یکشنبه, ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-08
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 17420 |
|
تاریخ انتشار : ۰۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۵ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

صبح امروز جلسه هم‌اندیشی مدیران سازمان اوقاف و امور خیریه با نمایندگان مجلس شورای اسلامی در بهارستان برگزار شد. به گزارش واحد خبری سیده آمل ، حجت الاسلام والمسلمین محمدی، رییس سازمان اوقاف و امور خیریه در خصوص مشکلات اخیر زلزله‌زدگان استان کرمانشاه گفت: مقام معظم رهبری و مردم غیور ایران با حضور خود در […]

صبح امروز جلسه هم‌اندیشی مدیران سازمان اوقاف و امور خیریه با نمایندگان مجلس شورای اسلامی در بهارستان برگزار شد.

به گزارش واحد خبری سیده آمل ، حجت الاسلام والمسلمین محمدی، رییس سازمان اوقاف و امور خیریه در خصوص مشکلات اخیر زلزله‌زدگان استان کرمانشاه گفت: مقام معظم رهبری و مردم غیور ایران با حضور خود در استان کرمانشاه نشان دادند که هیچ مشکلی بین شیعه و اهل سنت وجود ندارد زیرا همه ما مسلمان و برادر هستیم.

وی ادامه داد:درلحظات اولیه وقوع زلزله سازمان اوقاف تمامی موکبهای مستقر در مسیر اربعین را که برای عتبات عالیات میباشد با تمامی امکانات آن به سوی کرمانشاه منتقل کردند. یکی از این امکانات بحث پخت غذای گرم برای عزیزان زلزله زده بود که همچنان در حال انجام است.

رییس سازمان اوقاف و امور خیریه تاکید کرد: در ادامه اقدامات حضوری در استان کرمانشاه به همه استان ها اعلام شد به هر میزانی که می‌توانند کمک‌های لازم را مساعدت نمایند. ما سعی داریم به مردم این منطقه کمک‌هایی را از سوی سازمان اوقاف نیز اهداء کنیم.

محمدی یادآور شد: مردم کرمانشاه در زمان جنگ به مدت ۸ سال مرزهای ما را حفظ کردند. از سوی دیگر در زمان حضور منافقین نیز با عملیات مرصاد در مقابل نفوذ منافقین ایستادگی کرده و همین امر باعث می‌شود که ما توجه ویژه‌ای را به مردم کرمانشاه داشته باشیم.

وی با گلایه از سازمان میراث فرهنگی و گردشگری نیز عنوان کرد: در زمان آقای سلطانی‌فر بین سازمان میراث فرهنگی و سازمان اوقاف تفاهم‌نامه‌ای امضا شد که قرار شد برای بقاع میراثی همکاری لازم را با سازمان میراث داشته باشیم که متاسفانه این امر اجرایی نشد و از نمایندگان ملت خواستاریم بر روی این موضوع فشار لازم را بیاورند.

یوسفیان: نیازمند همکاری سازمان اوقاف برای حل پسماندهای مازندران هستیم

در ادامه این نشست، یوسفیان، نماینده آمل در مجلس شورای اسلامی در مورد موضوع زباله های شهر مازندران و اطراف آن توضیح داد: متاسفانه وضعیت جمع آوری پسماندها و زباله های شهر مازندران به علت نبود زمین هایی برای جمع آوری و تخلیه زباله ها دچار مشکل می باشد.

وی ادامه داد: ما از سازمان اوقاف و امور خیریه تقاضا داریم برخی از زمین های وقفی را با تفاهم نامه به سازمان شهرداری مازندران و اطراف آن تحویل داده تا بتوانیم معضل موجود را حل نماییم.

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید