پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل

پایگاه خبری تحلیلی سیده آمل

  • خانه
  • بین الملل
  • ایران
  • مازندران
  • سیاسی
    • سیاست خارجی
    • سیاست داخلی
    • گزارش تحلیلی
  • اقتصادی
    • ارتباطات و فن آوری اطلاعات
    • اشتغال
    • بازرگانی
    • تولید
    • عمران
  • اجتماعی
    • آموزش و پرورش
    • انتظامی
    • حوادث
    • محیط زیست
  • فرهنگی
    • ادبیات/کتاب
    • دینی مذهبی
    • رسانه
    • گردشگری/میراث
  • هنری
  • ورزشی
    • ورزش بانوان
  • علمی
    • پژوهش
    • علم فن آوری ایران
    • علم وفن آوری جهان
  • سلامت
  • اخبار بورس
تیر ۱۳, ۱۴۰۴
  • صفحه اول
  • اجتماعی
  • اقتصادی
  • سیاسی
  • بین الملل
  • فرهنگی
  • هنری
  • ورزشی
  • استانها
  • طاها ستاره شمالی

میزان عوارض آزادراه تهران – شمال تعیین نشده است/ نرخ عوارض بالا نیست

به گزارش سیده آمل ، در فاصله چند ماه تا افتتاح نهایی قطعه نخست آزاد راه شمال – تهران برخی گمانه زنی‌ها حاکی از آن است که احتمال بالا بودن نرخ عوارض این آزادراه به دلیل طولانی بودن فرآیند ساخت و البته...

گلناز پیغمبرزاده
کد خبر :13540 ۲۹ خرداد ۱۳۹۶
چاپ

Image result for ‫آزادراه تهران - شمال‬‎

به گزارش سیده آمل ، در فاصله چند ماه تا افتتاح نهایی قطعه نخست آزاد راه شمال – تهران برخی گمانه زنی‌ها حاکی از آن است که احتمال بالا بودن نرخ عوارض این آزادراه به دلیل طولانی بودن فرآیند ساخت و البته میزان سرمایه‌ گذاری صورت گرفته در این پروژه وجود دارد؛ موضوعی که طبق اعلام دبیر انجمن شرکت‌های راهسازی با واقعیت هم‌راستا نیست.

علی آزاد در گفت‌وگو با ایسنا در این باره اعلام کرد: آنچه درباره‌ احتمال بالا بودن نرخ عوارض این آزاد راه مطرح شده به هیچ عنوان صحت ندارد، زیرا هنوز هیچ تصمیمی در این زمینه اتخاذ نشده است.

دبیر انجمن شرکت‌های راه سازی با بیان این که دو سرمایه‌ گذار این پروژه یعنی وزارت راه و شهرسازی به عنوان نماینده دولت و بنیاد مستضعفان به دنبال بالا بودن نرخ عوارض نیستند، تاکید کرد: نه تنها در این پروژه و نه در دیگر برنامه‌های زیرساختی نیز بنا بر آن گذاشته شده که نرخ عوارض متناسب با توان مالی مردم اخذ شود و به نرخ‌های خیلی زیاد نرسیم.

آزاد با اشاره به این که در بسیاری از راه‌های ایران نرخ عوارض به شکل واقعی گرفته نمی‌شود، بیان کرد: با وجود این شرایط سرمایه‌ گذاران به دنبال آن هستند که سود حاصل از ورود خود به این پروژه‌ها را در کوتاه ترین زمان ممکن به دست بیاورند؛ از این رو این درخواست از سوی آنها همواره وجود داشته که نرخ عوارض با نظر قطعی سرمایه‌ گذاران تعیین شود تا بدین ترتیب به یک تناسب قیمتی موجه برسیم تا از این رو هم مردم حداکثر استفاده را از جاده‌های جدید داشته باشند و هم سرمایه‌ گذار ضرر نکند.


بازدید: ۱۳

اخبار دیگر

قبلی

به هلاکت رسیدن سعد الحسینی، فرمانده ارشد داعش در حمله موشکی سپاه

بعدی

آغاز پرداخت سپرده‌های تا مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال تعاونی فرشتگان

هیچ نظر! یکی از اولین.

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار

  • جایگاه تعزیه دراعتقادات مردم
  • پلاخوران در خطه کیاسرمازندران
  • صداقت مااعتمادمردم راجلب کرد
  • غنچه های نشکفته پرپرشد
  • از خانه تا زندگی
  • پیام رهبرایران به ملتش
  • راه برگزیدگان عاشق شهادت
  • رای به خروج از(NPT)
  • پس از۱۰ روزآتش بس شد
  • دفاع جانانه ازحق مسلم ایران
  • بااتحاد کمراسرائیل راخواهیم شکست
  • اعلام وضعیت اقتصادی درشرایط بحران
  • تشییع پیکر شهیددانشمند آملی
  • لزوم تحول مدیریتی درادارات
  • دورجدید حملات موشکی ایران

پایگاه خبری تحلیلی سیده آمل

  • صفحه اول
  • اجتماعی
  • اقتصادی
  • سیاسی
  • بین الملل
  • فرهنگی
  • هنری
  • ورزشی
  • استانها
  • طاها ستاره شمالی

تمامی حقوق این سایت برای پایگاه خبری تحلیلی سیده آمل محفوظ است