جمعه, ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-05-10
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 36828 |
|
تاریخ انتشار : ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۰ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

تحول صنایع تولیدی شرکت فذاآمل مذاکرات هلدینگ تجاری فولادین ذوب آمل با شرکت زوم لاین Zoomlion یکی از بزرگترین تولیدکنندگان ماشین آلات کشاورزی در کشورچین جهت توسعه و گسترش تولید صنایع تولیدی ماشین آلات کشاورزی در شهرستان آمل با حضور مدیرعملیاتی و هیات همراه ۲ شرکت آغاز شد. به گزارش پایگاه خبری سیده آمل: ظهرشنبه […]

تحول صنایع تولیدی شرکت فذاآمل

مذاکرات هلدینگ تجاری فولادین ذوب آمل با شرکت زوم لاین Zoomlion یکی از بزرگترین تولیدکنندگان ماشین آلات کشاورزی در کشورچین جهت توسعه و گسترش تولید صنایع تولیدی ماشین آلات کشاورزی در شهرستان آمل با حضور مدیرعملیاتی و هیات همراه ۲ شرکت آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری سیده آمل: ظهرشنبه ۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ طی بازدید مدیران عامل و کارشناسان شرکت فراصنعت و شرکت چینی زوم لاین از کارخانه تولیدی فولادین ذوب آمل مهندس اباذراعلایی بخش، مدیرعامل شرکت فراصنعت ایران، در خصوص هدف این تفاهم نامه فی مابین شرکت چینی و فولادین ذوب آمل را در راستای تحول و خودکفایی اعلام کرد و گفت: برای رسیدن به تکنولوژی به روز صنعت ماشین آلات و صنایع تجهیزات کشاورزی این ضرورت احساس شد که دانش فنی شرکتهای صاحب تکنولوژی از این طریق وارد کشورشود.

تحول صنایع تولیدی شرکت فذاآمل
تحول صنایع تولیدی شرکت فذاآمل
seyyedeamol.ir

از خودروسازی تا تولیدماشین آلات کشاورزی

وی ادامه داد: باتوجه به اینکه شرکت مزبور از شرکت های صاحب نام بین الملل و ازبزرگترین تولیدکنندگان تجهیزات کشاورزی دردنیا هست وارد مذاکره شدیم تا با گلچین نمودن از بین زیرمجموعه های فولاد در کشور بتوانیم آخرین تکنولوژی با بهترین شرایط را وارد کشور کنیم.

به گفته مدیرعامل شرکت فراصنعت ایران بعداز مذاکرات نهایی بین ۲شرکت داخلی و خارجی، مراحل برای عملیاتی شدن توافق نامه سیرقانونی خود را خواهد گذراند.

اباذراعلایی بخش؛ با بیان اینکه در امر تولید ادوات با بهترین های دنیا وارد مذاکره شده ایم، تصریح کرد: باهمکاری به روز هلدینگ چینی و فولادین ذوب آمل و شرکت فراصنعت قابلیت های ریخته گری، ماشین کاری، استنبل تجهیزات و مواردی از این دست بصورت بالفعل در خواهد آمد.

در ادامه این دیدار ایمان خورشاد، قائم مقام اجرایی شرکت فذا نیز ابراز داشت: باتوجه به نیاز موجود از بابت تجهیزات و ادوات کشاورزی دراستان مازندران، علی رقم اینکه شرکت فذا در زمینه صنعت خودرو فعال هست، تصمیم گرفته شد تا در زمینه تولیدات ماشین آلات کشاورزی هم سرمایه گذاری شود.

شکست تحریم در شرکت فذاآمل

وی بااشاره به تولیدات ماشین آلات تیلر، کمباین، تراکتور و تولیداتی از این دست ، عنوان کرد:باتوجه به تحریم ها در زمینه واردات تجهیزات کشاورزی کماکان دچار مشکلاتی هستیم که مکانیزاسیون نمودن کشاورزی و توسعه تولیدات زراعی ما را ترغیب نمود تا جهت رفع نیاز کشاورزان شهرستان و استان همچنان که تولیدات قطعات خودرو را درسطح خیلی خوب به بازار عرضه کردیم ، این اتفاق نیز در تولیدات صنایع تجهیزات و ماشین آلات کشاورزی نیز رخ دهد.

قائم مقام اجرایی شرکت فذا به وضعیت بازارسنجی و سازوکار عرضه تولیدات شرکت فذا اشاره و اذعان داشت: درابتدا بنا به دلایل عرضه و تقاضا مجبوریم قسمتی از تولیدات و نیازهایمان را با هماهنگی طرف خارجی بصورت CKD واردکنیم تا به تکنولوژی روز دستیابی کامل پیدا کنیم.

تعاملات ۲ شرکت فذا و زوم لاین

سامعی، مدیربازرگانی شرکت فولادین ذوب آمل با اظهار خشنودی از این تفاهم نامه تاکیدکرد: باتوجه به پتانسیل و توانایی بالای شرکت فذا، در زمینه های تولیدات چدن نشکن خاکستری و ساخت۴۰% ازتولیدات قطعات خودرو در کارخانه فذا، امکانات خوبی را می توانیم دراختیار شرکت چینی قرار دهیم.

وی درتوضیحات بیشترخود می گوید: شرکت فذا این توان را دارد تا ۳۰% از محصولات و قطعات را در کارخانه خود تولید سازد و بخشی هم بصورت منتاژ در تکمیل کار انجام شود.

مدیربازرگانی شرکت فولادین ذوب آمل، اضافه کرد: اگر قراراست وارداتی هم صورت بگیرد از بخش بازرگانی خارجی شرکت فذا این امکان مهیا خواهدبود.

سامعی همچنین اظهارداشت: با اتمام و تکمیل قرارداد می توانیم تا ۶ ماه آینده نتایج و دستاوردهای خوبی را در سطح استان و کشور رقم بزنیم.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید