یکشنبه, ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-08
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 25759 |
|
تاریخ انتشار : ۰۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۷ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

تمرین مشارکت جمعی درقالب انتخابات دانش آموزی  انتخابات شورای دانش آموزی یکی از مواردی هست که به یادگیری مهارت‌های اجتماعی آنها برای قبول مسوولیت‌های بزرگتر کمک خواهد کرد. به گزارش واحد خبری سیده آمل: عباس مرزبند،مدیر آموزش و پرورش شهرستان آمل در آیین نواخته شدن زنگ انتخابات شورای دانش آموزی دبیرستان پسرانه نخبگان با قدردانی […]

تمرین مشارکت جمعی درقالب انتخابات دانش آموزی

 انتخابات شورای دانش آموزی یکی از مواردی هست که به یادگیری مهارت‌های اجتماعی آنها برای قبول مسوولیت‌های بزرگتر کمک خواهد کرد.

به گزارش واحد خبری سیده آمل: عباس مرزبند،مدیر آموزش و پرورش شهرستان آمل در آیین نواخته شدن زنگ انتخابات شورای دانش آموزی دبیرستان پسرانه نخبگان با قدردانی از عباس حیدری مدیر این دبیرستان و معلمان و دانش آموزان برای خلق حماسی یک انتخابات سالم، گفت: انصافا یکی از بی نظیر و کم نظیرترین انتخابات سال‌های اخیر دانش آموزی سطح شهرستان در دبیرستان نخبگان رقم خورد و به معنای واقعی انتخابات رسمی، قانونی و در حد انتخابات رایج شورای شهر، مجلس و ریاست جمهوری با نظم و جدیت خاصی برگزار شد.
دکتر عباس مرزبند افزود: اعتماد، کرامت، استواری و محکم بودن، نجیب و باحیا، پرهیز از دروغ و چند چهره بودن، خداترس بودن به عنوان برخی از ویژگی‌های بارز افرادی که خود را کاندیدای انتخابات شوراهای دانش آموزی و دیگر مسوولیت‌های مهم که به نمایندگی از دانش آموزان شرکت می‌کنند، باید مورد توجه و سرلوحه قرار گیرد.
مرزبند با بیان این مطلب که برگزاری این انتخابات در واقع تقویت روحیه شجاعت و اعتماد به نفس برای دانش آموزان است ادامه داد: این انتخابات درون مدرسه ای، تمرینی برای مشارکت و هم‌اندیشی در تصمیم‌گیری‌های مهم و کلان آینده است.
مدیر آموزش و پرورش آمل همچنین ابراز داشت: انصافا مدیر، معلمان، دانش آموزان و افرادی که مسوولیت در برگزاری انتخابات شورای دانش آموزی این واحد آموزشی و حتی دانش آموزان این مدرسه که خود را به عنوان کاندیدا معرفی، و دانش آموزانی که با شور و حرارت خاصی پای صندوق رای گیری شرکت و آرای خود را به صندوق انداختند، بی نظیر و تحسین برانگیز بود و از همه تشکر ویژه می‌کنم.

کسب مهارت‌های اجتماعی با فعالیت‌های درون مدرسه‌ای
عباس حیدری،مدیر دبیرستان غیرانتفاعی نخبگان آمل هم در این مراسم گفت: برای این دبیرستان که بیست و دومین دوره انتخابات دانش آموزی را میزبانی کرده افتخار بزرگی بوده و خوشحالیم از این بابت که دانش آموزان هم با استقبال خوب خودشان این انتخابات را با جدیت و باشکوه برگزار کردند.
عباس حیدری افزود: یکی از ضرورت‌های دانش آموزان برای آینده، کسب مهارت‌های اجتماعی است که با مشارکت و فعالیت‌های درون مدرسه‌ای آنها شروع می‌شود، در واقع انتخابات شورای دانش آموزی یکی از مواردی هست که به یادگیری مهارت‌های اجتماعی آنها برای قبول مسوولیت‌های بزرگتر کمک خواهد کرد.

نام نویسی ۲۶ نفر در انتخابات شورای دانش آموزی دبیرستان نخبگان
حیدری، شناسایی توانمندی‌های دانش آموزان، تمرین مسوولیت پذیری، تمرین گروهی و مشارکت پذیری را از مهم‌ترین مولفه‌ها در انتخابات شورای دانش آموزی در مدارس بیان کرد و ادامه داد: با میل به تحقق این اهداف امسال ۲۶ نفر از دانش آموزان دبیرستان نخبگان آمل در انتخابات شورای دانش آموز نام‌نویسی و حضور فعالی داشتند.
مدیر دبیرستان نخبگان آمل به شور و اشتیاق کاندیداهای شورای دانش آموزی این مدرسه اشاره کرد و گفت: خوشبختانه با همفکری و هم افزایی که میان مدیریت و معاونان و معلمان مدرسه و نیز
دانش آموزان صورت گرفته بود، به منظور صرفه جویی در چاپ بنر و پوستر و تراکت‌های تبلیغاتی برای معرفی دانش آموزان داوطلب، به همه کاندیداها فرصت سخنرانی برابر داده شده بود و برنامه‌ها و اهداف خود را برای دانش آموزان مطرح و خودشان را معرفی کردند.
حیدری اضافه کرد: خوشبختانه یک تیم بسیار خوب و فعال از مجموع ۳۵۴ دانش آموزان دبیرستان نخبگان آمل به عنوان اعضای شورای دانش آموزی انتخاب شدند و قطعا از آنها در جلسات شورای معلمان و تصمیم‌گیری‌های کلان مدرسه دعوت و از نظرات آنها نیز استفاده خواهد شد.
همچنین از سوی مدیر دبیرستان نخبگان آمل و با حضور مدیر آموزش و پرورش شهرستان آمل و دیگر مسوولان از «آروین اسماعیلی» دانش آموز فعال، کوشا و علاقه‌مندی که در مدت یک هفته اقدام به تهیه ویژه نامه‌ای با ساختار روزنامه تهیه کرده بود، تجلیل شد.

تمرین مشارکت جمعی درقالب انتخابات دانش آموزی

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید