یکشنبه, ۱۷ تیر ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-07-07
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 37064 |
|
تاریخ انتشار : ۱۴ تیر ۱۴۰۳ - ۹:۰۰ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

نتیجه هدفگذاریهای دولت سیزدهم نتیجه هدفگذاری دولت سیزدهم برای احداث ۱۶۴ هزار واحد مسکن مازندران در طرح نهضت ملی مسکن یوسف نوری با اعلام اینکه درسفردوم رئیس جمهور شهید سه شهرک مسکن مهر به شهرکهای مازندران اضافه شد، ابرازداشت: ۱۶۴هزار واحد مسکن برای تحویل به جامعه هدف آماده شد که تاکنون ۶۲ هزار و ۵۵۰ […]

نتیجه هدفگذاریهای دولت سیزدهم

نتیجه هدفگذاری دولت سیزدهم برای احداث ۱۶۴ هزار واحد مسکن مازندران در طرح نهضت ملی مسکن

یوسف نوری با اعلام اینکه درسفردوم رئیس جمهور شهید سه شهرک مسکن مهر به شهرکهای مازندران اضافه شد، ابرازداشت: ۱۶۴هزار واحد مسکن برای تحویل به جامعه هدف آماده شد که تاکنون ۶۲ هزار و ۵۵۰ واحد در مازندران آغاز یا درحال تحویل دادن هست.

گزارش پایگاه حبری سیده آمل:استاندار مازندران همزمان بامراسم افتتاح وبهره برداری تجمیعی ۵۳۱واحدطرح نهضت ملی مسکن مازندران ، از مجتمع۵۰ واحدی مسکن مهرشهرک ولایت شهرستان آمل رانیز افتتاح کرد وگفت: نهضت ملی مسکن مهر از مهمترین دغدغه های دولت سیزدهم و رئیس جمهور شهید آیت الله سیدابراهیم رئیسی بوده است.

وی بااشاره به توجه ویژه هیات وزیران دولت سیزدهم و هدفگذاری برای ایجاد و احداث تعداد ۴ میلیون مسکن، افزود: درسال اول این طرح با قواعد، قوانین، مقررات و هماهنگی هایی که انجام می شود و در ۱۲ ماه پایانی از ۴۸ ماه پیش بینی شده به احداث و بهره برداری اهداف مسکن ملی می رسیم.

نتیجه هدفگذاریهای دولت سیزدهم

استاندارمازندران با بیان اینکه در۳۳ ماه از فعالیت دولت رئیس جمهور شهید اقدامات بسیار زیادی انجام شده است، تصریح کرد: مبلغ ۲۱۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات در کشور برای طرح نهضت ملی مسکن اختصاص یافته است.

به گفته یوسف نوری: ۶۰ هزار هکتار زمین هم برای گذراندن مراحل مختلف و طرح در کمیسیون ها باید تایید شود که برای تولید مسکن ۲ میلیون خانوار اختصاص داده خواهد شد همچنین در طول این مدت حدود ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار واحد در حال ساخت، تحویل و تکمیل انجام شده هرچند طرح برای مدتی هم تعطیل شده بود.

استاندار مازندران با تاکیدبراینکه در مازندران احداث ۱۶۴ هزار واحد برای تحویل به جامعه هدف مشمول چهار طرح در حوزه شهری و روستایی، هدفگذاری شده است، بیان کرد: تاکنون ۶۲ هزار و ۵۵۰ واحد در استان آغاز یا تحویل داده شد البته در سفر دوم رئیس جمهور شهید و هیات دولت سیزدهم سه شهرک با ظرفیت بالا اضافه شده و مجوزات لازم صادر شد.

نوری ادامه داد: تاکنون حدود ۲۰ هزار و ۸۱۸ واحد مسکن در مازندران به بهره برداری رسیده است و امروز بیش از ۵۰۰ بهره برداری و تحویل متقاضیان را شاهد هستیم.

برنامه خودمالکی مسکن و اصلاح طرح جیم

وی با اعلام اینکه درمازندران به دلیل مشکلات عرصه چالش هایی وجود دارد، خاطرنشان شد: امیدواریم با تلاش مردم و مسئولان در طول مدت زمان مورد نظر به هدف تعیین شده ۱۶۴ هزار واحد مسکونی برسیم هرچند برنامه ریزی جامع در زمینه خودمالکی داشته و پیشنهاد شد که فرم جیم اصلاح شود و این مهم نیز مورد قبول واقع شد.

ماده ۵ کمیسیون بلندمرتبه سازی

نوری بااشاره به مجوزهای بلندمرتبه سازی کمیسیون ماده ۵عنوان کرد:نهضت ملی مسکن هدف بزرگ شهید جمهور آیت الله رئیسی است البته رییس جمهور شهید در نخستین صحبت های شان در شورای اداری مازندران اعلام کردند که شهدا ناظر بوده و ما را مسئول می کنند پس همه باید پیگیری و اجرای برنامه ها را داشته باشیم چراکه شهید جمهور بسیار به برخورد کریمانه با مردم تاکید داشتند.

استاندارمازندران با اعلام اینکه امیدواریم شاهد خانه دار شدن همه افراد واجد شرایط باشیم، اظهارداشت: از دیگر اقدام اساسی دولت سیزدهم ایجاد کردن زمینه اشتغال با احیای بیش از ۳۹۰ واحد تعطیل شده و راکد کشور بود که همچنین دولت سیزدهم اقدام به حل مشکلات مسکن و اشتغال جوانان زده تا با ازدواج مشکلات جمعیتی به سرمنزل مقصود برسد.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید