یکشنبه, ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-08
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 16633 |
|
تاریخ انتشار : ۱۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۹ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

معاون وزیر راه و شهرسازی از تخصیص ۲۳ میلیارد تومان برای تکمیل بیمارستان جایگزین ۲۲۰ تخت خوابی شهرستان بهشهر خبر داد. به گزارش واحد خبری سیده آمل ، معاون وزیر راه و شهرسازی در جلسه بررسی روند پیشرفت بیمارستان جایگزین ۲۲۰ تخت خوابی بهشهر که با حضور علیزاده، معاون وزیر راه و شهرسازی، شاعری نماینده شرق […]

معاون وزیر راه و شهرسازی از تخصیص ۲۳ میلیارد تومان برای تکمیل بیمارستان جایگزین ۲۲۰ تخت خوابی شهرستان بهشهر خبر داد.

به گزارش واحد خبری سیده آمل ، معاون وزیر راه و شهرسازی در جلسه بررسی روند پیشرفت بیمارستان جایگزین ۲۲۰ تخت خوابی بهشهر که با حضور علیزاده، معاون وزیر راه و شهرسازی، شاعری نماینده شرق مازندران در مجلس، فرماندار و امام جمعه بهشهر برگزار شد، اظهار کرد: تاکنون برای ساخت بیمارستان جایگزین ۲۲۰ تخت خوابی بهشهر ۴۰ میلیارد تومان هزینه شده و در سال جاری ۲۳ میلیارد تومان برای تکمیل این بیمارستان اختصاص دادیم که نقدینگی آن تامین شده است.

محمد جعفر علیزاده گفت: این بیمارستان در ابتدا با ظرفیت ۱۶۰ تخت خواب طراحی شده بود که پس از چند سال تغییراتی در نقشه صورت گرفت و با افزایش فضای داخلی بیمارستان به ۲۲۰ تخت خواب ارتقا یافت.

وی با بیان اینکه بیمارستان جایگزین بهشهر تاکنون بیش از ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، افزود: انشعابات آب و برق و گاز این بیمارستان هنوز انجام نشده که بزودی تا ماه آینده اجرای عملیات خطوط آب و انرژی آغاز می شود و تا پایان سال مالی جاری یعنی نیمه اول سال ۹۷ این بیمارستان به بهره برداری می رسد.

معاون وزیر راه و شهرسازی خاطرنشان کرد: در این بیمارستان بخش های تخصصی مورد نیاز شهرستان بهشهر شامل بخش داخلی، زنان و زایمان، کودکان و نوزادان و بخش جراحی با ۶ اتاق عمل ساخته شده است و با توجه به اینکه این بیمارستان در مسیر شریانی و جاده اصلی شهرستان واقع شده بیش از ۳۰ تخت مراقبت ویژه تعبیه می شود و همچنین تعداد تخت اورژانس را به ۲۴ تخت افزایش دادیم.

علیزاده یادآور شد: بخش درمانگاه بیمارستان طبق آخرین استانداردهای سازمان جهانی بهداشت ساخته شده و بخش زنان و زایمان( ال وی آ ) و مجهز به همه امکانات ویژه است.

وی عنوان کرد: احداث بیمارستان های جایگزین شرق، غرب و جنوب استان مازندران را طبق ضرورت، اولویت بندی کردیم که بیمارستان های چالوس و آمل افتتاح شد و قطعا در سال مالی جاری نیز بیمارستان بهشهر به بهره برداری می رسد زیرا بیش از ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تمامی زیرساخت های اساسی به اتمام رسیده و عمده تجهیزات خریداری شده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه مشکل پروانه ساختمانی بیمارستان جایگزین بهشهر با مساعدت و تلاش فرماندار بهشهر حل شده است، تصریح کرد: برای امداد هوایی به بیمارستان جایگزین بهشهر هلی پد یا جایگاه بالگرد پیش بینی شده و قطعا ساخته می شود.

وی خاطرنشان کرد: این بیمارستان قطعا سرمایه بزرگی است که می تواند تا سالهای طولانی نیاز مردم به دریافت خدمات درمانی را در شهرستان بهشهر و استان مازندران تامین کند.

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید