شنبه, ۷ مهر ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-09-28
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 37003 |
|
تاریخ انتشار : ۰۱ تیر ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۷ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

آمل متحول خواهد شد به گفته علی داوودی: باتوجه به فضایی که درحال حاضر برای انجام پروژه ها در شهر آمل حاکم هست، اسم شهردارمهم نیست که چه کاری انجام داده، بلکه مهم آن فعلی است که درحال اجراست و بجا خواهد ماند. به گزارش پایگاه خبری سیده آمل: شهردار شهرآمل در نشست فصلی با […]

آمل متحول خواهد شد

به گفته علی داوودی: باتوجه به فضایی که درحال حاضر برای انجام پروژه ها در شهر آمل حاکم هست، اسم شهردارمهم نیست که چه کاری انجام داده، بلکه مهم آن فعلی است که درحال اجراست و بجا خواهد ماند.

به گزارش پایگاه خبری سیده آمل: شهردار شهرآمل در نشست فصلی با خبرنگاران به شفاف سازی سوالات خبرنگارن در حوزه های مختلف پسماند، فضا سازی هسته مرکزی، میدان هزارسنگر، کشتارگاه و وضعیت استخدامی شهرداری پرداخت و گفت: برای اولین بار در تاریخ تصدی شهرداری آمل نیروهای حجمی و ۵ شرکت پشتیبان تحت پوشش یک شرکت قرار گرفته اند.

انتقال پسماندآمل به آق قلا

علی داوودی بابیان اینکه متولی امرپسماند عمارت بعنوان یک پروژه ملی وزارت کشورو اداره کل پسماندشهرداریهای کشورهست، افزود: هرچه زعماء و متولیان مدیریتی زباله کشورتشخیص بدهند ماتابع هستیم، اماوارد کردن زباله ازشهرهای همجوار به پسماند عمارت آمل به هیچ عنوان صورت نمی گیرد.

وی بااعلام تخصیص۳۰۰میلیاردتومانی پسماندآمل اظهارداشت:درحال حاضر شهرهای همجوار ما مثل بابل، محمودآباد و ساری زباله های خود را به شهر آق قلا گلستان منتقل می کنند باتوجه به ادامه اجرای پروژه سد با اینکه هزینه بالایی را شهرداری آمل متحمل می شود، درآینده نزدیک ما نیز به اجبار برنامه انتقال پسماند آمل را به آق قلا خواهیم داشت.

سرانجام کشتارگاه آمل

شهردارآمل به چالش کشتارگاه آمل اشاره کردوگفت: از دوره ای که بنده سرپرست شهرداری آمل شدم؛ با یک قرارداد خط پردازشی در همین سوله موجودالان مواجه شدم که بدنبال این قضیه درحال حاضر به گونه ای دیگر شکل گرفت و به مراتب بهتر شد.

داوودی ادامه داد: با ورود کشتارگاه بابل مسئولین استانی هم موافقند که با پیگیری فرمانداری و معرفی ۲ سرمایه گذار با احداث کشتارگاهی با تجهیزات و متد به روزتر و بهداشتی تر راه اندازی شود.

همکاری شهرداری آمل با پیمانکاران

این شهردارساعی در این خصوص تصریح کرد: برای اینکه کشتارگاه صنعتی به انجام برسد زمینی را در منطقه کیلومتر ۵ جاده هراز روبروی اکسین کنار زمین آمل طیور درنظر گرفته شد که اگرمجوز امور آب منطقه ای استان داده شود شهرداری بدون هیچ چشم داشت و ادعایی از سرمایه گذاران راه اندازی کشتارگاه صنعتی شهرستان آمل حمایت خواهدکرد.

تکمیل تجهیزات آتشنشانی

علی داوودی از تکمیل تجهیزات آتشنشانی شهر درآینده نزدیک می گوید: برای اولین بار درصدخاصی صرف هزینه های تکمیلی تجهیزات آتشنشانی خواهدشد که در جلسه ای که با نماینده منتخب آقای حاجی پور داشته ایم قرارشد نردبان ۵۰ متری سفارش وخریداری، به تجهیزات ناوگان آتشنشانی که جزء پروژه های عمرانی شهرداری است اضافه شود.

پیگیری تخلفات رانندگان تاکسی

وی تخلفات تاکسی رانی آمل را غیر قابل اغماض دانست و اذعان داشت درصورت هرگونه تخلف و برخورد با مسافرین، کافیست کد تاکسی متخلف را گرفته و به شهرداری اعلام نمایید تا در اسرع وقت پیگیری وبرخورد شود.

آمل متحول خواهد شد

شهردارآمل با تاکیدبراینکه تاریخ انقضای پل معلق آمل بعنوان نمادشهر به شهادت سازنده آلمانی و میراث فرهنگی، سالهاست که گذشته و دیگر تحمل سنگینی بار ترافیکی را ندارد و باید بسته شود، عنوان کرد: پروژه بزرگ فضاسازی هسته مرکزی شهرآمل که ۲طرف دیواره های شهرداری و پشت مغازه های ضلع غربی شهرداری آمل را شامل می شود در این پروژه بازشده و نه تنها از فضای سبز کم می شود بلکه حیات شهرداری و یک میزانی از محیط داخل به فضای شهری اضافه خواهدشد.

ساماندهی وضعیت میدان هزارسنگر

وی با بیان اینکه قبل از اینکه من شهردارآمل بشوم، مشاورین ترافیکی ۵ طرح مختلف را برای اجرای میدان هزارسنگر به شورای ترافیکی استان تحویل داده بودند، ابراز داشت: شورای ترافیک استان از دل این ۵ طرح ؛ طرح حاضر را مصوب کرد که ما هم بدون اجازه جابجایی حتی یک جدول مکلف به اجرای این طرح بودیم.

شهردارآمل همچنین اذعان داشت: بچه های شهرداری آمل با زحمات شبانه روزی پروژه ۹ماهه را نزدیک به ۴۰ روز تمام کردند.

وی یکی از دلایل چالشی میدان هزارسنگر آمل را وجود پارک ضلع شمال شرقی به سمت کمربندی محمودآباد اعلام و ابرازداشت:شورای تامین شهرستان تصمیم گرفت سرپیچ شرقی را ببندد و قرارشد اداره راه با بازبینی مجدد ورودی و خروجی میدان هزار سنگر یک بریدگی استاندارد مناسب را طراحی و با هزینه شهرداری آمل دوربرگردان رشکلا اصلاح شود.

شهردارآمل تاکیدکرد: پیمانکار ما هم اکنون مشغول به کار زیبا سازی داخل میدان هست و امیدواریم تا دهه مبارک فجر امسال تمامی مشکلات هندسی میدان هزارسنگر نیز مرتفع شود.

رفع چالش ترافیکی میدان ۱۷ شهریور

وی همچنین  ازآغاز اجرای پروژه زیرگذر برای عبور از معضل ترافیکی میدان ۱۷ شهریور شهر آمل تا پایان امسال خبرداد.

آنچه که خواهدماند

به گفته علی داوودی: باتوجه به فضایی که درحال حاضر برای انجام پروژه ها درشهرآمل حاکم هست، اسم شهردارمهم نیست که چه کاری انجام داده، بلکه مهم آن فعلی است که درحال اجراست و بجا خواهد ماند.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید