یکشنبه, ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-08
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 23302 |
|
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۷ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

وضعیت متزلزل نابسامان و بلا تکلیف اجناس در بازار باعث افزایش نارضایتی افراد جامعه یک کشور می شود و در صورت عدم مدیریت و افزایش کنترل اوضاع رو به بحران می رود بحران قیمت کاغذ در بازار داخلی ما را برآن داشت تا طی تحقیقاتی جویای این نابسامانی شویم طبق لیست بانک مرکزی ۲۲ شرکت […]

وضعیت متزلزل نابسامان و بلا تکلیف اجناس در بازار باعث افزایش نارضایتی افراد جامعه یک کشور می شود و در صورت عدم مدیریت و افزایش کنترل اوضاع رو به بحران می رود

بحران قیمت کاغذ در بازار داخلی ما را برآن داشت تا طی تحقیقاتی جویای این نابسامانی شویم

طبق لیست بانک مرکزی ۲۲ شرکت حدود ۴۰ میلیون یورو برای واردات کاغذ روزنامه و ۶۷ شرکت حدود ۸۰ میلیون یورو برای واردات خمیر کاغذ (ماده اولیه تولید کاغذ) اقدام کرده‌اند.این درحالی است که قیمت انواع کاغذ در بازار ایران هیچ تناسبی با ارزی که برای واردات تخصیص داده شده است، ندارد.

به گزارش واحد خبری سیده آمل : دادستان تهران در رابطه با پیگیری احتکار و دلالی واسته های کاغذ در ایران  می‌گوید تا به‌حال ۱۴ نفر در موضوع پرونده کاغذ بازداشت شده‌اند، اما سه متهم اصلی این پرونده از کشور فرار کرده‌اند.

به گفته جعفری دولت‌آبادی، متهمان پرونده کاغذ دو گروه بوده‌اند؛ گروه اول کسانی که برای ورود کاغذ ارز گرفتند، ولی کاغذ وارد نکردند و ارزها را در بازار فروختند و دسته دوم کسانی که ارز گرفتند و کاغذ وارد کردند، ولی کاغذها را به قیمت بازار آزاد فروختند. هر دو گروه نه‌تنها در بازار تاثیر مثبت نگذاشته‌اند، بلکه وضع کاغذ را بدتر کردند. این افراد در مجموع ۱۵۰ میلیون دلار ارز ۴۲۰۰ تومانی دریافت کرده‌اند.

 

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید