شنبه, ۲۸ مهر ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-10-19
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 37602 |
|
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۸ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

کلنگ پنجمین هنرستان ورزش آمل زده شد همزمان با ورزشکاران و مسئولین تربیت بدنی کشور با شعارملی«ورزش قوی، ایران قوی» ورزشکاران آملی نیز هفته تربیت بدنی سال ۱۴۰۳رابانشاط و برنامه های ورزش های همگانی درمدارس وروستاهای کم برخوردار درکنارخانواده ها وشهروندان آغاز کردند. ریاست اداره ورزش و جوانان شهرستان آمل درمصاحبه اختصاصی بامدیریت پایگاه خبری […]

کلنگ پنجمین هنرستان ورزش آمل زده شد

همزمان با ورزشکاران و مسئولین تربیت بدنی کشور با شعارملی«ورزش قوی، ایران قوی» ورزشکاران آملی نیز هفته تربیت بدنی سال ۱۴۰۳رابانشاط و برنامه های ورزش های همگانی درمدارس وروستاهای کم برخوردار درکنارخانواده ها وشهروندان آغاز کردند.

ریاست اداره ورزش و جوانان شهرستان آمل درمصاحبه اختصاصی بامدیریت پایگاه خبری سیده آمل باتبریک به مجموعه قوی ورزش و تربیت بدنی شهرستان آمل از برنامه های شاخص درحال اجرای این هفته می گوید: اداره ورزش و جوانان شهرستان آمل با همکاری هیئات ورزشی خود در راستای ایجاد شورونشاط جمعی بیش از ۷۰ برنامه را برای این هفته ترتیب دیده است.

وی درادامه افزود: امسال سعی کردیم غیراز برنامه هایی که برگزارمی شود دربخش ورزش همگانی، ورزش را به خیابانها بین مردم در میادین شلوغ شهرباایجاد فضایی با نشاط برای مردم  انجام دهیم.

کلنگ پنجمین هنرستان ورزش آمل زده شد

به گفته هاشم جمشیدپناه می توان ۳برنامه اصلی مان را از شاخص ترین برنامه اعلام کرد که عبارتند از رژه نمایشی موتورسواران و اتومبیل رانان کلاسیک درسطح شهر و اجرای برنامه مفرح جهت آشنایی خانواده ها با فرهنگ پهلوانی درزورخانه شهید جبرئیل نیاکی با همراهی ورزشکاران آملی و باهمکاری خوب اداره آموزش و پرورش شهرستان کلنگ زنی پنجمین هنرستان تربیت بدنی در آمل که درجای خود شهرستان آمل تنها شهراستان مازندران است که دارای ۵ هنرستان هست.

اتمام پروژه های نیمه کاره

رئیس اداره ورزش وجوانان شهرستان آمل همچنین اذعان داشت: کارهای نیمه کاره یکی دوتا ازباشگاهها به اتمام رسید و یک زمین به چمن مصنوعی مجهز شد و خانه تیروکمان هم به بهره برداری رسید.

وی بااشاره به اهمیت ورزش بانوان ابرازکرد: بیش از۵۰% ازبرنامه های تربیت بدنی شهرستان آمل برای سلامت و نشاط بانوان بود بخصوص که این قشراز جامعه ما با حضور در جشنواره های بازی های بومی محلی با لباس سنتی و پخت غذاهای محلی حضوری پررنگ داشته و موجب نشاط گردهمایی خانوادگی در برنامه های این هفته هستند.

جامعه هدف برنامه ریزی اداره ورزش آمل

جمشیدپناه تصریح کرد: هدف ازبرگزاری برنامه های تربیت بدنی بویژه ورزش همگانی در روستاهای کم برخوردار و دور، احیای بازی های محلی اصیل آمل و آشنایی اهالی روستا و نسل آینده ما با ورزش های بومی است که مربیان تربیت بدنی ورزش در مدارس و والدین باید به آن اهتمام ورزند.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید