یکشنبه, ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-08
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 19487 |
|
تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۸:۵۱ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

نماینده شرکت هواپیمایی ترکیه گفت: قطع به یقین در حادثه سقوط هواپیمای ترکیه، مشکل از هواپیما نبوده است. به گزارش واحد خبری سیده آمل ؛حسین حافظ امینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا ضمن اشاره به آشنایی و ارتباط خود با خانواده برخی جانباختگان هواپیمای ترکیه، در مورد تمایل خانواده‌های داغدار ترکیه در حادثه سقوط هواپیما […]

نماینده شرکت هواپیمایی ترکیه گفت: قطع به یقین در حادثه سقوط هواپیمای ترکیه، مشکل از هواپیما نبوده است.

به گزارش واحد خبری سیده آمل ؛حسین حافظ امینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا ضمن اشاره به آشنایی و ارتباط خود با خانواده برخی جانباختگان هواپیمای ترکیه، در مورد تمایل خانواده‌های داغدار ترکیه در حادثه سقوط هواپیما برای انجام DNA در ایران و اعلام آمادگی پزشکی قانونی ایران برای انجا‌م این کار گفت: نمی‌دانم پروسه این کار چگونه است؟ ولی احتمالا این خانواده‌ها تمایل داشته باشند در ترکیه آزمایش DNA از آنها گرفته شود و احتمالا آزمایش در کشور خود را قبول می‌کنند و خواهان این هستند که اجساد به ترکیه منتقل شود و این کار آنجا صورت گیرد.

وی در تحلیل ‌حادثه رخ داده هم افزود: بالاخره یک سانحه هوایی رخ داده ولی قطعا مشکل از هواپیما نبوده است.

امینی با اظهار تشکر ازسوی شرکت هواپیمایی خود و همکارش در ترکیه از مسئولان و دستندرکاران ایران و همکاری خوب آنها در این حادثه، گفت: واقعا از زمان وقوع حادثه گروه‌های امداد و نجات و مسئولان ذی ربط با وجود تمام مشکلات و شرایط و سختی کار‌ و وضعیت آب و هوایی و شرایط نامساعد منطقه و با وجود امکانات در اختیار تمام سعی و تلاش خود را در این زمینه انجام دادند و واقعا از همه سپاسگزارم و در این زمینه بسیار عالی عمل کردند.

نماینده شرکت هواپیمایی ترکیه ادامه داد: بنده تصویر لاشه هواپیمای سقوط کرده را مشاهده کردم و دیدم کارها با سرعت و دقت و با تمیزی انجام شد، در حالی که ممکن نمی‌دانستم کار به این خوبی جلو برود.

وی بار دیگر با تشکر از اقدامات سریع و به موقع خواستار انتقال سریع جنازه‌ها به خانواده‌های داغدار برای انجام مراسم شد و اظهار امیدواری کرد دیگر شاهد تکرار این گونه حوادث و داغدار شدن خانواده‌ای نباشیم.

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید