یکشنبه, ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-08
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 22185 |
|
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۵ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان آمل از احداث زیرگذر هلومسر با اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان در این شهرستان خبر داد. به گزارش پایگاه خبری سیده آمل، به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران ، رمضانی رئیس اداره راه و شهرسازی استان ضمن اعلام این مطلب گفت: بریدگی فعلی […]

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان آمل از احداث زیرگذر هلومسر با اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری سیده آمل، به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران ، رمضانی رئیس اداره راه و شهرسازی استان ضمن اعلام این مطلب گفت: بریدگی فعلی قبل از اجرای مجموعه بزرگ اکسین با تشخیص شورای ترافیک شهرستان آمل در سالهای گذشته احداث شد و هیچ گونه ربطی به این مجموعه ندارد.

وی با اشاره به اینکه متاسفانه با سرعت زیاد رانندگان و عدم توجه به بریدگی ، شاهد تصادفات عدیده که منجر به کشته شدن می شد بودیم افزود : پیگیری‌های نماینده مردم آمل در مجلس و اداره کل بابت احداث زیرگذر هلومسر انجام شد.

رئیس اداره راه و شهرسازی آمل تاکید کرد : مبلغ یک میلیارد تومان برای احداث زیرگذر هلومسر اختصاص داده شده است . رمضانی یادآور شد : نقشه و مشخصات فنی زیرگذرتوسط اداره کل تهیه گردید  که به مناقصه گذاشته شده است.

وی اشاره کرد : مناقصه اول در تاریخ ۴مهر ۹۷ به اتمام رسیده و پس از پایان مناقصه پیمانکار منتخب شرایط لازم برای انجام پروژه را نداشت.

رمضانی اشاره کرد: کارشناسان اداره کل ، محل اجرای پروژه را مشخص کردند که قبل از زیرگذر فعلی هلومسر می‌باشد.

رئیس اداره راه و شهرسازی آمل تاکید کرد : مناقصه مرحله دوم بر روی سایت وزارت راه و شهرسازی قرار گرفته که درتاریخ ۴ آبان ۹۷ بازگشایی خواهد شد.

رمضانی عنوان داشت : پس از احداث زیرگذر هلومسر بریدگی جنب مجتمع اکسین بسته خواهد شد و این زیرگذر بصورت رفت و برگشت می‌باشد .

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید