شنبه, ۱۴ مهر ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-10-05
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 37552 |
|
تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۴۰۳ - ۷:۱۰ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

هررزم ورزشکاران بایادیک شهید و آنگاه که ورزشکاران ما به یاد شهدا درمیادین جهانی به رزم می روند تا رنگین کمان سبز و سفید و سرخ پرچم پرافتخار ما را درآسمان کشورها به اهتزاز درآورند و باور همگان را به قدرت و شکوه ایرانی و ایران زمین برسانند، قهرمانی خود را با پهلوانی شهداء درهم […]

هررزم ورزشکاران بایادیک شهید

و آنگاه که ورزشکاران ما به یاد شهدا درمیادین جهانی به رزم می روند تا رنگین کمان سبز و سفید و سرخ پرچم پرافتخار ما را درآسمان کشورها به اهتزاز درآورند و باور همگان را به قدرت و شکوه ایرانی و ایران زمین برسانند، قهرمانی خود را با پهلوانی شهداء درهم می آمیزند تا در این جاودانگی؛ قلب هر ایرانی به شماره افتد و لبخند رضایت شهداء همراهشان شود.

یوسف نوری: ورزشکاران مازندرانی پرچم ایران اسلامی را با تأسی از سیره شهدا در جهان برافراشتند.

به گزارش پایگاه خبری سیده آمل: استاندارمازندران در”اجلاسیه مدال عشق؛ اجتماع بزرگ پهلوانان، کشتی‌گیران و قهرمانان ورزش استان مازندران” که در راستای دومین کنگره ملی ۱۴هزار و ۵۰۰شهید دیارعلویان، در ورزشگاه سردارشهید قاسم سلیمانی ماهفروجک برگزارشد، ازشهدابعنوان قهرمانان واقعی و جاوید یاد کردوگفت: ورزشکاران این خطه از شمال کشور نیز پرچم ایران اسلامی را با تأسی ازسیره شهدا در قله های جهان برافراشتند که شایسته تحسین است.

وی به جنایات اسرائیل در غزه و لبنان اشاره کرد و افزود: صهیونیست ها سیدحسن نصرالله شخصیت باعظمت دنیای اسلام و رهبر حزب الله لبنان را به شهادت رساندند اما راه و مکتب این شهید والامقام ادامه دارد.

نوری بااشاره به کارکرد ورزش درمیادین جهانی اظهارداشت: از دیرباز ورزش دربین امت اسلامی زمینه ساز سلامتی و عامل قدرت در سیاست بوده است.

 به گفته استاندارمازندران: ورزشکاران رسانه ای مقتدر در عرصه سیاسی به شمار می روند.

هررزم ورزشکاران بایادیک شهید

وی همچنین ادامه داد:مردم مازندران در دوران دفاع مقدس هزار و ۲۰۰شهید ورزشکار راتقدیم انقلاب اسلامی کردند.

نوری به افتخارآفرینی مازندرانی ها در المپیک پاریس اشاره و عنوان کرد: مازندران، خوزستان و تهران به ترتیب رتبه های اول تا سوم مدال آوران المپیکی را در اختیار دارند.

وی با بیان اینکه ورزشکاران مازندرانی ۳۶۵مدال در رویداد های جهانی، آسیایی و بین المللی کسب کردند، افزود: مازندران در رتبه یک تا سه کشتی دنیا قرار دارد.

یوسف نوری تصریح کرد: مازندران ۲۰درصدازتعدادورزشکاران اعزامی به المپیک راداشته و یک سوم مدال‌های المپیک توسط ورزشکاران مازندرانی کسب شده است.

لزوم افزایش سرانه مازندران

 وی بااعلام اینکه مازندران بالاترین میزان اعزام ورزشکاران و کسب مدال در المپیک را داشته است، خواستار افزایش سرانه ورزشی استان از سوی وزارت ورزش و جوانان شد.

تجلیل از ورزشکاران المپیکی

 نوری درخاتمه محمدهادی ساروی، حسن یزدانی، رحمان عموزاد، امیرحسین زارع از کشتی فرنگی و آزاد و دارندگان مدال المپیک پاریس و همچنین مرتضی مهرزاد، مجید لشگری و رمضان صالحی اعضای تیم ملی والیبال نشسته و دارندگان مدال طلای پارالمپیک پاریس را مایه فخر و مباهات ملت ایران عزیز به ویژه مازندرانی ها دانست و برلزوم رفع کم و کاستی های حوزه ورزش و جوانان در دیار علویان به همت وزیر ورزش و جوانان تاکید کرد.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید