یکشنبه, ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-08
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 17167 |
|
تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۸ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

گزارش واحد خبری سیده آمل به نقل از خبرگزاری فارس از کرمانشاه، بسیج سازندگی برای امدادرسانی در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه مستقر شده‌اند. بسیج سازندگی بسیاری از نیازمندی‌ها، شامل اقلام اساسی، چادر، مواد خوراکی و محموله‌هایی توسط مردم، دستگاه‌ها و نهادهای مرتبط در بین زلزله زدگان توزیع می‌کنند. رئیس سازمان بسیج مستضعفین با حضور در بین […]

گزارش واحد خبری سیده آمل به نقل از خبرگزاری فارس از کرمانشاه، بسیج سازندگی برای امدادرسانی در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه مستقر شده‌اند.

بسیج سازندگی بسیاری از نیازمندی‌ها، شامل اقلام اساسی، چادر، مواد خوراکی و محموله‌هایی توسط مردم، دستگاه‌ها و نهادهای مرتبط در بین زلزله زدگان توزیع می‌کنند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با حضور در بین زلزله‌زدان نیازمندی‌ها و اقلام مورد نیاز آن‌ها را بررسی کرد.

براساس این گزارش، در این راستا شرکت بهنوش متعلق به بنیادمستضعفان اقدام به ارسال آب‌معدنی تولیدی این شرکت به مناطق زلزله زده کردهاست

صدهزار بطری ۱.۵ لیتر آب‌معدنی در قالب چهار محموله توسط زمزم آذربایجان متعلق به بنیادمستضعفان برای آسیب‌دیدگان ارشال شد.

شرکت فولاد کاوه جنوب کیش متعلق به بنیاد مستضعفان اقدام به ارسال کمک‌های غیرنقدی شامل۹۰۰ تخته پتو، ۱۵۰ عدد چادر و ۲۴ هزار عدد بطری آب آشامیدنی به مناطق زلزله‌زده کرده است.

کارکنان و مدیران شرکت عمران و مسکن شمال متعلق به بنیاد مستضعفان یک روز حقوق آبان‌ماه خود را به هموطنان آسیب‌دیده زلزله کرمانشاه اختصاص دادند.

شرکت ایران ‌چوب متعلق به بنیادمستضعفان در راستای کمک به مناطق زلزله زده، اقدام به ارسال ۲ خاور آب‌معدنی، ۴۰۰ تخته پتو، یک وانت پوشک بچه و یک هزار و ۵۰۰عدد کنسرو کرده است.

بنیاد علوی بازوی محرومیت‌زدایی بنیاد مستضعفان نیز تاکنون ۱۲ هزار تخته پتو، ۱۰ هزار بسته سبد غذایی، ۱۰ هزار دست لباس و کفش و ۵ هزار دست کاپشن به مناطق زلزله‌زده ارسال کرده است.

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید