شنبه, ۹ تیر ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-06-29
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 37024 |
|
تاریخ انتشار : ۰۶ تیر ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۳ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

مردم پای انقلاب هستند همزمان با سراسر کشور جشن بزرگ بین المللی غدیر با حضور حجت الاسلام لائینی نماینده ولی فقیه درمازندران ومسئولین شهرستانی درمسافت ۱ کیلومترونیم از میدان قائم تا میدان ۱۷ شهریور آمل افتتاح شد. به گزارش پایگاه خبری سیده آمل: آیت الله محمدباقرمحمدی لائینی، نماینده ولی فقیه درمازندران با بیان اینکه الحمدلله […]

مردم پای انقلاب هستند

همزمان با سراسر کشور جشن بزرگ بین المللی غدیر با حضور حجت الاسلام لائینی نماینده ولی فقیه درمازندران ومسئولین شهرستانی درمسافت ۱ کیلومترونیم از میدان قائم تا میدان ۱۷ شهریور آمل افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری سیده آمل: آیت الله محمدباقرمحمدی لائینی، نماینده ولی فقیه درمازندران با بیان اینکه الحمدلله مردم انقلابی شهرهزارسنگر آمل هم در جشن بین المللی امسال و هم سال گذشته سنگ تمام گذاشته اند اظهارداشت: این مردم با برپایی ۱۱۵ موکب پذیرایی و اطعام دهی با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی خوبی به میدان آمدند که امیدواریم سال به سال این مراسمات با رونق بیشتری انجام شده و انشاالله در این تجمعات امام زمان شاد و مولاعلی قبول کند.

وی با اشاره به نزدیکی انتخابات ریاست جمهوری هشتم تیرماه، این انتخابات را آزمون بزرگ دانست و افزود: به فرمایش رهبری اولا حضورحداکثری، ثانیا انتخاب کسی که به شعائر اصیل انقلاب معتقد و آنقدر توانمند باشد تا آنها را به اجراء درآورد.

ملاک انتخاب اصلح

به گفته آیت الله محمدباقرمحمدی لائینی: ما به کسی رای خواهیم داد که عدالت خواهی حکومت عدل علی و ظالم ستیزی و استکبار ستیزی نه کنارآمدن با آمریکا و استکبار جهانی و درخط آنها که با استکبار هستند محوربرنامه هایش قرار داشته باشد.

مردم پای انقلاب هستند

امام جمعه آمل نیز در این افتتاحیه عنوان کرد: جشن بین المللی غدیر برای دومین سال در آمل برگزار با ۱۱۵ موکب پذیرایی برگزار می شود.

اطعام دهی بی نظیر درآمل

حجت الاسلام یعقوبیان ازپخت ۶تن برنج دراین ۲شب خبرداد وگفت:درکنار همه پذیرایی و اطعام دهی ها آنچه که مدنظر است انجام فعالیتهای نشاط آور فرهنگی است که امیدوارم همه این اقدامات برای برداشتن قدمی برتر در زمینه شناخت معرفت بیشتر نسبت به امیرالمومنین وعترت و طهارت جایگاه امامت در نظام هستی موثر واقع شود.

وی تصریح کرد: سال گذشته گفتیم یکی از ملاکهای همبستگی اجتماعی داشتن شور و نشاط هست که در این جشن غدیر شاهد آن هستیم و انشاالله آثار چنین شور و نشاطی در مجلس امیرالمومنان را در انتخابات پیش رو شاهدباشیم.

انتخابات ایران مردم سالاری دینی است

فرماندارشهرستان آمل هم انتخابات را نشانه مردم سالاری دینی اعلام و اضافه کرد: دشمنان اسلام بخصوص دشمنانی که به این مرزو بوم چشم دوختند می خواهند انتخابات ما کم شور برگزارشود اما مردم ما همیشه نشان دادند پای این انقلاب و نظام و مملکت ایستاده اند.

آمل آماده برگزاری انتخابات

ذات الله زارعی خاطرنشان شد: تمام تمهیدات ومقدمات لازم درخصوص اجرای انتخابات سالم و پرشور درشهرستان آمل که راس ساعت ۸صبح  روز جمعه در ۳۶۹ شعبه اخذ رای انجام خواهد شد آماده هست.

 

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید