دوشنبه, ۱۸ تیر ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-07-08
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 37073 |
|
تاریخ انتشار : ۱۵ تیر ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۹ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

مرحله دوم انتخابات درآمل فرمانده نیروی انتظامی شهرستان آمل: تاکنون مرحله دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری هیچ نوع موردحفاظت،امنیتی نداشتیم. به گزارش پایگاه خبری سیدا آمل: ذات الله زارعی فرماندارویژه شهرستان آمل بابیان اینکه انتخابات مظهرمردم سالاری دینی درجمهوری اسلامی ایران و مظهر وفاق همدلی است ابراز داشت: از طرف دیگر هر قدر حضور […]

مرحله دوم انتخابات درآمل

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان آمل: تاکنون مرحله دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری هیچ نوع موردحفاظت،امنیتی نداشتیم.

به گزارش پایگاه خبری سیدا آمل: ذات الله زارعی فرماندارویژه شهرستان آمل بابیان اینکه انتخابات مظهرمردم سالاری دینی درجمهوری اسلامی ایران و مظهر وفاق همدلی است ابراز داشت: از طرف دیگر هر قدر حضور مردم بیشتر باشد به واقع رئیس جمهور منتخب می تواند در محافل بین المللی از یک پشتوانه مردمی بالاتری از امنیت و منافع ملی دفاع کند.
زارعی اضافه کرد: الحمدالله درسطح شهرستان مثل هفته گذشته همه تمهیدات لازم اتخاذ شد که انشالله یک حضور پرشور و حماسی رقم خواهد خورد.
به گفته ذات الله زارعی: ۳۶۹ شعبه اخذ رای در سطح شهرستان داریم که همه شعبات از دقایق اول رای گیری فعال شدند و ما درسطح شهرستان هیچ شعبه ای که غیرفعال باشد نداریم.
فرماندار آمل اظهارداشت: بنظر میرسد که ما یک حماسه سیاسی خوبی را در پایان این دوره رقم خواهیم زد و مشارکت خیلی خوبی را در سطح شهرستان و سطح کشور شاهدخواهبم بود.

امام جمعه آمل

حجت الاسلام یعقوبیان، امام جمعه آمل با عرض تبریک به مردم شریف ایران بیان داشت: امروز این حماسه ای که مردم در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری ایران تکرار خواهند کرد آنچه از گزارش ها برمی آید حماسه ای فراموش نشدنی است که در مورد اهمیتش فکر نکنم کسی تردید داشته باشد.
یعقوبیان تصریح کرد:امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی از قدرت منطقه ای فراتر رفت و به قدرت منطقه ای تبدیل شد و چشم قدرت های جهانی و همه دنیا به این انتخابات دوخته شد.
وی خاطرنشان کرد: این انتخاباتی که در منطقه همه پیمان های بین المللی وعرصه جهانی را تحت تاثیر قرار خواهد گذاشت، لذا برای مردم ما روشن هست که حضورشان نشانگر اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی است
وی با اشاره به اینکه نکته اساسی همانگونه که حضرت آقا مکرر فرمودند این هست، رقابت ها تا پایان امروز هست وفردا روز رفاقت و همدلی و رفاه را به دنبال خواهد داشت که انشالله ایران را در عرصه توسعه و رشد و تعالی کمک بکنیم و به قله ها برسانیم.

مرحله دوم انتخابات درآمل
مجیدباقری فرمانده نیروی انتظامی شهرستان آمل نیز اعلام کرد:درکنار عوامل اجرایی و نظارتی شعبات اخذ رای همکاران مجموعه نیروی انتظامی ما پس از توجیهات لازم برای حفظ امنیت صندوقها در شعبات اعزام شدند و خوشبختانه تاکنون هیچ نوع مورد خاصی نداشتیم.

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید