یکشنبه, ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-08
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 18172 |
|
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۶ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

هفته نوزدهم لیگ برتر والیبال ایران (گرامیداشت شهید محسن حججی) عصر امروز با برپایی ۶ دیدار در شهرهای تهران (دومسابقه)، ساری ، آمل، تبریز و ورامین پیگیری گردید. به گزارش واحد خبری سیده آمل ؛در اولین دیدار این هفته از رقابت ها از ساعت ۱۵ تیم والیبال پیکان تهران در خانه میزبان تیم رعد پدافند […]

هفته نوزدهم لیگ برتر والیبال ایران (گرامیداشت شهید محسن حججی) عصر امروز با برپایی ۶ دیدار در شهرهای تهران (دومسابقه)، ساری ، آمل، تبریز و ورامین پیگیری گردید.

به گزارش واحد خبری سیده آمل ؛در اولین دیدار این هفته از رقابت ها از ساعت ۱۵ تیم والیبال پیکان تهران در خانه میزبان تیم رعد پدافند کاشان بود. پیکانی‌ها در این مسابقه موفق گردیدند با حساب ۳ بر صفر میهمان خود را مغلوب کرده و به یک برتری خانگی دست پیدا نمایند. کاشانی‌ها نیز در ادامه ناکامی‌های خود امروز نیز تن به شکست دادند.

تیم ساری ۲۱ در سالن سید رسول حسینی از ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه میزبان سایپا تهران بود. ساروی‌ها که روز یکشنبه در یک مسابقه جنجال برانگیز مقابل تیم کاله آمل تن به مغلوب کرده بودند در دیدار با سایپا نمایش خوبی داشتند اما سر انجام با حساب ۳ بر ۲ بازنده گردیدند تا روند ناکامی‌هایشان ادامه پیدا نماید.

دو تیم شمس و هاوش گنبد نیز از ساعت ۱۶ در سالن فدراسیون والیبال به مصاف هم رفتند. نوجوانان تیم شمس که از هدایت محمد وکیلی بهره می برند در این دیدار که نبردی نزدیک بود، موفق گردیدند با حساب ۳ بر یک به برتری برسند و هاوش را در خانه شکست دهند. شمس با این برتری امیدهایش برای حضور در فاز پلی‎‌آف پررنگ‌تر گردید. شاگردان وکیلی در این دوره از رقابت‌های لیگ برتر والیبال، بازیکن های تیم ملی نوجوانان ایران می باشند که در قالب تیم شمس در لیگ حضور یافته اند.

دو تیم شهرداری تبریز و شهرداری ارومیه نیز در سالن شهید اقدمی شهر تبریز شهرآورد آذری‌زبان ها را برگزار کردند. ارومیه‌ای‌ها که در این هفته‌ها نتیجه های قابل قبولی اکتساب نکرده و چند ناکامی بزرگ را متحمل شده‌اند، در این مسابقه نیز با حساب ۳ بر یک مغلوب تبریز گردیدند. ارومیه با این شکست در رتبه دهم باقی ماند و تقریبا از صعود به پلی‌آف بازماند.

تیم والیبال کاله آمل که در هفته‌های موخر نتیجه های قابل قبولی به دست آورده بود در این هفته در آمل میزبان تیم صدرنشین و پرستاره بانک سرمایه بود. تیم والیبال کاله آمل در این مسابقه علی رغم نمایش خوبی که عرضه کرد مقابل پرستاره‌های سرمایه با حساب ۳ بر یک تن به مغلوب کرد. روند پیروزی‌های کاله با این باخت متوقف گردید.

تیم شهرداری ورامین و خاتم اردکان آخرین بازی این هفته از رقابت‌ها را برگزار کردند.ملاقاتی که در سالن شهید گل عباسی شهر ورامین برگزار گردید و مثل خیلی از دیدارهای دیگر ورامینی‌ها پنج ست به طول انجامید. سر انجام اما تیم خاتم اردکان پیروز این دیدار بود تا شاگردان محمد ترکاشوند یک شکست دیگر در کارنامه‌شان ثبت گردد.

**نتایج کامل هفته نوزدهم لیگ برتر والیبال به توصیف زیر هست:

پیکان تهران ۳ – رعد پدافند کاشان صفر

ساری ۲۱ ۲ – سایپا تهران ۳

شمس تهران ۳ – هاوش گنبد یک

شهرداری تبریز ۳ – شهرداری ارومیه یک

کاله آمل یک – بانک سرمایه ۳

شهرداری ورامین ۲ – خاتم اردکان ۳

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید