یکشنبه, ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-08
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 17236 |
|
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۷:۳۹ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

نمایشگاه عکس روایت شیدایی با آثاری از ۱۲ عکاس برتر مازندرانی در باره آئین های محرم دوشنبه شب در شهرستان آمل گشایش یافت. به گزارش واحد خبری سیده آمل در این نمایشگاه ۲۵ عکس منتخب عکاسان مازندرانی و تهرانی در محل نمایشگاه های دائمی دانش آموزی به نمایش گذاشته شده است. مدیر اجرایی نمایشگاه عکس […]

نمایشگاه عکس روایت شیدایی با آثاری از ۱۲ عکاس برتر مازندرانی در باره آئین های محرم دوشنبه شب در شهرستان آمل گشایش یافت.

به گزارش واحد خبری سیده آمل در این نمایشگاه ۲۵ عکس منتخب عکاسان مازندرانی و تهرانی در محل نمایشگاه های دائمی دانش آموزی به نمایش گذاشته شده است.
مدیر اجرایی نمایشگاه عکس روایت شیدایی در حاشیه گشایش این نمایشگاه به خبرنگار ایرنا گفت که در مجموع ۷۵۸ عکس از ۸۷ عکاس از استان های مازندران ، تهران و خراسان رضوی به دبیرخانه آن واقع در شهرداری آمل ارسال شده بود که هیات داوران از میان آثار ارسالی ، ۲۵ قطعه عکس را انتخاب کردند.
مجید نیکجو افزود : آثار ارائه شده در نخستین دوره این نمایشگاه که به همت شورای اسلامی شهر و شهرداری آمل برگزار شده به رویدادها و آئین های ویژه ماه محرم در شهرستان آمل اختصاص داشته و هنرمندان عکاس با رویکرد مستند آثار خود را ارائه کردند.
وی با اعلام این که هر عکاس در مجموع مجاز به ارسال ۱۰ قطعه عکس بود ، گفت که جوایز نقدی به نفرات برتر این دوره از نمایشگاه اهداء خواهد شد که شامل پنج میلیون ریال به نفر اول و به همراه تندیس ویژه نمایشگاه ، سه میلیون ریال به همراه لوح تقدیر به نفر دوم و ۲ میلیون ریال به همراه لوح تقدیر به نفر سوم است .
او افزود : دو لوح تقدیر و جایزه یک میلیون ریالی نیز به دو عکس منتخب این نمایشگاه اهداء خواهد شد.
نمایشگاه عکس روایت شیدایی تا دوم آذر همه روزه از ساعت ۱۶ تا ۱۹ برای بازدید علاقه مندان برپاست و اختتامیه و تجلیل از برگزیدگان نیز عصر روز پایانی در سالن همایش های شهرداری آمل برگزار خواهد شد.

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید