شنبه, ۱۴ مهر ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-10-05
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 37085 |
تاریخ انتشار : ۱۶ تیر ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۱ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

پزشکیان خطاب به مردم پس از گذشت ۵۰روز ازشهادت رئیس جمهورشهید، دکتر ابراهیم رئیسی و هیات شهدای خدمت طبق قانون اساسی کشور چهاردهمین دوره انتخابات رئیس جمهوری کشور استارت خورد. ماراتن ۲مرحله ای شدن انتخابات نهمین ریاست جمهور ایران با نگاههای دنبال کننده همه کشورها به نتیجه این انتخابات بالاخص استکبار جهانی آمریکا، حال و […]

پزشکیان خطاب به مردم

پس از گذشت ۵۰روز ازشهادت رئیس جمهورشهید، دکتر ابراهیم رئیسی و هیات شهدای خدمت طبق قانون اساسی کشور چهاردهمین دوره انتخابات رئیس جمهوری کشور استارت خورد.

ماراتن ۲مرحله ای شدن انتخابات نهمین ریاست جمهور ایران با نگاههای دنبال کننده همه کشورها به نتیجه این انتخابات بالاخص استکبار جهانی آمریکا، حال و هوای خاص و ویژه ای را بخصوص در دور دوم در میان آحاد جامعه بوجود آورد تا جایی آمار مشارکت عمومی نسبت به مرحله اول با رشد افزایشی ۲۰ درصدی که ظاهرا نتیجه آن با رضایت مردمی همراه بود با برد آماری ۱۶،۳۸۴،۴۰۳ رای به نفع دکتر مسعود پزشکیان خاتمه یافت.

رئیس‌جمهور منتخب ایران خطاب به مردم ایران گفت: به شرافتم سوگند می‌خورم که در این راه تنهای‌تان نخواهم گذاشت؛ تنهایم نگذارید.

تحلیلی از پایگاه خبری سیده آمل: مسعود پزشکیان رئیس جمهور منتخب ایران در واکنش به نتایج انتخابات چهار دهمین دوره ریاست‌جمهوری در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

پزشکیان خطاب به مردم

«مردم عزیز ایران انتخابات تمام شد و این تازه آغاز همراهی ماست. مسیر دشوار پیش رو جز با همراهی، همدلی و اعتماد شما هموار نخواهد شد؛ دستم را به سوی شما دراز می‌کنم و به شرافتم سوگند می‌خورم که در این راه تنهای‌تان نخواهم گذاشت؛ تنهایم نگذارید.»

میزان رضایتمندی مردم از انتخاب خود

آنچه که به غلط در فرهنگ انتخاباتی ما از زمان آقای رفسنجانی باب کرده اند عبارت انتخاب بین بد و بدتر است. که این تفکر جا افتاده بازی کثیف سیاسی است برای عوام فریبی که از پایه بی اساس بوده؛ چرا باید بدی باشد؟ چرا انتخاب ما بین خوب و خوب تر نباشد؟ در کشوری که قوانین آن برپایه کلام وحی و اسلام است.

حال باید دید در فرصت ۴ ساله تصدی قوه اجراییه کشور دکتر مسعود پزشکیان، انتخاب مردم برای تعیین سرنوشت خود تا چه میزان درست بود؟ آیا سال دیگر همین زمان و روز و ماه رضایتمندی که مردم درحال حاضر از انتخاب خود دارند ادامه دار خواهد بود؟ آیا وعده های پزشکیان تحقق خواهد یافت یا این وعده ها بازی با احساسات مردم بود برای تصدی و رو کم کنی رقابت انتخاباتی؟ و مردم دوباره وارد بازی سیاسی شعارزدگی شدند؟ آیا مردم پس از گذشت یکسال مانند انتخاب حسن روحانی از کرده خود پشیمان خواهند شد؟ تمام این سوالت را زمان پاسخ خواهد داد.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید