یکشنبه, ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-08
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 19421 |
|
تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۹ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

گزارش واحد خبری سیده آمل؛ خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مازندران، محمد اسلامی عصر امروز در آخرین جلسه شورای اداری استان با بیان این که نزدیک به ۳ هزار طرح نیمه تمام عمرانی در مازندران وجود دارد گفت: در کنار ردیف های مشخص بودجه ای از مشارکت بخش خصوصی و ظرفیت های مردمی برای تعیین تکلیف […]

گزارش واحد خبری سیده آمل؛ خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مازندران، محمد اسلامی عصر امروز در آخرین جلسه شورای اداری استان با بیان این که نزدیک به ۳ هزار طرح نیمه تمام عمرانی در مازندران وجود دارد گفت: در کنار ردیف های مشخص بودجه ای از مشارکت بخش خصوصی و ظرفیت های مردمی برای تعیین تکلیف این طرح ها بهره خواهیم برد.

وی راه اندازی بانک اطلاعاتی استان را تحولی بزرگ به منظور زمینه سازی خدمات الکترونیک معرفی کرد و از همه ی مدیران دستگاههای اجرایی استان خواست با ثبت داد های اطلاعاتی و آماری در این سامانه با کاهش بوروکراسی های اداری زمان پاسخگویی و صدور مجوز و استعلام ها را به حداقل زمان کاهش دهند.

استاندار مازندران با بیان این که دغدغه اشتغال از دغدغه های فراگیر در میان خانواده های استان است رفع معضل بیکاری را به تنهایی با شعار دادن غیر ممکن دانست و از مدیران خواست با رعایت حقوق شهروندی و اجرای صحیح قانون با مراجعه کنندگان رفتار کنند.

اسلامی فعال بودن همه ی واحد های خدمات رسان در ایام نوروز، تامین اقلام ضروری و پر مصرف در استان ، برخورد با هر گونه گران فروشی و کم فروشی را از مهم ترین تمهیدات استان در آستانه سال نو برای میزبانی از مسافران نوروزی بیان کرد.

ضرورت همراهی و همگرایی دستگاههای اجرایی در اردوهای راهیان نور و ایام اعتکاف از دیگر مواردی بود که استاندار مازندران بر آن تاکید داشت.

یخکشی مدیر عامل شرکت آب منطقه ای مازندران هم با اشاره به این که ذخیره آب زیر زمینی استان ،امسال در مقایسه با دراز مدت ، ۴۰ میلیون متر مکعب کمتر بود گفت :

امسال بدترین سال در دوره ۲۰ ساله بهره برداری از سد شهید رجایی ساری است که فقط ۳۰ در صد حجم ۱۶۰ میلیونی مخزن این سد پر شده است.

شهابی مدیر کل شرکت توزیع نیروی برق مازندران منطقه ساری هم در این جلسه اعلام کرد:

شرکت توزیع برق مازندران ۱۷۰ میلیارد تومان از مشترکان خود طلبکار است .

حجت الاسلام شکریان رئیس سازمان تبلیغات اسلامی مازندران هم از برپایی مراسم اعتکاف همزمان با ایام نوروز در ۳۵۰ مسجد استان خبر داد.

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید