یکشنبه, ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-08
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 18446 |
|
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۴ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

معاون استاندار مازندران با اشاره به افتتاح پروژه‌های متعدد در دهه فجر، گفت: پایانه صادراتی برنج شمال کشور به بهره برداری می رسد. سید جعفر رسولی امروز در مراسم افتتاح پروژه‌های دهه فجر از بهره‌برداری ۷۶ پروژه عمرانی، خدماتی و تولیدی در ایام‌الله دهه فجر امسال در این شهرستان خبر داد. به گزارش واحد خبری […]

معاون استاندار مازندران با اشاره به افتتاح پروژه‌های متعدد در دهه فجر، گفت: پایانه صادراتی برنج شمال کشور به بهره برداری می رسد.

سید جعفر رسولی امروز در مراسم افتتاح پروژه‌های دهه فجر از بهره‌برداری ۷۶ پروژه عمرانی، خدماتی و تولیدی در ایام‌الله دهه فجر امسال در این شهرستان خبر داد.

به گزارش واحد خبری سیده آمل فرماندار ویژه شهرستان آمل ضمن تقدیر و تشکر از اصحاب رسانه این شهر افزود: رسانه در شناساندن حماسه اسلامی ششم بهمن به نسل جدید انقلاب قلم خوبی زده و تمام برنامه‌های هفته حماسه پوشش داده شد.

رسولی با اشاره به اینکه ششم بهمن شناسنامه آمل است و مردم پای انقلاب ایستادند، افزود: بصیرت، به روز بودن، شناخت موقعیت خودی و دشمن موجب شده تا مقابل دشمنان انقلاب بایستند.

معاون استاندار مازندران با اشاره به افتتاح پروژه‌های متعدد در دهه فجر، گفت: پایانه صادراتی برنج شمال کشور در دهه فجر افتتاح می‌شود.

فرماندار ویژه آمل ادامه داد: آمل شهر علما است و مقید به بزرگان هستند بنابراین همراه با ولایت فقیه گام برمی‌دارند.

وی با اشاره به اینکه در کشور بعد از انقلاب اسلامی با وجود این خدمات از سوی مدیران نظام در تصفیه های سیاسی عملکردشان گم و محو شده است، تصریح کرد: رسانه در این عرصه ورود جدی یابد و به بیان عملکردها بپردازند؛ نظام اگر به بیان عملکرد خود نپردازد مردم نسبت به این نظام بدبین شده و به حرف دشمن گوش دهند.

رسولی با بیان اینکه دولت‌های متعددی در این نظام آمدند که مهمترین وظایف‌شان خدمت به مردم بوده است، گفت: این عملکردها باید به نحوی بزرگ نمایی شود که بهترین فرصت در این موارد در برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر و هفته دولت است.

وی با اشاره به پروژه‌های ایام‌الله دهه فجر امسال از بهره‌برداری ۷۶ پروژه و برنامه در این شهرستان خبر داد و عنوان کرد: از این تعداد برنامه ۶۴ پروژه عمرانی با ۳۳۰ میلیارد و ۷۴۷ میلیون ریال هزینه در ۱۴۲ روستا افتتاح می‌شود.

رسولی تصریح کرد: اساسی ترین پروژه در این ایام آب روستایی و شهری، آسفالت معابر شهری، پارک روستایی و شهری، نمازخانه، گازرسانی، زیرسازی راه روستایی، خدمات بهداشتی و درمانی، نمازخانه، ساختمان اداری، پایش تصویری روستایی و مسکن معلولان است.

وی با اعلام اینکه پروژه‌های ایام‌الله دهه فجر بالغ بر ۷۸۱ میلیارد و ۷۸۳ میلیون ریال هزینه شده است، عنوان کرد: در این عرصه ۲۱۶ میلیارد ریال در قالب تسهیلات بانکی به بخش خصوصی اختصاص یافته است و از این پروژه‌ها ۳۳ هزار و ۸۳ خانوار آمل بهره‌مند می‌شوند.

فرماندار ویژه آمل با بیان اینکه در سال ۹۶ حدود ۱۳۹ پروژه با ۸۵۸ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید، گفت: از سال ۹۲ تا امسال ۷۴۸ پروژه با هزینه شش  هزار و ۶۶۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال به بهره‌برداری رسید.

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید