یکشنبه, ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-08
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 23345 |
|
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۴ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

هشتمین جلسه شورای اداری به ریاست سید جعفر رسولی معاون استاندار وفرماندار ویژه شهرستان آمل ۱ بهمن ۹۷ با محوریت حماسه اسلامی ششم بهمن آمل جلسه شورای اداری شهرستان آمل به ریاست سید جعفر رسولی معاون استاندار وفرماندار ویژه شهرستان آمل وبا حضور حجت الاسلام مرتضوی امام جمعه آمل ـ حجت الاسلام تقی زاده امام […]

هشتمین جلسه شورای اداری به ریاست سید جعفر رسولی معاون استاندار وفرماندار ویژه شهرستان آمل ۱ بهمن ۹۷ با محوریت حماسه اسلامی ششم بهمن آمل

جلسه شورای اداری شهرستان آمل به ریاست سید جعفر رسولی معاون استاندار وفرماندار ویژه شهرستان آمل وبا حضور حجت الاسلام مرتضوی امام جمعه آمل ـ حجت الاسلام تقی زاده امام جمعه دابو و دشت سر ـ معاونین فرمانداری ـ بخشداران ـ شهرداران ـ اعضای شورای تأمین و اعضای شورای اداری شهرستان با محوریت حماسه اسلامی ششم بهمن سال ۶۰ آمل ـ ۱ بهمن ۹۷ در سالن شهدای فرمانداری آمل برگزار شد.

به گزارش واحد خبری سیده آمل : در ابتدای این جلسه حجت الاسلام مرتضوی امام جمعه آمل ضمن تقدیر و تشکر از فرماندار ویژه شهرستان آمل و اعضاء شورای اداری و حاضرین در جلسه گفت : باعنایت به گرامیداشت حماسه اسلامی ششم بهمن سال ۶۰ ، حماسه ای که مردم آمل آفریدند که بعنوان حماسه ای ماندگار در تقویم سراسری درج گردید و یک حماسه ملی شد .

این مسئول در ادامه افزود : ایام فاطمیه است ، شهادت حضرت فاطمه را پشت سرگذاشتیم ، تسلیت و تعزیت عرض می کنم ، سه مطلب دارم خدمت همه عزیزان و سروران گرامی بیان می کنم ، مطلب اول حماسه مردم همیشه قهرمان آمل عزیز در ۶ بهمن سال ۶۰ ، انصافاً آن حرکت مردم ـ آن حضور زن و مرد ، در آن روز حساس و به یاد ماندنی دفاع از نظام و انقلاب ، تمام دنیا را به حرکت در آورد ، آن حماسه و دفاع و آن حضور در وصیت نامه سیاسی و الهی مزین گردید و وظیفه همه ما می باشد که در مراسماتی که در زمینه این حماسه در شهرستان آمل برگزار می گردد شرکت نمائیم .

امام جمعه آمل بیان داشت : مطلب دوم بحث چهل سالگی انقلاب است ، آقای فرماندار دستور ویژه دادند و معاونین فرماندار نیز پیگیر این موضوع هستند ، لذا همه مدیران باید پای کار باشند و در جشن چهل سالگی انقلاب باتمام قوا عملکرد نظام را به نمایش بگذارند تا مردم دستاوردهای نظام و انقلاب اسلامی را مشاهده نمایند .

مرتضوی گفت : کارهای خوبی که صورت گرفت ، دستاوردهای چهل سالگی انقلاب ، نظام و شهرمان و کشورمان را بیمه می کند ، دستاوردهای چهل سالگی انقلاب هر اداره ای وظیفه دارد مجموعه اداره خود را قبل و بعد از انقلاب به تصویر بکشد و به مردم اعلام کنند .

وی افزود : در کنار همدیگر و با هم بودن و مدارا کردن با مردم خیلی از مشکلات جامعه را حل می کند و جامعه و خانواده ها را به سمت شیرینی و شادمانی و سرور می برد . نباید از اصول و اعتقادمان بگذریم ، سلامت دنیای انسان در مدارا کردن با همدیگر می باشد ، حضرت امام راحل و مقام معظم رهبری در رابطه با آمریکا فرمودند مدارا با کفر در قاموس و قرآن و مکتب ما جا ندارد پس ما نیز باید از این شیوه درس بگیریم .

در پایان حجت الاسلام مرتضوی امام جمعه آمل در رابطه با حضور مسئولین در نماز جمعه و شرکت در مراسمات مذهبی از قبیل یادواره شهداء ـ حماسه اسلامی ششم بهمن ـ ۲۲ بهمن و روز قدس ، چون افتخای است همه و شرکت کردن در این مراسم .

در ادامه حجت الاسلام تقی زاده امام جمعه دابو و دشت سر ضمن تقدیر و تشکر از سید جعفر رسولی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان آمل گفت : ارادت خالصانه دارم خدمت همه مسئولین ، خدا را شاکرم و پیشاپیش یاد و خاطره حماسه سازان و حماسه آفرینان ششم بهمن سال ۶۰ آمل را گرامی داشته و همه ما و شما نتیجه این حماسه هستیم ، چنین همایشها و جلساتی که توسط فرماندار آزاده و جانباز که خود نیز از بطن همین حماسه می باشد جای بسی افتخار و امیدواری می باشد و از ایشان به خاطر این زحمات تقدیر و تشکر داریم .

در ادامه این مسئول افزود : حماسه اسلامی ششم بهمن موهبت الهی بوده ، یک امتحان و آزمون برای مردم آمل و استان مازندران و حتی کشور ، این شهرستان از عزت آفرینی مردمانی سخت کوش بر خود می بالد تا توانستند نام آمل را در شناسنامه نظام جمهوری اسلامی ایران ثبت نمایند . امروز باید حرف شهدای ششم بهمن آمل را به زبان بیاوریم ، باید بدانیم وظیفه ما چیست ، امروز جنگ ، جنگ اقتصادی است ، همه می خواهند در چهل سالگی انقلاب ما آرامش نداشته باشیم ، امروز باید در خدمت مردم باشیم به فضل خداوند ما دوهدف (رهبری و دیگری خدمت به مردم) را باید در دستور کار خود قرار دهیم و تشکیل میز خدمت در بخش دابودشت و دشت سر به همت بخشداران و شهرداران و … به ثمر نشسته و تکریم ارباب رجوع که خواسته شهدای ششم بهمن نیز بوده را در دستور کار همه مدیران قرار دهیم .

امام جمعه دابوو دشت سر بیان داشت : از حمایت همه جانبه همه مدیران و در رأس آنها نماینده پرتلاش و زحمتکش شهرستان جناب آقای دکتر یوسفیان و فرماندار عزیز که آزاده و جانباز سرافراز می باشند کمال تشکر و امتنان را داریم و از خداوند متعال آرزوی سعادت و سلامت برای همه خدمتگزاران به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را دارم .

در ادامه امانی از حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس : ضمن تقدیر و تشکر از فرماندار و حضور مدیران بیان داشت : با یاد امام و ۱۰۴۸ شهید آمل و شهدای حماسه اسلامی ششم بهمن امیدواریم ادامه دهنده راه شهداء باشیم .

این مسئول بیان داشت : گزارش عملکرد ستاد حماسه اسلامی ششم بهمن در سه محور می باشد ۱ ـ برنامه ها ۲ ـ پیشنهادات ۳ ـ انتظارات که در خدمت دوستان هستیم ، برنامه های امسال با هدف گذاری روی سه محور می چرخد ، آموزش و پرورش ـ صداوسیما و دیگر ادارات همکاریهای خوبی با ما داشتند ، حدود ۹۰ برنامه در هفته ششم بهمن تا روز شنبه ۶ بهمن خواهیم داشت و ادارات آموزش و پرورش و تربیت بدنی بیشترین برنامه های را دارند که آموزش و پرورش با ۲۵۰۰۰ دانش آموز برنامه های خوبی از قبیل حفظ قرآن ـ مسابقات عکاسی ـ نقاشی ـ خاطره نویسی ـ نمایش ، طراحی و … برگزار خواهد کرد .

وی در ادامه بیان کرد : در بخش ورزشی با برگزاری تشکیل ستادو ۸ کمیته فعال شاهد برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی در روز جمعه پنجم بهمن خواهیم بود و پیش بینی کردیم که تعداد ۲۰۰۰۰ نفر در این همایش شرکت می کنند ، و برگزاری ۶ مسابقه کشوری ـ مسابقات لیگ بستکبال کشور ـ برگزاری بستکبال با ویلچر جانبازان و معلولین کشوری ـ مسابقات زورخانه ای ـ اسکیت رول بال و … را نیز در دستور کار داریم و شاهد برگزاری این مسابقات خواهیم بود .

امانی گفت : صداوسیما در تهیه مستندات مختلف از قبیل مستند شهیدان اکبرزاده که در حماسه اسلامی ششم بهمن ۲ شهید و یک جانباز تقدیم انقلاب کردند ، برگزاری برنامه های شونیشت خانوادگی با خانواده شهید بازدار ـ ضبط برنامه طاهره هاشمی برای سیمای خانواده شبکه استانی ـ ضبط مستند ۱۸ نفره از خانواده های شهداء و ۱۶ نفر از حماسه سازان و پرداختن به سه برنامه محلی و پر طرفدار بوردکا در روستای آهنگرکلا ـ کاکرون در روستای کلاکسر و … وبرگزاری مراسم در غروب ۵ بهمن در مصلی قدس .

نماینده ستاد حماسه اسلامی ششم بهمن اظهار داشت : مطلب سوم پیشنهاد تشکیل ستاد دائمی حماسه اسلامی سال ۶۰ در فرمانداری در طول سال ـ مشخص کردن مکان برای موزه حماسه اسلامی ـ جلسه با مجمع نمایندگان استان ازطریق نماینده آمل جهت تأمین بودجه موزه شهداء ـ درج نام حماسه اسلامی ششم بهمن در کتب درسی ـ ساخت سریال چهل قسمتی درخصوص حماسه اسلامی ششم بهمن و جلسه با استاندار محترم جهت همکاری ادارات و نهادها و تأمین بودجه برای برگزاری مراسم ششم بهمن .

در ادامه سید جعفر رسولی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان آمل ضمن خیرمقدم و خوش آمدگویی به حاضرین در جلسه و عرض تشکر و قدردانی و خیرمقدم به اعضای شورای اداری و همه مدیران ادارات و بانکها و نهادها و شهرداران و بخشداران و اصحاب رسانه ـ اعضای شورای تأمین ـ مرتضوی امام جمعه آمل ـ تقی زاده امام جمعه دابود و دشت سر و معاونین فرمانداری ، ایام شهادت حضرت فاطمه را تسلیت عرض می کنم ، ایام فاطمیه را پیش رو داریم ، تسلیت عرض می کنم شهادت سرهنگ علیزاده یکی از سربازان عزیز دفاع مقدس که در سانحه هوایی به شهادت رسیدند .

این مسئول در ادامه افزود : موضوع جلسه امروز که با محوریت ششم بهمن تشکیل گردید ، و حماسه اسلامی ششم بهمن و شرکت در مراسم آن باید در دستور کار همه مدیران قرار بگیرد ، که باید این حضور و این حماسه را ارج بگذاریم .

معاون استاندار بیان داشت : در شب مراسم همه مدیران باید حضور داشته باشند ؛ ما مدیر هستیم و مردم از ما انتظار دارند ، باید در نماز جمعه شرکت کنیم ، موضوع ششم بهمن را دوستان در طول این ایام در دستور کار خودشان قرار دهند ، ششم بهمن یک روز ملی است ، روز بصیرت و آگاهی است ، اگر مردم آمل عزیز شدند و کارنامه قبولی گرفتند آن امتحانات را پشت سرگذاشتند و نزد امام عزیز شدند ، موضوع فتنه ۸۸ اگر مردم عزیز شدند بخاطر حضور و مبارزه با فتنه گران سال ۸۸ بود که عزیز شدند ، آملیها همان روز به موقع تشخیص دادند و به میدان آمدند و تنها شهری که نامش در وصیت نامه سیاسی و الهی امام خمینی ثبت و ضبط گردید نام آمل است ، دشمن شناسی خیلی مهم است ، مردم آمل آن شب دشمن را شناختند و به موقع آمدند و این امر باعث شد تا حماسه اسلامی ششم بهمن به یادگار بماند . انتظار داریم از این ایام بهره ببریم .

سید جعفر رسولی بیان کرد : عملکرد چهل ساله انقلاب باید توسط مدیران بیان گردد و مدیران باید عملکرد دستگاه مربوطه را قبل و بعد از انقلاب به تصویر بکشند و با خبرنگاران و اصحاب رسانه و قلم در جشن چهل سالگی انقلاب همکاری داشته و گزارش عملکرد خود را به خبرگزاریها و سایتهای خبری اعلام کنند تا به گوش جهانیان برسد . دشمن برنامه ریزی کرد که ما چهل سالگی انقلاب را جشن نگیریم ، در این رابطه همه مدیران با اصحاب رسانه همکاری نموده و نسبت به عملکردشان مصاحبه های صوتی و تصویری داشته باشند .

فرماندار ویژه شهرستان آمل اظهار داشت : موضوع برنامه ۱۰۰ روزه استاندار محترم که به تمام دستگاههای اجرایی از سوی اداره کل اعلام گردید ، همه مدیران در کاشت درخت که یکی از این برنامه ها می باشد و مکانهایی که توسط دستگاههای ذیربط برای کاشت درخت در نظر گرفته شد نسبت به تحویل نهال و کاشت و آبیاری آن همکاری نمایند و همچنین ورزش صبحگاهی که در روزهای چهارشنبه به مدت ۳۰ دقیقه باید در تمام ادارات برگزار گردد را نیز همه مدیران جدی بگیرند .

سید جعفر رسولی بیان کرد : همه مدیران به دلیل مسائل امنیتی به هیچ وجه با خبرنگاران به صورت تلفنی مصاحبه انجام ندهند ، حتماً باید به صورت حضوری باید انجام گردد ، و تقدیر و تشکر از مدیرانی که در بحث مدیریت بحران در ادارات حضور داشته و پای کار بودند و تقدیر و تشکر از اعضای ستاد تنظیم بازار که در سطح شهر بازدیدهای خوبی انجام دادند ، این روند باید با توجه به پایان سال انجام پذیرد تا شهروندان بدون هیچ دغدغه ای بتوانند با آسودگی خاطر خریدهای شب عید خود را انجام دهند مخصوصاً در بحث تنظیم بازار و توزیع گوشت و مرغ و میوه شب عید نهایت دقت و تلاش را به کارگیرند .

وی گفت : بحث کارگری و کارخانجات تولیدی و صنعتی در پرداخت حقوق و دستمزد و پاداش و عیدی آخرسال نباید دچار مشکل شوند و ادارات تأمین اجتماعی ـ برق ـ گاز ـ آب و مدیران بانکها نهایت همکاری را داشته باشند تا این عزیزان در پایان سال دچار مشکل نگردند و تشکر از اعضای شورای تأمین که بصورت فوق العاده در بحث کمیسیون کارگری با تشکیل کارگروههایی توانستند موفق شوند و مشکلات را حل نمایند .

در پایان سید جعفر رسولی معاون استاندار وفرماندار ویژه شهرستان آمل در رابطه با بحث شناسایی مناطق حادثه خیز که توسط استاندار محترم تذکر داده شد ، مدیران مناطق حادثه خیز شهرستان را شناسایی و بعضی از مناطقی را نیاز به اعتبار خاصی ندارند مشکلات را مرتفع نموده و نقاط حادثه خیزی که نیاز به تأمین اعتبار دارند را شناسایی و در جهت رفع مشکلات آن اقدامات لازم را انجام دهند و جشن چهل سالگی انقلاب عملکرد دستگاههای اجرایی باتوجه به دستور استاندار محترم با تهیه بنر و بروشور همه مدیران عملکرد خود را تهیه و جهت ارائه به نمایشگاه برای بازدید عموم انجام دهند .

در پایان این مراسم از دو نفر از کارکنان فرمانداری که به افتخار بازنشستگی نائل آمدند تجلیل و تقدیر بعمل آمد .

 

 

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید