یکشنبه, ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-08
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 20314 |
|
تاریخ انتشار : ۰۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۳ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

رئیس شورای اسلامی شهر امامزاده عبدالله آمل بودجه سال جاری شهرداری را ۴۲ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: دو برابر بودجه پیشنهادی سال قبل محقق شده است. به گزارش واحد خبری سیده آمل ، علیمردان رحمانی بعداز ظهر چهارشنبه در نشست با اصحاب رسانه به مناسبت ۹ اردیبهشت روز شوراها با بیان گزارش عملکرد […]

رئیس شورای اسلامی شهر امامزاده عبدالله آمل بودجه سال جاری شهرداری را ۴۲ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: دو برابر بودجه پیشنهادی سال قبل محقق شده است.

به گزارش واحد خبری سیده آمل ، علیمردان رحمانی بعداز ظهر چهارشنبه در نشست با اصحاب رسانه به مناسبت ۹ اردیبهشت روز شوراها با بیان گزارش عملکرد شش ماه شورای اسلامی شهر امامزاده عبدالله (ع) اظهار داشت: پنج هزار متر مربع از خیابان های شهر زیرسازی و آسفالت و هزار و ۲۰۰ از سطح سطح شهر جدول کشی و کانال جوی آب انجام شد.

رئیس شورای اسلامی شهر امامزاده عبدالله (ع) با اشاره به بودجه ۳۸ میلیارد ریالی سال ۹۶ شهرداری بیان کرد: سال گذشته دو برابر بودجه پیشنهادی محقق و برای سال جاری مبلغ ۴۲ میلیارد ریال تصویب شد که امیدواریم حدود یکصد میلیارد ریال تا پایان سال ۹۷ محقق شود.

رحمانی با بیان اینکه در سال ۹۷ در نظر داریم دو پارک در ورودی و خروجی شهر احداث کنیم و ایستگاه شماره ۲ آتش نشانی راه اندازی شود، افزود: بلوار ۳۵ متری وصال با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال به پایان خواهد رسید و از اعتبارات ردیفی برای این مهم اختصاص داده خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه برای راه اندازی منطقه جنگلی آلشرود اقداماتی انجام شد، حمایت مسئولان منابع طبیعی را خواستار شد و افزود: منطقه جنگلی آلشرود پتانسیل های فراوانی اعم از بوم گردی دارد که اگر منابع طبیعی بر واگذاری ۱۰ هکتار از جنگل به شهرداری موافقت کند، این منطقه به قطب گردشگری کشور تبدیل می شود.

رحمانی با اشاره به اینکه شهر امامزاده عبدالله در منطقه جنگلی و جلگه ای واقع شده است، افزود: با وجود جنگل های بکر و طبیعی و واقع شدن بارگاه امامزاده عبدالله در مرکز این شهر در طول سال مسافران زیادی به این شهر سفر می کنند.

وی جمعیت ثابت این شهر را بالغ بر ۵ هزار نفر اعلام کرد و افزود: جمعیت شناور این شهر بیش از ۲۰ هزار نفر است.

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید