یکشنبه, ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-08
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 18864 |
|
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۲ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش واحد خبری سیده آمل ؛سیداحسان هاشمی / پای زننده گل قرن بار دیگر به سینما باز شد. حمید استیلی که زننده گل خاطره‌ساز ایران به آمریکاست، بار دیگر به سوژه یک فیلم سینمایی تبدیل شد و مهران احمدی، رضا عطاران و هومن سیدی به شوخی با استیلی پرداختند. سرمربی سابق پرسپولیس که زمانی […]

به گزارش واحد خبری سیده آمل ؛سیداحسان هاشمی / پای زننده گل قرن بار دیگر به سینما باز شد. حمید استیلی که زننده گل خاطره‌ساز ایران به آمریکاست، بار دیگر به سوژه یک فیلم سینمایی تبدیل شد و مهران احمدی، رضا عطاران و هومن سیدی به شوخی با استیلی پرداختند.
سرمربی سابق پرسپولیس که زمانی همبازی و مربی کریمی بوده، در مورد اتفاق‌های اخیر پرسپولیس و ماجرای کریمی با ما به گپ و گفت پرداخت: «علی باید بدون استرس جلو برود چون می‌تواند یک مربی موفق باشد.»
بازهم پای شما به سینما باز شد.
(خنده) این بار واقعا تقصیر من نبود. آقای مهران احمدی کارگردان فیلم مصادره برای دیدن این فیلم ما را به سینما آزادی دعوت کرد و فقط به من گفت که توی فیلم با من شوخی شده. وقتی در جریان فیلم آن سکانس را دیدم، فهمیدم ماجرا چه بوده و کلی خندیدم. به نظر من مصادره خیلی فیلم خوبی بود و نمی‌شود از بازی خوب رضا عطاران و هومن سیدی گذشت.
می‌گویید شوخی چه بود؟
باید فیلم را ببینید تا متوجه ماجرا بشوید. ولی در کل و در مورد سکانس مربوط به خودم باید بگویم داستان یک ساواکی فراری است که وقتی من به آمریکا گل می‌زنم، فکر می‌کند که بخشی از زمین‌هایش در عباس‌آباد را به من می‌دهد! (خنده)
واقعا به شما زمین هم دادند؟
گفتند که می‌دهند ولی هرگز ندادند.
از پرسپولیس برای‌مان بگویید.
پرسپولیس تیمی است که روی روال افتاده. من کمی نگران بی‌‌انگیزگی بچه‌ها به خاطر صدرنشینی و فاصله امتیازی‌شان بودم ولی خدا را شکر دوباره تیم روی روال افتاد و دیدید که بچه‌ها جلوی سپاهان هم بازی خوبی را انجام دادند.
فکر می‌کنید محرومیت پرسپولیس از یارگیری کار دست سرخ‌ها می‌دهد؟
این اتفاق خوبی نیست و پرسپولیس را اذیت می‌کند ولی خدا را شکر که پرسپولیس بازیکنان خوب و شایسته بسیاری دارد که می‌تواند روی آنها حساب کند. من به پرسپولیس خوش‌بین هستم… به نظر من پرسپولیس قهرمان لیگ می‌شود و ان‌شاءا… می‌تواند در آسیا هم بدرخشد.
جدایی طارمی از پرسپولیس حواشی زیادی را برای این تیم به وجود آورد.
به نظر من بهتر است دیگر در مورد طارمی صحبت نکنیم و پرونده او را ببندیم چون این‌طوری پرسپولیس بیشتر دچار حاشیه و حرف و حدیث می‌شود. من هم معتقدم که بهتر بود طارمی به یک تیم اروپایی می‌رفت ولی حالا که او چنین تصمیمی گرفته و به قطر رفته بهتر است دیگر در موردش حرف نزنیم و فقط برای مهدی آرزوی موفقیت کنیم.
بازیکنان پرسپولیس را چطور ارزیابی می‌کنید؟
پرسپولیس بازیکنان خوب و موثری دارد و خدا را شکر سرخ‌ها حتی نیمکت خیلی خوبی هم دارند. من معتقدم جدا از این بازیکنان ملی‌پوشی که پرسپولیس دارد، بازیکنانی مثل صادق محرمی، علیپور و خلیل‌زاده هم می‌توانند پیراهن تیم‌ملی را بپوشند. من فکر می‌کنم کی‌روش به زودی علیپور را دعوت کند چون او آقای گل لیگ ماست.
خیلی‌ها نگران پایان قرارداد بعضی از بازیکنان پرسپولیس و تمدید نکردن آنها هستند.
امیدوارم باشگاه زودتر در این مورد کاری انجام بدهد. با توجه به وضعیتی که پرسپولیس دارد، بهتر است باشگاه هرچه زودتر قرارداد این بازیکنان را تمدید کند.
تمدید کردن با بازیکنان هم سخت شده و دیگر شرایط مثل سابق نیست.
خب قبلا بازیکنان نسبت به پیراهن تیم‌شان تعصب بیشتری داشتند ولی حالا پول برای بعضی‌ها حرف اول را می‌زند و نقش تعیین‌کننده‌ای دارد. به هر حال امیدوارم این قضیه تمدید قراردادها حل و فصل شود.
از ماجراهای علی کریمی که باخبر هستید؟
علی پسر بسیار خوب و خوش‌قلبی است. او بسیار مهربان و انسان‌دوست است. امیدوارم علی در کار مربیگری هم موفق باشد.
اما برای او حاشیه‌های زیادی به وجود می‌آید.
من فکر می‌کنم در مورد آن صحنه علی درست می‌گفت اما او باید بداند که در کار مربیگری باید آرامش بیشتری داشته باشد چون این کار بسیار حساس و پرتنش است. استرس مربی‌ها همیشه بالاست و علی باید خودش را کنترل کند. علی کریمی با مربیان خوب و بزرگی کار کرده و شک نکنید با توجه به هوش و تجربیاتی که دارد، می‌تواند در مربیگری موفق شود.

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید