سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-30
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 32222 |
|
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۸ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

سمفونی دیگر با نت امدادونجات درآمل سمفونی امداد و نجات ۸ آذر در بیست و سومین مانور سراسری زلزله وایمنی با شعار “مدرسه ایمن- جامعه تاب آور”و “آمادگی دربرابرزلزله درشرایط پاندمی” در دبیرستان دخترانه حاج عبدالله کچبی باحضور شریعت، فرماندار ویژه شهرستان آمل و مسئولین دستگاههای اجرایی به اجراء درآمد. همیشه چالشها سبب دگرگونی خواهد […]

سمفونی دیگر با نت امدادونجات درآمل

سمفونی امداد و نجات ۸ آذر در بیست و سومین مانور سراسری زلزله وایمنی با شعار “مدرسه ایمن- جامعه تاب آور”و “آمادگی دربرابرزلزله درشرایط پاندمی” در دبیرستان دخترانه حاج عبدالله کچبی باحضور شریعت، فرماندار ویژه شهرستان آمل و مسئولین دستگاههای اجرایی به اجراء درآمد.

سمفونی دیگر با نت امدادونجات درآمل

همیشه چالشها سبب دگرگونی خواهد شد، از این رو تاثیر آسیب شناسی هایی که مدیران بحران قبل از وقوع حادثه انجام می دهند،در تغییر رویکرد و دیدگاههای کارشناسانه استاندارد سازی ساختمانهای اداری و مسکونی برای سهولت امداد و نجات هنگام بروز حوادث غیر مترقبه انکار ناپذیر است.

سمفونی دیگر با نت امدادونجات درآمل

جمشیدنیکزاد، ریاست جمعیت هلال احمر شهرستان آمل، دربیست و سومین مانور سراسری زلزله و ایمنی ۸ آذرماه ۱۴۰۰ درگفتگو با سیده آمل به استانداردهای ایمنی مدارس اشاره کرد و گفت: انتظار می رود در ساخت و ساز مدارس بگونه ای استانداردها اعمال شود تا هنگام وقوع حادثه دانش آموزان و اولیاء مدارس راه درشویی برای برون رفت از حادثه داشته تا با کمترین آمار تلفات و آسیب مواجه باشیم.

رعایت استانداردهای ایمنی مدارس باید لحاظ شود

این مدیربحران همچنین ادامه داد: سردر مدارس باید به شکلی باشد تا امدادگران آتشنشانی و هلال احمر مواقع ضرورت و وقوع حادثه بتوانند با خودروهای امدادی خود در کمترین زمان ممکن برای یاری رسانی به آسیب دیدگان واردمحوطه مدرسه شوند.

نیکزادیکی از مهمترین معضلات پیش روی حوادث را زدن دزدگیر به پنجره هادانست وافزود: اگر درب ورودی کلاس به هرجهت دچار آسیب یا حریق شود دزدگیرها مانع بزرگی برای فرار دانش آموزان از صحنه خطربوده و حتی مانع بزرگ برای ورود امدادگران به صحنه حادثه نیز هست.

سمفونی دیگر با نت امدادونجات درآمل

وی راهکارجایگزین دزدگیرهای آهنی را دزدگیر الکترو نیکی عنوان و اظهارداشت: از مسئولین دستگاههای اجرایی بخصوص آموزش و پرورش برای همکاری و حضور در این مانور سپاسگزارم و از همه عزیزان خواهشمندم در رعایت استانداردهای ساختمانی برای سهولت کار امدادگران در مواقع ضروری موارد لازم را مد نظر و اعمال نمایند.

سمفونی دیگر با نت امدادونجات درآمل

علیرضاشریعت، فرماندار ویژه شهرستان آمل در بیست و سومین مانور سراسری زلزله و ایمنی با بیان اینکه برگزاری مانورها سبب آموزش افراد می شود تصریح کرد: این آزمون وخطا باعث می شود تا افراد درصورت مواجه شدن با خطرات و سوانح از آمادگی نسبی بر خوردار باشند تا آسیب کمتری را ببینند.

سمفونی دیگر با نت امدادونجات درآمل

 

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید