جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-19
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 30325 |
|
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۵ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

اولین سالگرد شهادت مردی فراتر ازمیدانها مرد میدان ما تمام خط مشی زندگیش نیایش بود و رضای خالق، دردمردم دردش، سوز یتیمان و درماندگان شراره های ایمانش را دوچندان مینمود آنچنان که تا زدودن خاکستری از قلب آسیب دیدگان، میدان را ترک نمی کرد. او نه برای ایران که برای تمامی خاوران بود.  مردی فراتر […]

اولین سالگرد شهادت مردی فراتر ازمیدانها

مرد میدان ما تمام خط مشی زندگیش نیایش بود و رضای خالق، دردمردم دردش، سوز یتیمان و درماندگان شراره های ایمانش را دوچندان مینمود آنچنان که تا زدودن خاکستری از قلب آسیب دیدگان، میدان را ترک نمی کرد. او نه برای ایران که برای تمامی خاوران بود.  مردی فراتر از مرزها، چون مرزی را برای عملیاتهای برقراری عدالت در جهان ظلم نمی دید.داعشی که لرزه به تمام جهان افکنده بود با نام سلیمانی فرار را برقرار ترجیح داد. ایزدی ها آبروی نوامیس خود را از سرداری می دانستند که برای زدودن ظلم از زنان و بچه های آسیب دیده کردستان غیرتمندانه جان فشانی کرد. آری او نمونه بارزی از تلمذ مکتب حسین بود و ایران را ملت امام حسین می دانست .

اولین سالگرد شهادت مردی فراتر ازمیدانها
اولین سالگرد شهادت مردی فراتر ازمیدانها seyyedeamol.ir

گزارش واحد خبری سیده آمل: جابر عسگری، فرمانده سپاه ناحیه آمل به مناسبت گرامیداشت اولین سالگرد عروج ملکوتی سردار سپهبد قاسم سلیمانی در عزاداری دسته روی خودرویی این شهرستان با بیان دلاوریهای سردار سلیمانی عزت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران را در دنیا مدیون ظلم ستیزی و استکبار ستیزی این سرباز ولایت عنوان کرد و افزود: سردار سلیمانی کسی بود که اشک سربازان مزدور و متجاوز آمریکایی را درآورد و امپراتوری کبیر بریتانیا را که خورشید درآن غروب نمی کرد را مفتضح کرد.

اولین سالگرد شهادت مردی فراتر ازمیدانها

فرمانده سپاه ناحیه آمل با بیان این مطلب که اقتدار جمهوری اسلامی به برکت خون بیش از ۲۰۰ هزار شهید و دعای خانواده های معظم آنها بیشتر شده است، تصریح کرد: سینه بسیج در همه صحنه ها آماده دفاع از هرگونه خدشه به این انقلاب هست تا با یک فتح الفتوح بزرگ برای تحقق تمدن بزرگ اسلامی با حضوری پرشور آن اتفاق را به منصه ظهود برسانیم.

وی همچنین با اشاره به شیوع ویروس کرونا و وضعیت قرمز در شهرستان آمل ادامه داد: طبق رعایت از اصول پروتکل بهداشتی ستاد کرونا در ادامه برنامه های متنوع گرامیداشت اولین سالگرد شهادت سردار سلیمانی امروز دسته روی عزاداری این مرد میدان و سردار دلها را بصورت خودرویی انجام خواهیم داد.

 

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید