جمعه, ۱ تیر ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-06-21
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 36990 |
|
تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۸ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

پیگیری ۴ راهبرد انتخاباتی گزارشی از فعال شدن شعب اخذ رای شهرستان آمل نشست هم اندیشی ذات الله زارعی با مدیران اصحاب رسانه این شهرستان با موضوع تبیین مراحل چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تاروز رای گیری در سالن کنفرانس فرمانداری برگزارشد. به گزارش پایگاه خبری سیده آمل: فرماندارویژه شهرستان آمل در نشست هم اندیشی […]

پیگیری ۴ راهبرد انتخاباتی

گزارشی از فعال شدن شعب اخذ رای شهرستان آمل

نشست هم اندیشی ذات الله زارعی با مدیران اصحاب رسانه این شهرستان با موضوع تبیین مراحل چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تاروز رای گیری در سالن کنفرانس فرمانداری برگزارشد.

به گزارش پایگاه خبری سیده آمل: فرماندارویژه شهرستان آمل در نشست هم اندیشی با اصحاب رسانه با استناد به بیانات آیت الله روح الله خمینی(ره) بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران مبنی بر اینکه” اگربخواهیم انقلاب اسلامی و انقلاب فرهنگی را درایران پیاده کنیم باید اول از باطن خودتان شروع و باید روح شما منقلب شده باشد” اظهار داشت: هم اکنون که درآستانه سالروز تشکیل انقلاب فرهنگی هستیم باید یادی از بزرگ مرد تاریخ بنیانگذار انقلاب را داشته باشیم که هدف از انقلاب وی چه بود؟ شاید کلام توسط مسئولین خوب ادا شود اما وقتی پذیرش نشود یعنی یک جایی از کار ایراد دارد.

زارعی با اشاره به اهمیت وارزش جایگاه اصحاب رسانه بخصوص خبرنگاران رسمی مطبوعات ادامه داد: آگاهی بخشی از صحت و سقم جریانهای مختلف رسالت شما خبرنگاران گرامی است که باعث روشنگری و تنویراذهان عمومی هستید، به همین جهت این نشست را با موضوع روند کاری مراحل انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری برگزارشد تا متعاقبا با انعکاس خبری شما مردم از آخرین وضعیت انتخابات این دوره مطلع شوند.

آمادگی هیئات اجرایی انتخابات پیش رو در آمل

وی همچنین ابرازداشت: هشتم تیرماه پیش رو ما انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری را برگزارخواهیم کرد.

به گفته فرماندارویژه شهرستان آمل، وزارت کشوربعنوان دستگاه نظارتی و حاکمیتی تنها کارش اجرای پروژه بزرگ انتخابات است که به نسبت کاری است سنگین و بازه زمانی ۷ الی ۸ ماهه را بخود اختصاص می دهد که باتوجه به فاجعه اسف بارشهادت رئیس جمهور وشهدای خدمت این پروژه درشرایط خاص طبق قانون باید بصورت ضرب العجل ظرف ۵۰ روز به سرانجام برسد.

ذات الله زارعی تصریح کرد:باعنایت به الطاف الهی تعاملات بسیارخوبی بین هیات اجرا یی و نظارت و اعضاء شورای تامین و همه متولیان امر که در این حوزه ایفای نقش می کنند، مقدمات کار تا کنون به نحو شایسته ای انجام شد و می توانیم بگوییم تقریبا آمادگی لازم را برای برگزاری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری را داریم.

گزارشی از فعال شدن شعب اخذ رای در شهرستان آمل

فرماندارویژه شهرستان آمل، با اعلام اینکه درمجموع ۳۶۹ شعبه اخذ رای در شهرستان ما فعال خواهدشد؛ اظهارداشت: حوزه اصلی شامل شهرآمل و بخش مرکزی است که ۱۹۷ شعبه را دربرخواهدگرفت.

وی ازسایر حوزه های فرعی انتخاباتی گزارش داد: دردابودشت دارای ۶۲شعبه و دشت سر ۳۲ شعبه ، امامزاده عبدالله دارای ۳۴ شعبه و بخش لاریجان هم با ۳۷ شعبه برای انتخابات این دوره فعال خواهندشد.

پیگیری ۴ راهبرد انتخاباتی

زارعی همچنین اذعان داشت: همانگونه که مقام معظم رهبری برای انتخابات مجلس شورای اسلامی ۴ راهبرد را تبیین نمود در این انتخابات هم همان ۴ راهبرد که عبارتنداز سلامت، امنیت، رقابت سالم و مشارکت مردمی مدنظر خواهدبود.

سلامت انتخابات ۱۴۰۳

وی با تاکیدبراینکه دربحث سلامت متولیان هیات اجرایی انتخابات باید امین مردم بوده و حق الناس رارعایت کنندو درکمال بی طرفی وجانبداری انتخابات رابه سرانجام برسانند، بیان کرد: اگرخدای ناخواسته فردی بخواهد با جانبداری تخلفی داشته باشد بلافاصله از لیست عوامل احرایی کنار گذاشته می شود.

فرماندار ویژه شهرستان آمل درایجاد امنیت انتخاباتی می گوید: همه جوانب و تمهیدات امنیتی انتخابات پیش رو لحاظ شده است.

مشارکت ملی

زارعی خاطرنشان شد: انتخابات ریاست جمهوری برخلاف انتخابات مجلس که شهرستان ها هم درتایید صلاحیت کاندیداها نقش آفرینی می کردند فقط بعنوان مجری بوده و انتخابات ریاست جمهوری بصورت متمرکز در سراسر کشور صورت می گیرد که در نهایت با توجه به فضای رقابتی بوجودآمده انشاالله مشارکت بالایی را از مردم شاهدخواهیم بود که طبیعتا مشارکت ویژه ای را برگزار می کنیم.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید