکت پویش، افتخاری است که باید برای الگوبرداری از دانش آنها جهت بهره برداری بهینه از آن استفاده کرد.

رشد و توسعه تولیدات گلخانه ای

استاندارمازندران تصریح کرد: چنین مجموعه ای بارشد وتوسعه پرورش گیاهان گلخانه ای به گیاهان دارویی و ایجاد اشتغال با مهارت افزایی روز باید به فعالان کشاورزی معرفی و از حمایت خوب بخش دولتی برخوردارشود.

یوسف نوری: باید دغدغه های صادرکنندگان را رفع و برای رشدتوسعه کاری آنها تسهیلات فراهم آوریم.

به گفته نوری؛ باتوجه به تحریمهای ظالمانه ای که داریم، اگربخواهیم کشاورزی ما واقعا رشد داشته باشد باید دربحث صادرات دغدغه های صادراتی تولیدکنندگان نمونه را تسهیل داده و از طرفی بعنوان گروههایی که رصد می شوند آورده های ارزی از طریق بانک مرکزی و دستگاههای اجرایی صمت و جهادکشاورزی تسهیل شود.

احمدقلی زاده مجری طرح تولیدات گلخانه ای رویش نیز در توضیحات بیشتر، ابرازداشت: فعالیت مجموعه های ما در حوزه تولید محصولات کشاورزی و تجارت در پایانه بصورت زنجیره تشکیل شده است.

تولیدات آنتوریوم آمل دربازار جهانی

وی ادامه داد: بخشی از این مجموعه اختصاص دارد به تولید گلخانه ای و تولید گلهای زینتی از جمله تولیدگیاهان دارویی و سبزیجات و صیفی جات گلخانه ای انجام می شود که به کشورهای همسایه صادر می شود.

قلی زاده اذعان داشت: این مجموعه روزانه با تولید ۱۰هزارشاخه گل صادراتی از آخرین تکنولوژی روز دنیا استفاده کرده و با بهره وری از مزیت هایی که اقلیم منابع انرژی آب و خاک وهوای ایران مخصوصا مازندران دارد می تواند با راندمان بالا تولیداتی با کیفیت استاندارد جهانی دربازارهای بین المللی با کشورهایی مانند هلند و سوئیس رقابت داشته باشیم.

احمدقلی زاده، از فعالان مدیریتی مطرح درکشور، اظهارکرد: نکته کلیدی قابلیت توسعه ظرفیت کشور در استانهای شمالی بالاخص مازندران با سرمایه گذاری اصولی است که می تواند متعاقبا اشتغال خوب، صادرات خوب، درآمد ارزآوری خوب را بهمراه داشته باشد.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید