سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-30
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 30484 |
|
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۸ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

خبرهای نوید بخش برای شهروندان آملی همزمان با گرامیداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی افتتاح و بهره برداری از ۷ طرح و پروژه شهری همچنین آغاز عملیات اجرایی شبکه فیبر نوری آمل به انجام رسید . این پروژه ها با حضور احمدتوکلی، مدیرکل دفتر فنی، امور عمرانی وحمل و نقل وترافیک استانداری […]

خبرهای نوید بخش برای شهروندان آملی

همزمان با گرامیداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی افتتاح و بهره برداری از ۷ طرح و پروژه شهری همچنین آغاز عملیات اجرایی شبکه فیبر نوری آمل به انجام رسید .

این پروژه ها با حضور احمدتوکلی، مدیرکل دفتر فنی، امور عمرانی وحمل و نقل وترافیک استانداری مازندران، سید جلیل مرتضوی، امام جمعه آمل، رضا حاجی پور، نماینده منتخب مردم شهرستان درمجلس شورای اسلامی، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان آمل، فرمانده سپاه، رییس دادگستری، دادستان، رییس و اعضای شورای اسلامی شهر، شهردارآمل، معاون فرماندار و شهروندان، افتتاح و عملیات اجرایی شبکه فیبر نوری (شهرهوشمند) آغازشد.

به گزارش واحد خبری سیده آمل: رضا حاجی پور با بیان این مطلب که آسفالت یک لاین از خروجی بالا دست جاده هراز که مشکل ترافیکی محدوده منگل بود تا قبل ازعید حل خواهد شد اظهارداشت :یکی از پروژه های دیگر،استادیوم ورزشی شهرستان آمل هست که با پیگیری ریاست اداره ورزش و جوانان آمل و وزیر محترم ورزش و معاونت ساخت و توسعه ورزش و جوانان تجهیز شد.

وی درادامه افزود: متاسفانه به جهت فشارهای اقتصادی وعدم وجود نقدینگی نتوانستند امکانات آن را به صورت کامل به اتمام برسانند.

نماینده منتخب شهرستان آمل با تاکید براینکه من هیچ وقت سعی نمی کنم از زبان خودم به مردم قول بدهم ابراز داشت: سعی می کنم اززبان مسئولین به مردم پاسخ بدهم، ما هم به عنوان یک مطالبه گر درکنارشما مردم هستیم.

درخواست حاجی پور از شورانشینان آمل

حاجی پوربا خطاب به ریاست شورای شهر آمل گفت: آقای ابراهیم زاده بایستی حرف هایی که به مردم میزنید اجرا کنید و آنچه که در حد بضاعت و توان ماست به همان مقدار به مردم قول دهیم و مردم را هم متوقع نکنیم.

سخنان نماینده آمل در صحن علنی مجلس

نماینده مجلس با اشاره به این که من در صحن علنی مجلس عنوان کردم در حالی که استان مازندران وشهرستانهای آن بودجه استانی می گیرند، خدمات ملی می دهند،تصریح کرد:طبق آمار درتعطیلات آخر هفته بیش از۶میلیون جمعیت وارد استان ما می شوند وما بایستی خدمات همه این ها را فراهم کنیم ،در صورتی که در برنامه ریزی های استراتژیک خودمان براساس سرانه جمعیتی ۴۳۰ هزار نفری شهرستان آمل یا ۳میلیون و ۳۰۰هزار نفری مازندران دولت بودجه می دهد وما از قابلیت ها وتوانی که درشهرستان خودمان داریم به همه این مهمانان خدمات رسانی می کنیم .

بودجه ۱۴۰۰

وی درخصوص راستی آزمایی بودجه سال ۱۴۰۰ ابراز داشت: با نظارت نمایندگان این دوره هزینه ها را با درآمد ها مقایسه کردند تا با یک دوازدهم تا سه دوازدهم بودجه بسته شود که متاسفانه هم خوانی نداشت وبه دولت باز پس داده شد.

خبرهای نوید بخش برای شهروندان آملی

حاجی پور همچنین از پیگیری امکانات آنژیوگرافی دربیمارستان امام خمینی(ره)آمل خبرداد وعنوان کرد:دانشگاه پردیس پزشکی نیزبا پیگیریهای ما در سال آتی پذیرش دانشجوی پزشکی در شهرستان آمل انجام خواهد شد.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید