یکشنبه, ۸ مهر ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-29
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 37027 |
|
تاریخ انتشار : ۰۶ تیر ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۴ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

نیازکشوربه کاریزمای مدیریتی است دکتر احمد توکلی، معاونت هماهنگی امورعمرانی استانداری مازندران درستاد مرکزی جامعه مهندسین شمال کشور دکترمحمدباقرقالیباف درآمل از رزومه دکترین مدیریتی، محمدباقر قالیباف کاندیدای چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری گفت. به گزارش پایگاه خبری سیده آمل: معاونت هماهنگی امورعمرانی استانداری مازندران در نشست خبری با اصحاب رسانه شهرستان آمل با تاکیدبر نیاز کشور […]

نیازکشوربه کاریزمای مدیریتی است

دکتر احمد توکلی، معاونت هماهنگی امورعمرانی استانداری مازندران درستاد مرکزی جامعه مهندسین شمال کشور دکترمحمدباقرقالیباف درآمل از رزومه دکترین مدیریتی، محمدباقر قالیباف کاندیدای چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری گفت.

به گزارش پایگاه خبری سیده آمل: معاونت هماهنگی امورعمرانی استانداری مازندران در نشست خبری با اصحاب رسانه شهرستان آمل با تاکیدبر نیاز کشور به کاریزمای مدیریتی دکتر قالیباف درعرصه های مختلف به دلایل انتخاب این مدیرمیدانی پرداخت و افزود: مردمی بودن دکترمحمدقالیباف یکی از آیتمهای برجسته ای است که چه زمان دفاع مقدس درپست فرماندهی لشکر و چه در دوران پس از جنگ و سازندگی کشور بعنوان کسی که در مجموعه قرارگاه خاتم خدمت می کرد برکسی پوشیده نیست.

نیازکشوربه کاریزمای مدیریتی است

احمدتوکلی درادامه بیان داشت: تحولات شگرفی با ورود دکترقالیباف و برنامه ریزی مدبرانه که در حوزه ناجا و پلیس بوجودآمد از جمله ورود خودروهای صفرکیلومتری به ناوگان پلیس و استارت طرح ۱۱۰ پلیس مردمی را نمی توان نادیده گرفت.

گوشه ای از رزومه قالیباف درحضور ۳دوره شورای شهر

وی به ۳دوره منتخب بودن قالیباف درشورای اسلامی شهرتهران بعنوان پایتخت کشور اشاره وعنوان کرد: بعداز گسترشی که درحوزه های اداری و سکونت گاهی وجذب جمعیت از سراسرکشور در پایتخت، بدون زیرساختهای لازم من جمله ناقص بودن شبکه معابرآزادراه و بزرگراهی داخل و مترو صورت گرفت، این دغدغه برای قابلیت از دست دادن زندگی در پایتخت وجود داشت که دکترقالیباف بعنوان مدیرعملیاتی ورود پیداکرد و راهکارهای عملیاتی ارزنده ای را برای برون رفت از چالش ها ارائه داد.

تکمیل پروژه های ناقص پایتخت

به گفته توکلی: طرح مترو بابیش از۱۵۰کیلومتر که از دوران قبل از انقلاب تا زمان تصدی ایشان ناقص مانده بود با پیگیری های دکترقالیباف تحت پوشش شبکه ریلی مدرن که جزء متروهای خوب دنیاست به انجام رسیدو تهران از بن بست حمل و نقل ریلی خارج شد.

وی همچنین ادامه داد: ازطرح های خوب دیگر درحوزه حمل ونقل های عمومی و ناوگان متعدد تاکسی رانی و اتوبوس رانی می توان از تجهیز خطوط سریع السیر vrp گفت که از طرح های خوب خدمات شهری کشور محسوب می شود.

انجام رساندن پروژه ها در طرح تفصیلی پایتخت

دبیرستادمرکزی جامعه مهندسین شمال کشورمحمدباقرقالیباف بااعلام اینکه براساس طرح تفصیلی تهران دیگردرداخل شهرتهران آزادراه و بزرگراهی بعنوان طرح اجراء نشده وجود ندارد ابرازداشت: از مهمترین پروژه های عمرانی و شهرسازی می توان از پل طبقاتی صدر که بامدیریت عملیاتی دکترقالیباف با قرارگاه خاتم الانبیاء توسط مهندسین کشور ما ساخته شد و تونل های مواصلات شهری نام برد که دردوران تصدی شهرداری ایشان به انجام رسید.

تامین مالی پروژه های بزرگ

وی یکی از مصادیق مهم در امر مدیریت قالیباف را تامین مالی پروژه های بزرگ عنوان و اذعان داشت: درکنار این موضوعات سازندگی موضوع تامین مالی اجرای پروژه ها بود که شهرداری تهران درمقیاس اهمیت جمعیت پایتخت بودن به نسبت با شهرستانها مشقی بود که یقینا نشانه ای از توان و قدرت مدیریتی ایشان درحوزه های مختلف پروژه های عمرانی کشور دارد.

رسیدن به اهداف برنامه ریزی در دوره ۴ساله

احمدتوکلی تصریح کرد: مطمئن باشید آقای دکتر قالیباف با توجه به کارکرد و سبقه کاری ایشان درصورت حضور بعنوان ریاست جمهور کشور همه آیتم هایی را که درحوزه های مختلف برایش برنامه ریزی کردند به مردم قول می دهند دریک دوره ۴ساله اهدافی را که بعنوان سرفصل مشخص کردند به انجام خواهندرساند.

ایران جدید باحضور قالیباف

معاونت هماهنگی امورعمرانی استانداری مازندران خاطرنشان شد: بنده بعنوان کسی که چندین سال سابقه کاری درحوزه های مختلف دارم، دکترقالیباف بعنوان شهردار برتری که دردنیا شناخته شده است با مدیریت خود بعنوان ریاست جمهور، فضای کشور را با داشته ها و افرادی که درکنارخود دارد و تیمی که سالیان سال در حوزه اجراء وی را همراهی می کنند یقینا کشور را به روزهای جدیدی در عرصه پیشرفت مباحث فنی اقتصادی، عمرانی و دیپلماسی سیاسی سوق خواهند داد، چراکه این جسارت و جرات مدیریتی را بعنوان یک کاریزمای شخصی در خود دارد.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید